LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ABNAMRO rekent hoog tarief als landentoeslag

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Cro

Re: ABNAMRO rekent hoog tarief als landentoeslag

Ongelezen bericht door Cro »

campaan schreef:
17 jul 2022 07:24
Gelijk, lijkt een botte uitspraak, maar heb voorheen al een rééks(!!) DICTATORiale beslissingen van ABNAMRO met heel veel duizenden euro's schade voor mij achter de rug.
Na 50 jaar klant verwacht je een goede band met een contactpersoon (en een kantoor). Zo werkt het in een (voorheen nog) vriendelijke samenleving. Anno nu ben je inderdaad ènkel nog een rekeningnummer, wat op alle manieren leeggezogen wordt door een vréselijk arrogante ABNAMRO. En niemand op hóger niveau is bereikbaar bij ABNAMRO om zaken constructief te bespreken.
Hoeveel zendtijd in consumentenprogramma's is al verspild aan klachten over ABNAMRO?
Wat ik dan niet begrijp, waarom blijf je bij deze bank en stap je simpelweg na een eerste mindere ervaring niet over naar een andere bank die wel voldoet aan jouw verwachtingen. ABN is niet de enige bank.

Oldsmobile442

Re: ABNAMRO rekent hoog tarief als landentoeslag

Ongelezen bericht door Oldsmobile442 »

Je hebt mensen die trouw zijn aan een bank, omdat ze al heel lang cliënt zijn en het gevoel hebben dat de bank voor hun is. 50 jaar dat is toch een jubileum. Daar neem je niet graag afscheid van, maar deze bank denkt daar anders over.
Ik dacht er ook zo over, maar banken zijn voor mij wegwerpers geworden. Een gratis bank voor betalingsverkeer is voor mij meer dan genoeg, en die zijn er.

Gesloten