LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
-
- Berichten: 861
- Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
Binnen korte tijd 2 reacties erbij.
Voor diegene die nog niet hun stem hebben gebruikt t.b.v. deze poll, u kunt nog steeds uw stem en mening hier achterlaten.
Maak daar dus, desgewenst, gebruik van. Zowel in uw eigen belang als dat van uw mede-gedupeerde.
Voor diegene die nog niet hun stem hebben gebruikt t.b.v. deze poll, u kunt nog steeds uw stem en mening hier achterlaten.
Maak daar dus, desgewenst, gebruik van. Zowel in uw eigen belang als dat van uw mede-gedupeerde.
-
- Berichten: 861
- Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
Dag(deel) later weer 4 stemmen/reacties erbij.
Gaat u vooral zo door.
B.v.d.
Gaat u vooral zo door.
B.v.d.
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
Goh Captain, ben je bang dat wij niet kunnen lezen????
Je probeert jezelf wel héél belangrijk te maken, zo te zien aan je laaste twee reacties!!
Je probeert jezelf wel héél belangrijk te maken, zo te zien aan je laaste twee reacties!!
-
- Berichten: 861
- Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
@ Karel,
Dank voor je inhoudelijk bijdrage!
Dank voor je inhoudelijk bijdrage!
-
- Berichten: 861
- Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
Stand van zaken, maandag 6 september 2004, 14:05 uur.
Met een woord van dank aan iedereen die zijn of haar/hun medewerking hebben verleend aan deze poll of anderszins.
Uit de tot op heden geplaatste 37 reacties, 11 meer sedert het vorige overzicht van donderdag 2 september 2004!, blijkt dat Dexia bij het merendeel van de aandelenlease gedupeerden, 91 %(34 van de 37 stemmen!) niet geinformeerd heeft, zoals men wel verplicht was (en is) conform het wettelijk kader!, naar de persoonlijke financiele situatie. Het zogenaamde ken uw klant principe. In 5 %(2 van de 37 stemmen) van de gevallen was er niet (geheel) duidelijk of er wel of niet geinformeerd is conform de wettelijke vereisten. Terwijl er bij (ook) 2 % (1 van de 37 stemmen) klaarblijkelijk wel geinformeerd is, al dan niet conform het wettelijke kader.
Wordt vervolgd...
Met een woord van dank aan iedereen die zijn of haar/hun medewerking hebben verleend aan deze poll of anderszins.
Uit de tot op heden geplaatste 37 reacties, 11 meer sedert het vorige overzicht van donderdag 2 september 2004!, blijkt dat Dexia bij het merendeel van de aandelenlease gedupeerden, 91 %(34 van de 37 stemmen!) niet geinformeerd heeft, zoals men wel verplicht was (en is) conform het wettelijk kader!, naar de persoonlijke financiele situatie. Het zogenaamde ken uw klant principe. In 5 %(2 van de 37 stemmen) van de gevallen was er niet (geheel) duidelijk of er wel of niet geinformeerd is conform de wettelijke vereisten. Terwijl er bij (ook) 2 % (1 van de 37 stemmen) klaarblijkelijk wel geinformeerd is, al dan niet conform het wettelijke kader.
Wordt vervolgd...
-
- Berichten: 861
- Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
Update, heden stand van zaken ongewijzigd door het wegzakken van de poll.
Poll is nog steeds open, maakt u daar, al naar gelang, gebruik van.
Poll is nog steeds open, maakt u daar, al naar gelang, gebruik van.
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
Karel,
Over lezen gesproken, nog steeds de messen aan het slijpen?
http://www.cpep.sk/humor/rn061.gif
Over lezen gesproken, nog steeds de messen aan het slijpen?
http://www.cpep.sk/humor/rn061.gif
-
- Berichten: 861
- Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
Update, stand van zaken, maandag 20 september 2004, 10:15 uur.
Met een woord van dank aan iedereen die zijn of haar/hun medewerking hebben verleend aan deze poll of anderszins.
Uit de tot op heden geplaatste 40 reacties, 14 meer sedert het laatste overzicht van donderdag 2 september 2004 14:09 uur!, blijkt dat Dexia bij het merendeel van de aandelenlease gedupeerden, 92 %(37 van de 40 stemmen) niet geinformeerd heeft, zoals men wel verplicht was (en is) conform het wettelijk kader!, naar de persoonlijke financiele situatie. Het zogenaamde ken uw klant principe. In 2 %(1 stem van de 40 stemmen) van de gevallen was er niet (geheel) duidelijk of er wel of niet geinformeerd is conform de wettelijke vereisten. Terwijl er bij (ook) 5 % (2 van de 40 stemmen) klaarblijkelijk wel geinformeerd is, al dan niet conform het wettelijke kader.
Wordt vervolgd...
Poll is nog steeds open, maakt u daar dus, al naar gelang, gebruik van.
Met een woord van dank aan iedereen die zijn of haar/hun medewerking hebben verleend aan deze poll of anderszins.
Uit de tot op heden geplaatste 40 reacties, 14 meer sedert het laatste overzicht van donderdag 2 september 2004 14:09 uur!, blijkt dat Dexia bij het merendeel van de aandelenlease gedupeerden, 92 %(37 van de 40 stemmen) niet geinformeerd heeft, zoals men wel verplicht was (en is) conform het wettelijk kader!, naar de persoonlijke financiele situatie. Het zogenaamde ken uw klant principe. In 2 %(1 stem van de 40 stemmen) van de gevallen was er niet (geheel) duidelijk of er wel of niet geinformeerd is conform de wettelijke vereisten. Terwijl er bij (ook) 5 % (2 van de 40 stemmen) klaarblijkelijk wel geinformeerd is, al dan niet conform het wettelijke kader.
Wordt vervolgd...
Poll is nog steeds open, maakt u daar dus, al naar gelang, gebruik van.
-
- Berichten: 861
- Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
Update, stand van zaken, dinsdag 5 oktober 2004, 09:18 uur.
Met een woord van dank aan iedereen die zijn of haar/hun medewerking hebben verleend aan deze poll of anderszins.
Uit de tot op heden geplaatste 41 reacties, 1 meer sedert het laatste overzicht van maandag 20 september 2004 10:09 uur!, blijkt dat Dexia bij het merendeel van de aandelenlease gedupeerden, 90 %(37 van de 41 stemmen) niet geinformeerd heeft, zoals men wel verplicht was (en is) conform het wettelijk kader!, naar de persoonlijke financiele situatie. Het zogenaamde ken uw klant principe. In 4 %(2 van de 41 stemmen) van de gevallen was er niet (geheel) duidelijk of er wel of niet geinformeerd is conform de wettelijke vereisten. Terwijl er bij (ook) 4 % (2 van de 41 stemmen) klaarblijkelijk wel geinformeerd is, al dan niet conform het wettelijke kader.
Wordt vervolgd...
Poll is nog steeds open, maakt u daar dus, al naar gelang, gebruik van, onder het motto: "1 voor allen, allen voor 1"!.
Met een woord van dank aan iedereen die zijn of haar/hun medewerking hebben verleend aan deze poll of anderszins.
Uit de tot op heden geplaatste 41 reacties, 1 meer sedert het laatste overzicht van maandag 20 september 2004 10:09 uur!, blijkt dat Dexia bij het merendeel van de aandelenlease gedupeerden, 90 %(37 van de 41 stemmen) niet geinformeerd heeft, zoals men wel verplicht was (en is) conform het wettelijk kader!, naar de persoonlijke financiele situatie. Het zogenaamde ken uw klant principe. In 4 %(2 van de 41 stemmen) van de gevallen was er niet (geheel) duidelijk of er wel of niet geinformeerd is conform de wettelijke vereisten. Terwijl er bij (ook) 4 % (2 van de 41 stemmen) klaarblijkelijk wel geinformeerd is, al dan niet conform het wettelijke kader.
Wordt vervolgd...
Poll is nog steeds open, maakt u daar dus, al naar gelang, gebruik van, onder het motto: "1 voor allen, allen voor 1"!.