Re: ABNAMRO rekent hoog tarief als landentoeslag
Geplaatst: 19 jul 2022 10:53
Wat ik dan niet begrijp, waarom blijf je bij deze bank en stap je simpelweg na een eerste mindere ervaring niet over naar een andere bank die wel voldoet aan jouw verwachtingen. ABN is niet de enige bank.campaan schreef: ↑17 jul 2022 07:24Gelijk, lijkt een botte uitspraak, maar heb voorheen al een rééks(!!) DICTATORiale beslissingen van ABNAMRO met heel veel duizenden euro's schade voor mij achter de rug.
Na 50 jaar klant verwacht je een goede band met een contactpersoon (en een kantoor). Zo werkt het in een (voorheen nog) vriendelijke samenleving. Anno nu ben je inderdaad ènkel nog een rekeningnummer, wat op alle manieren leeggezogen wordt door een vréselijk arrogante ABNAMRO. En niemand op hóger niveau is bereikbaar bij ABNAMRO om zaken constructief te bespreken.
Hoeveel zendtijd in consumentenprogramma's is al verspild aan klachten over ABNAMRO?