LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De trucs die worden toegepast

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: De trucs die worden toegepast

Ongelezen bericht door Gast »

Wat is dat voor onzin. Jij beweert iets ik vraag om een simpele verklaring van je en daar kom je niet mee.

Geen uitspraken doen als je ze niet kan onderbouwen !

ondernemer_2004

Ongelezen bericht door ondernemer_2004 »

De hoeveelheid tijd die je erin steekt bepaalt uiteraard een deel van het succes, maar dat geldt ook voor een carriere, itt wat ondernemers 2004 zei.
als ik op de stoel van mijn toenmalige manger had willen zitten, had hij toch eerst wat anders moeten gaan doen.

Natuurlijk hangt succes van je klanten af, hallo, daar wordt je toch voor betaald uiteindelijk om klanten te behouden!

Bart1999

Ongelezen bericht door Bart1999 »

Zoals al eerder aangegeven. De producten zijn het allerbelangrijkste. geen producten..geen bedrijf!
Voorbeeld: hoeveel huishoudens hebben een koelkast....99.9% zou ik wel zeggen. Is er dan ook sprake van verzadiging?..nee, de koelkasten fabrikanten blijven draaien.
Waarom zou dat bij een mlm bedrijf anders zijn?
Beste Kristina,

Dit is een vergelijking die je heel vaak hoort.
Ik zeg dan: zoek de fout!
Volgens mij weet je het zelf ook wel.

Kristina

Ongelezen bericht door Kristina »

Beste Kristina,

Dit is een vergelijking die je heel vaak hoort.
Ik zeg dan: zoek de fout!
Volgens mij weet je het zelf ook wel.

Nou vertel het me maar Bart!!

crabbel

Ongelezen bericht door crabbel »

Dan zal ik je op weg helpen, hoewel je het best wel weet.

Ooit een briefje zien hangen bij b.v. Radio Modern distribiteurs gezocht, leuke manier om "zelfstandig" ondernemer te worden? Wij willen uw sponsor worden? Ooit 1 zaak gezien waar ze alleen maar koelkasten verkopen? Ooit 20 koelkastwinkels op één rij in één winkelcentrum gezien?

NWM-er

Ongelezen bericht door NWM-er »

Ooit een briefje zien hangen bij b.v. Radio Modern distribiteurs gezocht, leuke manier om "zelfstandig" ondernemer te worden? Wij willen uw sponsor worden? Ooit 1 zaak gezien waar ze alleen maar koelkasten verkopen? Ooit 20 koelkastwinkels op één rij in één winkelcentrum gezien?

Ach, ach, ach, onze miep haalt weer vanalles doorelkaar!
Een ding is duidelijk: Uit jou domme beredenering blijkt heel duidelijk dat je de defenitie van mlm echt niet kent.Een dooddoener, maar toch is het echt zo!
Een witgoedzaak is geen mlm!!!!!!
En mlm is geen witgoedzaak!!!!!!!
Heb jij trouwens weleens 20distributeurs uit 1 straat naast elkaar gezien???? En als dat wel zo is, is er niets aan de hand!! En DAT wil er bij jou niet in. En omdat dir er bij jou niet inwilt, kan ik met 100% zekerheid zeggen :(komt ie weer), JE SNAPT HET ECHT NIET!!!!!!!!!

G.Rapjurk

Ongelezen bericht door G.Rapjurk »

kuklos
Kun je deze naam niet beter veranderen is STEEKIElos?
Zoveel onzin in een thread :shock:

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Ha grapjurk, leuk ben jij zeg.
Helaas toon jij alvast de domheid aan van de eerder gedane uitspraak dat kennis niet belangrijk is, alleen toegepaste kennis.

Kuklos is Grieks voor cirkel.
Leek me toepasselijk met de Olympische Spelen in Griekenland.
Waarom cirkel, omdat jullie continu in cirkels redeneren.[/quote]

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ach, ach, ach, onze miep haalt weer vanalles doorelkaar!
Een ding is duidelijk: Uit jou domme beredenering blijkt heel duidelijk dat je de defenitie van mlm echt niet kent.Een dooddoener, maar toch is het echt zo!
Een witgoedzaak is geen mlm!!!!!!
En mlm is geen witgoedzaak!!!!!!!
Heb jij trouwens weleens 20distributeurs uit 1 straat naast elkaar gezien???? En als dat wel zo is, is er niets aan de hand!! En DAT wil er bij jou niet in. En omdat dir er bij jou niet inwilt, kan ik met 100% zekerheid zeggen :(komt ie weer), JE SNAPT HET ECHT NIET!!!!!!!!!
Volgens mij snap ik het ook niet. Nu is een mlm-er weer een distributeur.
Alleen kopen distributeurs nooit het product, zij vervoeren het alleen.

Kristina

Volgens mij snap ik het ook niet. Nu is een mlm-er weer een distributeur.
Alleen kopen distributeurs nooit het product, zij vervoeren het alleen.

Even om je nederlands bij te schaven.
Distribueren betekent uitdelen. Een distributeur kan dus een uitdeler van goederen of producten zijn. En.....is dus niet persé aan mlm verbonden.

Kristina

Ooit 1 zaak gezien waar ze alleen maar koelkasten verkopen? Ooit 20 koelkastwinkels op één rij in één winkelcentrum gezien?

Ooit een mlm bedrijf gezien waar er maar één product wordt verhandeld?

Maarschalk

Even om je nederlands bij te schaven.
Distribueren betekent uitdelen. Een distributeur kan dus een uitdeler van goederen of producten zijn. En.....is dus niet persé aan mlm verbonden.
Goed idee, mijn Nederlands bijschaven. Alleen jammer dat de plank nogal misslaat.
NWM-er trok de vergelijking tussen een distributeur en een mlm-er.
En probeerde aldus te bewijzen dat er geen verzadiging op kan treden want 20 distributeurs naast elkaar is niet erg.
20 verkopers van hetzelfde product echter wel.
En nu gaan we jouw leeskwaliteiten bijschaven, om de bal terug te kaatsen, dus of mlm is puur distributie waarmee juliie transporteurs zijn geworden, of mlm is (door) verkoop waarmee 20 naast elkaar wel een probleem is.

Gast

mlm is puur distributie
Is goed ! :D

Bekkum

Ongelezen bericht door Bekkum »

Er zijn wel degelijk distributeurs die producten voor eigen gebruik kopen,
heb je 30% korting of meer en het is natuurlijk van groot belang dat je ook producten verkoopt, want daar zitten ook weer verdiensten aan en wat nog belangrijker is om distributeurs aan te trekken want de producten die zij weer verkopen ontvang jij ook weer inkomsten van, waar je niets voor hoeft te doen.
Klinkt allemaal aantrekkelijk en dat zijn nu de trucs, maar zie eerst maar eens klanten te krijgen die producten afnemen en als je geen klanten vind heeft het ook weinig zin om distributeurs te werven want hoe kan je iemand motiveren als je zelf door je inspanning na inspanning nog geen rooie rot euro hebt verdiend?

Maarschalk

En als mlm dus puur distrubutie is snap ik niet waarom je inleggeld moet betalen? En dan ook nog eens een jaarlijkse fee.

NWM-er

En als mlm dus puur distrubutie is snap ik niet waarom je inleggeld moet betalen? En dan ook nog eens een jaarlijkse fee.

Daar is onze 'ja maar maarschalk weer'. Inleggelden is al uitgelegt, maar dat wil je niet zien.Waarom zou je 200.000euro betalen om een winkel te beginnen?Franchise kost gemiddeld 10.000of meer.Waarom? Is mlm voor een paar honderd euro toch lang zo gek nog niet.Toch......?

Maarschalk

Is het nu distrubutie of doorverkoop?[/quote]

NWM-er

En voeg ik nog aan toe, de inleggelden worden NIET gebruikt om bonussen te betalen! Want DAT, beste maarschalk, DAT is dus verboden!
Denk je nu echt dat een miljarden bedrijf grootschallig de wet probeert te omzeilen?Kom nou toch, dat geloof je toch zelf niet?
En nu denk jij,..ja maar, wat doen ze DAN met het geld? Met dat geld doen ze inversteringen in nieuwe markten, dus goed is voor ons als mlm-er.Ook gaat er een deel van dat geld naar de mensen die voor ons werken op de back-office,call centers e.d.
Maar DAT geloof je weer niet, dus is de kuklos weer rond, om maar in het grieks te eindigen.

Gast

Hoe zie jij doorverkoop ?

Maarschalk

En voeg ik nog aan toe, de inleggelden worden NIET gebruikt om bonussen te betalen! Want DAT, beste maarschalk, DAT is dus verboden!
Denk je nu echt dat een miljarden bedrijf grootschallig de wet probeert te omzeilen?Kom nou toch, dat geloof je toch zelf niet?
En nu denk jij,..ja maar, wat doen ze DAN met het geld? Met dat geld doen ze inversteringen in nieuwe markten, dus goed is voor ons als mlm-er.Ook gaat er een deel van dat geld naar de mensen die voor ons werken op de back-office,call centers e.d.
Maar DAT geloof je weer niet, dus is de kuklos weer rond, om maar in het grieks te eindigen.
Hoe kan jij weten wat ik denk of geloof?
Waar komt dit nu weer vandaan, dat gepraat over bonussen betalen?
Ik vroeg of mlm nu distributie of (door) verkoop is.
En als mlm distributie is, die vergelijking trok jij, maar ben je verder niet op ingegaan, waarom inleggeld betalen?

Gesloten