Pagina 2 van 2

Re: Welhof dwingen zich aan de garantiewet te houden?

Geplaatst: 29 apr 2025 06:21
door Nevyn
Fijn dat alles rood geaccentueerd wordt, anders zou ik het echt niet snappen.

Re: Welhof dwingen zich aan de garantiewet te houden?

Geplaatst: 30 apr 2025 13:45
door Speedy123
Gedupeerden123 schreef:
01 jul 2024 11:11
Bezorger die amper Nederlands sprak heeft me onbeschoft te woord gestaan. Hij was ruim twee uur te vroeg en kon niet even vijf minuten wachten, aangezien ik onderweg was. Toen ik vroeg met wie ik had gesproken zei hij: "Wie ben jij? De koning?"

Wasmachine eenmaal ontvangen op een andere datum, zaten er geen transport bouten in. De wasmachine was na 2 maanden kapot en de klantenservice is onbereikbaar.

Bespaar jezelf geld en koop hier niet!
Een bijzonder verhaal. Voorladers komen altijd met transport bouten. Dat is af fabriek al zo. Dus hoe het kan dat een nieuwe wasmachine zonder transport bouten afgeleverd wordt, is mij een raadsel?

Ah ik zie het al, even naar de website van Welhof gegaan. Men verkoopt daar tweedehands spullen of outlet / B-stock producten.

Re: Welhof dwingen zich aan de garantiewet te houden?

Geplaatst: 30 apr 2025 14:00
door witte angora
Nevyn schreef:
29 apr 2025 06:21
Fijn dat alles rood geaccentueerd wordt, anders zou ik het echt niet snappen.
Gelukkig is het rood, en geen groen. Dan zou je er echt niet meer uit komen. :D

Maar, wat zei het bedrijf toen je met de klacht kwam?