Pagina 2 van 2
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
Geplaatst: 03 sep 2004 09:48
door Captain-America
Binnen korte tijd 2 reacties erbij.
Voor diegene die nog niet hun stem hebben gebruikt t.b.v. deze poll, u kunt nog steeds uw stem en mening hier achterlaten.
Maak daar dus, desgewenst, gebruik van. Zowel in uw eigen belang als dat van uw mede-gedupeerde.
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
Geplaatst: 03 sep 2004 22:26
door Captain-America
Dag(deel) later weer 4 stemmen/reacties erbij.
Gaat u vooral zo door.
B.v.d.
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
Geplaatst: 03 sep 2004 23:02
door Karel
Goh Captain, ben je bang dat wij niet kunnen lezen????
Je probeert jezelf wel héél belangrijk te maken, zo te zien aan je laaste twee reacties!!
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
Geplaatst: 04 sep 2004 11:48
door Captain-America
@ Karel,
Dank voor je inhoudelijk bijdrage!
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
Geplaatst: 06 sep 2004 14:05
door Captain-America
Stand van zaken, maandag 6 september 2004, 14:05 uur.
Met een woord van dank aan iedereen die zijn of haar/hun medewerking hebben verleend aan deze poll of anderszins.
Uit de tot op heden geplaatste 37 reacties, 11 meer sedert het vorige overzicht van donderdag 2 september 2004!, blijkt dat Dexia bij het merendeel van de aandelenlease gedupeerden, 91 %(34 van de 37 stemmen!) niet geinformeerd heeft, zoals men wel verplicht was (en is) conform het wettelijk kader!, naar de persoonlijke financiele situatie. Het zogenaamde ken uw klant principe. In 5 %(2 van de 37 stemmen) van de gevallen was er niet (geheel) duidelijk of er wel of niet geinformeerd is conform de wettelijke vereisten. Terwijl er bij (ook) 2 % (1 van de 37 stemmen) klaarblijkelijk wel geinformeerd is, al dan niet conform het wettelijke kader.
Wordt vervolgd...
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
Geplaatst: 13 sep 2004 11:50
door Captain-America
Update, heden stand van zaken ongewijzigd door het wegzakken van de poll.
Poll is nog steeds open, maakt u daar, al naar gelang, gebruik van.
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
Geplaatst: 14 sep 2004 17:30
door Jack747
Karel,
Over lezen gesproken, nog steeds de messen aan het slijpen?
http://www.cpep.sk/humor/rn061.gif
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
Geplaatst: 20 sep 2004 10:15
door Captain-America
Update, stand van zaken, maandag 20 september 2004, 10:15 uur.
Met een woord van dank aan iedereen die zijn of haar/hun medewerking hebben verleend aan deze poll of anderszins.
Uit de tot op heden geplaatste 40 reacties, 14 meer sedert het laatste overzicht van donderdag 2 september 2004 14:09 uur!, blijkt dat Dexia bij het merendeel van de aandelenlease gedupeerden, 92 %(37 van de 40 stemmen) niet geinformeerd heeft, zoals men wel verplicht was (en is) conform het wettelijk kader!, naar de persoonlijke financiele situatie. Het zogenaamde ken uw klant principe. In 2 %(1 stem van de 40 stemmen) van de gevallen was er niet (geheel) duidelijk of er wel of niet geinformeerd is conform de wettelijke vereisten. Terwijl er bij (ook) 5 % (2 van de 40 stemmen) klaarblijkelijk wel geinformeerd is, al dan niet conform het wettelijke kader.
Wordt vervolgd...
Poll is nog steeds open, maakt u daar dus, al naar gelang, gebruik van.
Re: De "ken uw klantverplichting": verplicht sedert 99
Geplaatst: 05 okt 2004 09:18
door Captain-America
Update, stand van zaken, dinsdag 5 oktober 2004, 09:18 uur.
Met een woord van dank aan iedereen die zijn of haar/hun medewerking hebben verleend aan deze poll of anderszins.
Uit de tot op heden geplaatste 41 reacties, 1 meer sedert het laatste overzicht van maandag 20 september 2004 10:09 uur!, blijkt dat Dexia bij het merendeel van de aandelenlease gedupeerden, 90 %(37 van de 41 stemmen) niet geinformeerd heeft, zoals men wel verplicht was (en is) conform het wettelijk kader!, naar de persoonlijke financiele situatie. Het zogenaamde ken uw klant principe. In 4 %(2 van de 41 stemmen) van de gevallen was er niet (geheel) duidelijk of er wel of niet geinformeerd is conform de wettelijke vereisten. Terwijl er bij (ook) 4 % (2 van de 41 stemmen) klaarblijkelijk wel geinformeerd is, al dan niet conform het wettelijke kader.
Wordt vervolgd...
Poll is nog steeds open, maakt u daar dus, al naar gelang, gebruik van, onder het motto: "1 voor allen, allen voor 1"!.