Hsngt er vanaf. Als het een hoes is voor een specifieke bank (zoals bijvoorbeeld hoezen van Ikea) dan zou het gewoon moeten passen. Dan hoef je alleen de kleur en materiaal te beoordelen
Bankhoes hygiëne product ?
Re: Bankhoes hygiëne product ?
En daar is ook niets mis mee.
Een snelle dropshipper dan wel, in 4 dagen in huis. We nemen de gok en maken het open. Nu hopen dat het pas.....
Er zijn dropshippers die het nog sneller kunnen. Een Nederlands bedrijf kan gewoon dropshipper zijn voor een ander Nederlands bedrijf en dus wordt alleen de opdracht voor versturen even doorgegeven en stuurt bedrijf B het op als je bij A besteld. Daar hoor je bijna nooit over omdat het meestal gewoon goed gaat.
Nu was "dropschipper" zijn niet het topiconderwerp, maar het onterecht verzegelen van het pakket, zodat je er niets mee kan.
En dat lijkt mij duidelijk nu, dat is bij een bankhoes niet volgens de wet.
En dat lijkt mij duidelijk nu, dat is bij een bankhoes niet volgens de wet.
-
Zaterdag pas tijd voor.....
Nou de hoes is uit de verpakking. Niet 100 procent perfect maar voor zo lang het nodig is gaat het voldoen. Overigens heel nette uitvoering en kwaliteit.
Maar, en daar ging het om, het blijft vreemd dat een bedrijf dit soort producten verzegeld.....
Maar, en daar ging het om, het blijft vreemd dat een bedrijf dit soort producten verzegeld.....
moederslink
vindt dit leuk
-
Fijn dat de hoes vooralsnog in ieder geval voldoet!
BL2
vindt dit leuk
We weten nu alleen niet wat Bol.com of verkoper had gedaan bij retourzenden met verbroken hygiëne verzegeling.......
Ben het niet helemaal met u eens. U zou dit misschien zo doen maar er zijn waarschijnlijk ook mensen die het een weekendje laten zitten zodat opa en oma of vrienden ook hun mening kunnen geven. Of de hoes valt na dat weekend uiteindelijk toch wel beetje tegen.... Wel heeft iedereen er dan opgezeten en misschien ook wel hond/kat. Ik zelf zou die hoes dan niet meer willen kopen.Methusalah schreef: ↑28 sep 2022 10:11Sowieso, tenzij je er in je blootje op hebt gezeten of op je hoofd hebt gestaan lijkt het mij niet dat hij in aanraking is geweest met huid en haar (even afgezien van je handen dan).
Dus zelfs onder hun eigen voorwaarden zie ik geen probleem om hem terug te sturen
Bram Bonnewel
vindt dit leuk