En dit is de manier om ze wakker te schudden.
Zelf goed opletten en reclameren bij de kassa.
En dit is de manier om ze wakker te schudden.
Bij mij in de bouwmarkt hebben ze dit ondervangen door een melding bij de kassa:
Welke bouwmarkt is dat dan? Dan kom ik daar niet shoppen. Mijn ervaringen bij de Praxis, Gamma en Karwei zijn een stuk beter.J. Deltoer schreef: ↑29 okt 2022 15:43Bij mij in de bouwmarkt hebben ze dit ondervangen door een melding bij de kassa:
De prijzen op de kassabon zijn de juiste prijzen.
Met andere woorden: klagende klant, bij voorbaat dikke vinger.
Die bouwmarkt staat toch zeker wel op uw fameuze Excel-lijst?J. Deltoer schreef: ↑29 okt 2022 15:43Bij mij in de bouwmarkt hebben ze dit ondervangen door een melding bij de kassa:
De prijzen op de kassabon zijn de juiste prijzen.
Met andere woorden: klagende klant, bij voorbaat dikke vinger.
Uiteraard niet. Het aanbod staat namelijk op het prijskaartje. Je accepteert de prijs die op het kaartje staat. Je kan niet met elk artikel naar de kassa lopen met de vraag wat de daadwerkelijk prijs is.
Maar als jij een fout maakt bij een zelfscan kan jij een strafblad krijgen. Dat meten met 2 maten moet weg.NeoDutchio schreef: ↑28 okt 2022 16:26Als in een filiaal niet op tijd de schapkaartjes vervangen worden, dan krijg je deze problemen. Dat heeft niets met oplichting te maken, wel met slecht werken in dat filiaal.
Een strafblad krijg je als je iets bewust steelt, niet bij een kennelijke fout bij het zelfscannen.Cornelis7 schreef: ↑29 okt 2022 20:34Maar als jij een fout maakt bij een zelfscan kan jij een strafblad krijgen. Dat meten met 2 maten moet weg.NeoDutchio schreef: ↑28 okt 2022 16:26Als in een filiaal niet op tijd de schapkaartjes vervangen worden, dan krijg je deze problemen. Dat heeft niets met oplichting te maken, wel met slecht werken in dat filiaal.
Koop veel bij Praxis maar nog nooit meegemaakt. Maar misschien koopt u in een filiaal waar (door personeelsgebrek?) de schappen en prijzen niet accuraat bijgewerkt worden. Wel vind ik het vreemd dat u het over ALLE producten hebt. Dus alles in de winkel is verkeerd geprijsd?John584637 schreef: ↑28 okt 2022 18:31Als ik er wat van zeg, dan krijg ik het ook altijd voor de prijs op het schap mee. Maar het is gewoon bizar dat dit voor alle producten het geval is.
Ik koop ook graag bij de Praxis, maar dan omdat ze de bouwmarkt zijn hier om de hoek en bovendien ook een uitgebreide planten- en tuinartikelen afdeling hebben. De gratis zagerij is ook handig.katjanneke schreef: ↑30 okt 2022 16:27Ik koop graag bij de Praxis, ik let altijd op de prijzen, ook bij de kassa, klopt altijd.
Altijd extra voordeel met mijn extra plus praxis kaart, boven op de gewone kortingen.
Dat mis ik dan weer bij de Gamma, zo'n altijd korting kaart.
Ook bij de Praxis krijg je niet "altijd korting", zoals jij schrijft. Net als bij de Gamma spaar je voor korting en heb je daarnaast specifieke kortingsacties.katjanneke schreef: ↑30 okt 2022 16:27Altijd extra voordeel met mijn extra plus praxis kaart, boven op de gewone kortingen.
Dat mis ik dan weer bij de Gamma, zo'n altijd korting kaart.