Re: Modellenbureau KR Models
Geplaatst: 25 okt 2022 21:35
Gratis managements tips voor de eigenaar van deze "onderwijsinstelling":
Als je organisatie op een consumentensite negatief wordt genoemd is het soms verstandiger helemaal niet te reageren. Als je geschoren wordt moet je stilzitten.
Probeer in ieder geval niet aan schadebeperking te doen door duidelijk neppe reacties van zogenaamde tevreden gebruikers te plaatsen. Het valt namelijk erg op dat een gebruiker hervoor speciaal lid wordt van een forum, zijn gefantaseerde epistel plaatst en daarna nooit terugkomt.
Het staat echt niet professioneel om je in een topic te melden als woordvoerder van een organisatie, dit is niet professioneel maar gewoon zielig. Grote organisaties als verzekeringsmaatschappijen, banken en bijvoorbeeld Bol hebben een webcare afdeling maar voor kleine organisaties as de uwe is dit gewoon ongeloofwaardig.
Als je organisatie op een consumentensite negatief wordt genoemd is het soms verstandiger helemaal niet te reageren. Als je geschoren wordt moet je stilzitten.
Probeer in ieder geval niet aan schadebeperking te doen door duidelijk neppe reacties van zogenaamde tevreden gebruikers te plaatsen. Het valt namelijk erg op dat een gebruiker hervoor speciaal lid wordt van een forum, zijn gefantaseerde epistel plaatst en daarna nooit terugkomt.
Het staat echt niet professioneel om je in een topic te melden als woordvoerder van een organisatie, dit is niet professioneel maar gewoon zielig. Grote organisaties als verzekeringsmaatschappijen, banken en bijvoorbeeld Bol hebben een webcare afdeling maar voor kleine organisaties as de uwe is dit gewoon ongeloofwaardig.