LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gls komt hornbach pakket niet ophalen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Moneyman

Re: gls komt hornbach pakket niet ophalen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Seinhuis schreef:
12 jul 2022 15:06
U kunt ook zelf een oplossing bedenken.

Verzorg dat de hond achterin het huis bevindt. En verzorgd dat u sneller bij de voordeur bent. De pakket bezorger heeft meer te doen.
Misschien even het topic lezen voor je reageert. Voor deze verwijten is geen grond.

Briks

Ongelezen bericht door Briks »

Moneyman,

Thx 😁.

Voor mij is dit einde topic. Nogmaals bedank ik iedereen die met antwoorden, tips en vragen kwam. Heeft mij even uit de dip geholpen.
Hele fijne dag iedereen.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Prima, dus het pakje is nu retour onderweg naar Hornbach ?neem ik aan.
Tis altijd mooi om te horen hoe het nu afgelopen is met een onderwerp......

Briks

Ongelezen bericht door Briks »

Idd, ik vermoed dat gls bezorger deze heeft meegenomen. Eind goed al goed.

Ik vind het ook altijd fijn om ook het einde te lezen, komt helaas niet vaak voor.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Briks schreef:
12 jul 2022 15:29
Bezorger moet niet bang zijn voor een blaffende hond achter 2 deuren..!! Of ander werk zoeken.
Wel eens een dag meegelopen met zo'n bezorger? Die heeft aan het einde van de werkdag stilte nodig vanwege alle honden, die aanslaan en alle overige geluiden op straat. Wie dat werk lang volhoudt, wordt vroeger of later een keer gegrepen door een hond.

Nee, Bello is altijd lief. Behalve die ene keer ...

Je wijst naar de bezorger, maar als eigenaar ben en blijf je verantwoordelijk voor het gedrag van de hond. Daarom liever je hond zo trainen, dat hij niet bij elk geluid aanslaat. Dan krijg je nooit te maken met de juridische afdelingen van de vervoerders of de afdelingen verhaal van de zorgverzekeraars.

Gesloten