Pagina 2 van 2

Re: Dyson houdt ons maanden aan het lijntje, wie heeft nog meer deze ervaring?

Geplaatst: 18 aug 2023 15:03
door DeZevendeHenk
BL2 schreef:
18 aug 2023 14:20
ZeerPrivé schreef:
18 aug 2023 13:56
Nou, fijn voor je hoor, maar wat heeft deze info met Dyson te maken?
Het geeft mooi aan dat hedendaagse moderne, dure techniek het zeer vaak aflegd tegen de analoge beproefde techniek, bedacht in de jaren 1930 en wat later.
Het is allemaal veel storings gevoeliger en kwetsbaarder, waarbij blijkt dat de hedendaagse techniek zeer vaak defect raakt, printplaten, zwakke bedrading, accu's en opladers, samen met weinig robuuste bouw van het apparaat zorgt voor meer dan 80 procent van alle storingen.
Absoluut en het blijft voor mij de grote vraag of leveranciers ooit zonder dwang betere, stevigere en waarschijnlijk ook duurdere apparaten gaan maken die wel goed reparabel zijn en zo ook echt lang meegaan of dat daar gewoon letterlijk geen markt voor bestaat.

Re: Dyson houdt ons maanden aan het lijntje, wie heeft nog meer deze ervaring?

Geplaatst: 03 okt 2023 13:37
door Peter PJ
Als je al 6 maanden aan het wachten ben dan kan je fluiten naar die stofzuiger. Het is tijd om de koop te ontbinden. Daar heb je recht op, zolang je kan aanwijzen dat Dyson niet heeft geleverd. Zou dan voor een ander merk kiezen. Zijn tegenwoordig genoeg stofzuigers die hetzelfde concept als "zakloos" hebben.