LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent plundert rekening van overledene ondanks weggevallen energievraag en inkomsten

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
moederslink

Re: Essent plundert rekening van overledene ondanks weggevallen energievraag en inkomsten

Ongelezen bericht door moederslink »

Megalodon_67 schreef:
08 sep 2022 18:26
Ik wil de mensen die normaal reageerden bedanken voor hun tips en het delen van ervaringen. De kwaliteit en toon van de reacties begint nu zo af te nemen dat ik er mee stop hier.
Gecondoleerd met het verlies.
De woning zal moeten worden leeggehaald , schoongemaakt en aangeboden moeten worden aan potentiële kopers/ huurders.
Dus dan moet er warmte en licht zijn.
Stop er geen moeite meer in en wacht de eindafrekening af. Het komt heus wel goed.
Zet het voorschot wat lager, indien mogelijk.
Bewaar ook zelf straks de eindstand vh gas en licht.

kuklos

Re: Essent plundert rekening van overledene ondanks weggevallen energievraag en inkomsten

Ongelezen bericht door kuklos »

witte angora schreef:
08 sep 2022 18:14
Maar wat wil je dan horen Megadolon? Er is je al uitgelegd waarom Essent zo doet, er is je al uitgelegd wat je kan doen. Wat wil je nog meer dan?
@Megalodon_67, dit is een zeer terechte vraag. Je kan nu wel boos worden op iedereen die het niet met je eens is, maar daarmee beantwoordt je niet de terechte vraag van witte angora.

Hophophop

Ongelezen bericht door Hophophop »

Megalodon_67 schreef:
Ik wil de mensen die normaal reageerden bedanken voor hun tips en het delen van ervaringen. De kwaliteit en toon van de reacties begint nu zo af te nemen dat ik er mee stop hier.
Oprecht benieuwd: wat vind je van je eigen toon?

reggie2

Ongelezen bericht door reggie2 »

moederslink schreef:
08 sep 2022 18:33
Megalodon_67 schreef:
Ik wil de mensen die normaal reageerden bedanken voor hun tips en het dgelen van ervaringen. De kwaliteit en toon van de reacties begint nu zo af te nemen dat ik er mee stop hier.
Gecondoleerd met het verlies.
De woning zal moeten worden leeggehaald , schoongemaakt en aangeboden moeten worden aan potentiële kopers/ huurders.
Dus dan moet er warmte en licht zijn.
Stop er geen moeite meer in en wacht de eindafrekening af. Het komt heus wel goed.
Zet het voorschot wat lager, indien mogelijk.
Bewaar ook zelf straks de eindstand vh gas en licht.

Hou het hierbij TS.
Succes verder.

Gesloten