LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 Mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
julian

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door julian »

:cry: nu 1 tip zeg 6 weken voor het einde je abbonement bij tele 2 op want bij mij verlengen ze het weer met een maand dus zit ik er 7 maanden aan vast

Yteke

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Yteke »

Ook ik ben er ingetrapt met tele 2 mobiel...
Het verhaal is inderdaad prachtig, maar de service uitermate slecht, duurt veel langer dan ze zeggen dat je je abonnement hebt,in plaats van 3 weken, duurt het een week of 8.
Allerlei vage dingen, heb er wat van gezegd ook, belachelijke service houden ze er op na. Je moet heel vaak opnieuw je pincode intoetsen, je sim kaart wordt maar zo ineens geblokkerd, slecht bereik..enzovoort, maar een half jaar, dan kan ik overstappen

Yteke

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Yteke »

Nou dan ben jij zeker een uitzondering, ik moet een dag of 8 wachten voor ik een e-mail terug heb, alleen al dat ik moet mailen is belachelijk, moet niet nodig zijn..de reden dat je een e-mail stuurt is omdat er iets is, bij jou dus evengoed Mikesvan

Gast

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Gast »

Wat zeuren die mensen toch heb zelf al dik 2jaar tele2 mobiel en tot nu toe geen enkel probleem vrbinding is prima ,faktuur klopt dus ik ben dik tevreden . Ook dit moet maar eens gezegt worden niet alleen alles negatief zien en een firma afkraken want dat is maar een kleine moeite
2 jaar tele2mobiel ?????? na mijn weten hebben ze het net een twee maanden gelen gelanseerd ?

JK

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door JK »

Ook ik bel al ruim 1 jaar met tele2 mobiel, weliswaar prepaid, maar nog nooit problemen gehad met verbinding, smsen of opwaarderen. Kan ik van andere providers niet altijd zeggen. Ben dus tevreden over tele 2

Great Bear

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Great Bear »

Geplaatst op 12 Nov 2004 16:13 door Mikesvan


--------------------------------------------------------------------------------

ach zwam niet, gewoon een klant van tele2, trouwens helemaal niet lovend! alleen mensen moeten geen dingen gaan verzinnen!
Mikesvan, je hebt helemaal gelijk, Tele2 is inderdaad snel met beantwoorden van mails.
Voor de rest ben ik ook niet kapot van Tele2mobiel.

Aandacht

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Aandacht »

Via 1609 is het zelfs mogelijk om binnen de regio helemaal gratis te bellen, en buiten de regio voor € 0,01 per minuut, en dat allemaal zonder vaste kosten en zonder starttarief.

Nicky32

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Nicky32 »

Ik gebruik al langere tijd tele2 mobiel eerst prepaid wat me uitstekend beviel overal ontvangst en nu sinds een paar maanden die voor 10 euro per maand.
Heb mijn man mij oude tele2mobiele nummer gegeven zodat ik hem savonds gratis kan bellen als hij in Nederland is ( hij is voor zijn werk de hele week van huis af) dus mobiele telefoonkosten zijn bij ons flink omlaag gegaan. Een savonds en in de weekends naar ALLE vaste nummers gratis bellen en niet alleen naar mensen die zijn aangesloten bij tele 2.
Heb er dus niks over te klagen.
En de overige diensten zoals wappen ed maak ik toch geen gebruik van.

N.v.H-B

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door N.v.H-B »

Bel al jaren met de vaste telefoon via tele2. Sinds bijna 2jaar ook mobiel met tele2 (pre-paid). Ben al die tijd een tevreden klant.
Krijg snel reactie per e-mail op gestelde vragen, die NIET over klachten. Voor mij Tele 2-----oke.

ruwas

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door ruwas »

Ik ben al jaren klant bij tele2, en ZEER tevreden. zowel zakelijk, prive, als pre-paid mobiel, en sinds kort via een abbonnement. Door mijn werk in de oa, havens in R'dam. Gent, Duinkerken ( frankrijk) ( inval werk) en mijn eigen bisness ( sieraden) was perfect bereik noodzakelijk, ook bij beurzen etc, Niets dan lof over tele 2, okee het kostte wat extra tijd om m'n nr mee te nemen maar dat was ook alles. Inmiddels gebruik ik 4 tel nrs en 2 mobiel nrs via tele 2 en ben een stuk goedkoper uit!! Oja Wappen??? smeer maar op een toastje, ik heb overal internet via diverse pc's. waarom zou ik zo moeilijk doen en dit gaat nog sneller ook, al is het maar het intoetsen :lol:

Gast

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Gast »

Iedereen die hier klaagt over de service of de kosten van Tele-2mobiel moet zijn/haar internetkosten beter besteden door via het internet uit te zoeken wat er waar is van de leuke praatjes die je in een reclame hoort. Ik gebruik al bijna twee jaar Tele-2mobiel (prepay) en dat bevalt me best. Ik bel zelf heel weinig maar gebruik mijn toestel meer om bereikbaar te zijn. Doordat ik voor iedere minuut die ik gebeld wordt 3 cent krijg hoef ik maar de helft van mijn belkosten te betalen, de rest krijg ik van Tele-2. Een ander voordeel van deze prepay is dat als ik naar het buitenland ga ik de belkosten die ik daar maak gewoon via de afrekening van Tele-2vast kan betalen.
Het enige wat ik hiervan kan zeggen is "zoek eerst uit wat je wilt of nodig hebt en schaf het daarna aan".

strenght

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door strenght »

Beste gast

Ik ken iemand met een tele 2 mobiel prepay. Zolang je weinig belt en smst is het voordelig. Als je veel belt naar niet tele 2 nummers is het ontzettend duur. Als je van plan bent om veel te gaan bellen dan kan je beter verder kijken. Ik heb laatst alles vergeleken omdat ik een nieuw toestel wou hebben. Prepay is altijd duurder als je regelmatig belt.Daarom heb ik een abonnement genomen en ik kwam met een hi abonnement het voordeligste uit. Hoop dat het je helpt met je beslissing.

Groetjes Strength

jollebol

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door jollebol »

Mijn zus uit Utrecht belt via tele2 mobiel,ik kan haar stottert horen en vaak is de verbinding helemaal weg of heel slecht.Ik zat er eerst ook over te denken want ik heb zelf Vodafone heel goed overal bereikbaar,maar ik stap dus niet over,kwaliteit veel te slecht.
Dat is mijn ervaring met tele2 mobiel.Fijn weekend en groetjes van jollebol.

Gast

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Gast »

Kijk een s op gsmweb.nl

Veel aantrekkelijker kun je het vaak niet krijgen. Heb je zowiezo een betrouwbaardere provider, veel belminuten tegen zeer aantrekkelijke tarieven. Vooral bij de start van een een nieuw abbonement, zonder een gratis toestel zijn de abbonementskosten zeer laag. Je moet gewoon even kijken voor aantrekkelijke aanbioedingen. Ik heb al verschillende keren en abbonement via hun afgestloten, en vele vrienden en familie met mij!

Recreant

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Recreant »

Ik heb nu zo'n twee jaar Tele2 voor de vaste lijn en sinds een half jaar een pre-paid abonnement voor mijn partner en een €60,00 abo voor mijzelf. Het enige minpuntje die ik heb ondervonden is dat ik in Nederland niet overal een goede dekking hebt, maar één of twee streepjes. Maar dan praat ik echt over de "buitengebieden". In het buitenland, Duitsland en zelfs aan de westkust van de VS, heb ik volop bereik en zijn de kosten voor zowel bellen als gebeld worden in vergelijking met KPN zéér laag.

Verder niets dan lof!

Een groot voordeel vindt ik dat ik het telefoongebruik van mijn gezin op één zéér overzichtelijke rekening heb staan.

Een tweede voordeel is dat je niet aan een één of twee jarig contract vast zit. Het gaat per halfjaar en het is niet een onmogelijk bedrag om op te hoesten. Ideaal voor de tieners die niet meteen in financiële problemen komen bij verlies of diefstal.

Ik ga zeker het abonnement voor mijn mobieltje in de komende maand weer verlengen ondanks het feit dat de dekking niet optimaal is. Ik verwacht gewoon dat in de nabije toekomst de dekking uitgebreid zal gaan worden.

johannes02
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 jan 2004 22:31

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door johannes02 »

Dan moet ik je teleur stellen, want ik heb al vanaf januari slecht ontvangst op de veluwe, doch na veeeeel telefoontjes (niet gratis) :evil: nog niks opgelost. :x Heb nu 2 simkaarten in de kast liggen en bel nu met hi van kpn. Ontvangst overal heel goed, en daar gaat het toch om? :lol:

a.s

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door a.s »

Wij bellen via PRETIUM TELECOM En ik ver bel ongeveer €2.50 per maand en krijg per half jaar een lijst met gegevens wat en hoelang ik ergens naar toe heb gebeld.We zijn hier tevreden mee want tele2 heeft nu een actie voor maar 1cent per minut kan je bellen tot februari en dan wordt het 4 cent ik vraag me af of dat wel kan.de groetjes :D :D

Antonia

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door Antonia »

Sinds onze dochter een tijd in Londen heeft gewoond (paar jaar geleden) overgestapt op Tele 2, na haar terugkomst haar een mobile cadeau gedaan! Nooit enig probleem gehad, lekker goedkoop bellen en een prima gespecificeerde rekening!!! :D

karen

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door karen »

Het klinkt allemaal heel leuk, maar je moet wel ontvangst hebben.
Het bereik van tele2 mobiel is ronduit slecht te noemen.
Ook hier kom je spook rekeningen tegen.
Vorig jaar heeft mijn man 1 week in Belgie in het ziekenhuis gelegen. en ik zou meer dan 1000 smsjes hebben verzonden.
Dat wil dus zeggen dat ik niet op bezoek geweest ben bij hem, want in het ziekenhuis mag je ook daar je mobiel niet gebruiken.
Na heel veel heen en weer gebel naar het zogenaamde gratis klantennummer kreeg ik 7 euro terug, wat niet in verhouding staat tot de rekening die meer dan 350 euro bedroeg.
Tot mijn stomme verbazing vond ik dit bedrag ook weer terug op de volgende rekening dus niet geen terug gave.
Ik heb dus toch maar de overstap naar kpn genomen, is wel duur maar heeft in ieder geval een goed bereik, en ik houd goed het aantal gesprekken wat ik voer en het aantal smsjes in de gaten.

hjvdheide

Re: Tele2 Mobiel

Ongelezen bericht door hjvdheide »

waarom zitten jullie nu allemaal zo te zeuren over tele2 mobiel.
het werkt perfect en als er vragen zijn kun je ze altijd bellen.
ik als tele2mobiel gebruiker ben hier zeer tevreden over en is toch goedkoper dan de oplichters bij kpn mobiel.

Gesloten