Pagina 2 van 2
Re: Telecomprovider Simpel brengt meer data in rekening
Geplaatst: 13 nov 2021 13:35
door sylvesterb
RICHARODI schreef: ↑13 nov 2021 09:38
Simpel bracht toen daarop mij 70 euro in rekening wat door incasso bedrijf Webcasso inmiddelsopgelopen is tot 700 euro.Nu blijkt dat ook incassobedrijven veel te veel kosten in rekening brengen en dat de overheid deze vorm van oplichting oogluikend toe staat.
Als de kosten zo hoog zijn dan is er dus al een proces geweest bij de rechtbank die u heeft verloren?
Re: Telecomprovider Simpel brengt meer data in rekening
Geplaatst: 13 nov 2021 14:47
door Nevyn
TS, verveelt zich, houdt van stangen en heeft zijn lolletje weer gehad.
Is nu 48 uur aan het werk i.v.m. Corona.
En we reageren ook nog
Re: Telecomprovider Simpel brengt meer data in rekening
Geplaatst: 13 nov 2021 15:57
door scontra
Nevyn schreef: ↑13 nov 2021 14:47
TS, verveelt zich, houdt van stangen en heeft zijn lolletje weer gehad.
Is nu 48 uur aan het werk i.v.m. Corona.
En we reageren ook nog
Qr-codes controleren ??
Re: Telecomprovider Simpel brengt meer data in rekening
Geplaatst: 13 nov 2021 15:59
door PeterPeters1966
RICHARODI schreef: ↑13 nov 2021 10:53
ik kan voorlopig niet reageren want door toename corona opnames in ziekenhuis werk ik de komende 48 uur
Als je 48 uur achter elkaar moet werken moet je misschien even de Inspectie SZW inlichten. Je mag immers maar maximaal 2x12 uur werken. Dan heb je nog 2x 12 uur over om te reageren. Als we daar dan 2x 8 slapen vanaf halen, dan heb je nog steeds 8 uur over.
Re: Telecomprovider Simpel brengt meer data in rekening
Geplaatst: 13 nov 2021 18:57
door NeoDutchio
RICHARODI schreef: ↑13 nov 2021 10:50
rebellen veranderen de wereld, meelopers gedogen de bestaande situatie
En gelukkig zijn er ook een hoop mensen die niet gaan rebellen en zeker niet gaan meelopen met bepaalde aanbieders die beweren goedkoop te zijn en toch onderaan de streep duur zullen zijn. Dat soort mensen denken eerst na voordat ze wat doen.
Als u zich zou verdiepen hoe de data berekend word, dan zou u snappen dat uw telefoon iets anders aan geeft. Als u uw rekeningen niet betaald en er komt een incassobureau die teveel kosten in rekening brengt, dan zal u daar tegenin moeten gaan. Gaan droeftoeteren op een forum en zelf geen aktie ondernemen is niet bepaald probleem oplossend werken. U geeft op iedereen af, maar vergeet even in de spiegel te kijken.
Re: Telecomprovider Simpel brengt meer data in rekening
Geplaatst: 13 nov 2021 21:38
door Karel123##
Ook ik ben een zeer tevreden klant van Simpel. Nooit problemen met ze gehad. Eén keer kon ik niet meer bellen, dit was mijn eigen schuld, ik had hier al een berichtje van Simpel over gekregen dat ik mijn Plafond moest verhogen wat ik geheel vergeten was. Ook ik werk niet voor Simpel en heb ook geen aandelen. Vraag me af of u weet wat het woord 'respect' betekent?! Uw antwoorden vind ik nogal grof.
Sowieso voor iemand die om raad/hulp vraagt. Trouwens wat bedoelt u met : onbepeerkt fair use data tegoed??
Re: Telecomprovider Simpel brengt meer data in rekening
Geplaatst: 13 nov 2021 21:44
door Radar
De persoonlijk gerichte berichten en aanvallen in dit topic storen ons. Dit krijgt een slotje. Als de TS niet het gevoel heeft dat zijn vraag werd beantwoord, kan een nieuw topic worden gestart.