Is mijn carrière plan realistisch?
Re: Is mijn carrière plan realistisch?
Een gastspreker inhuren voor jezelf? Dat is weer eens wat anders dan een van die duizenden loopbaan- of life-coaches, zeker voor een 15-jarige
-
TS Leander.Z : 1 post : ingelogd : 28 september 14.56u // uitgelogd : 28 september 16.02u
Dus zegge en schrijven : 1 uur en 6 minuten aanwezig geweest.
Hou maar op, schei maar uit.....
scontra
vindt dit leuk
Heel realistisch !!moederslink schreef: ↑28 okt 2022 19:32TS Leander.Z : 1 post : ingelogd : 28 september 14.56u // uitgelogd : 28 september 16.02u
moederslink
vindt dit leuk
Ik lees nergens waar het hart van TS ligt, behalve dan in NZ.
Een onderneming starten of overnemen: werkt alleen als je passie hebt voor wat je doet.
Zelfde geldt overigens voor het volgen van een opleiding. Dan zorg je dat je profiel aansluit met wat je wilt gaan doen.
Naast NZ is de enige passie die ik zie geld verdienen, en dan mn om emigratie naar NZ te realiseren. Dat is mi (als zelfstandig ondernemer gesproken) de verkeerde insteek om tot een succesverhaal te kunnen komen.
Eerst maar diploma op zak zou ik zeggen en dan kijken hoe verder. en mn naar wat leuk lijkt /is om te doen. Dat moet blijkbaar nog groeien, niets mis mee.
Een onderneming starten of overnemen: werkt alleen als je passie hebt voor wat je doet.
Zelfde geldt overigens voor het volgen van een opleiding. Dan zorg je dat je profiel aansluit met wat je wilt gaan doen.
Naast NZ is de enige passie die ik zie geld verdienen, en dan mn om emigratie naar NZ te realiseren. Dat is mi (als zelfstandig ondernemer gesproken) de verkeerde insteek om tot een succesverhaal te kunnen komen.
Eerst maar diploma op zak zou ik zeggen en dan kijken hoe verder. en mn naar wat leuk lijkt /is om te doen. Dat moet blijkbaar nog groeien, niets mis mee.
He dylannetje, lekker spammen, na jou de zondvloed nietwaar?DylanBrown schreef: ↑01 nov 2022 16:30Ik begrijp je heel goed, aangezien ik zelf onlangs soortgelijke problemen heb ondervonden, weet je, de toespraak van een spreker heeft me een beetje geholpen nadat ik had besloten DIT FORUM TE SPAMMEN begrijp wat ik precies moet doen om deze energie in mezelf te vinden en beter te worden. Misschien moet je dit ook eens proberen.
-
Dylan, kunt u ff gaan wieberen met uw achtelijke spam pogingen.
Nog niet bepaald aansprekende sprekers op uw site, wil de werving nog niet zo goed lukken?
Nog niet bepaald aansprekende sprekers op uw site, wil de werving nog niet zo goed lukken?
-
Dylan leest dit toch niet meer. Dylan laat een scheet en rent vervolgens hard weg, in de hoop dat een ander nieuwsgierig wordt.
-
Dat klopt WA maar we kunnen in ieder geval er voor zorgen dat de spam niet werkt.
Zijn vorige bericht (vermoedelijk van 27 oktober, gezien de reacties van WAen mijzelf, is helemaal verwijderd; dat zal nu ook wel gebeuren, al kan het wel even duren.