Ik wist ook niet, dat je rente moet gaan betalen op het moment, dat je moet gaan aflossen.Ik moest oo administratiekosten betalen, ongeveer 30 euro. Volgens mij hebben ze gezegd, dat het renteloos is, dus hier keek ik echt van op. Nu ben ik helemaal blij, dat ik al n deel afgelost heb en hoop het hele bedrag afgelost te kunnen hebben voor de officiele datum! Als dat van die rente klopt, deudt dit van geen kanten en is dus oplichterij.
Verder is het wel zo, dat je bij BKR geregistreerd staat en ook zelfs voor n hoger bedrag, maar hoe kan het, dat je al n lening hebt tot je tax en dan evengoed nog kan kopen op afbetaling bij primeline?
En wat nog veel idioter is, dat is de DSB bank. Deze spant werkelijk de kroon! Je kan via internet zo een lening krijgen, ook al zit je aan je tax, dus heel fijn als je echt even wat nodig hebt, maar je komt er haast niet vanaf door de schofterig hoge rente, zodat jemaar heel weing aflost per maand en als klap op de vuurpijl mag je bij hun dan nog veel meer lenen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] koop nu betaal later
Re: koop nu betaal later
Ook ik heb momenteel te maken met een door comfort card helemaal onterecht gedeponeerde code bij BKR op mijn naam.
Mijn hypotheek aanvraag ligt al weken stil omdat de intelligente medewerkers van comfort card niet mee willen werken want er staan nog meer mensen in de wacht aan de telefoon krijg je als antwoord. Er is geen tijd om mijn vragen te beantwoorden. Op mail, fax en brief wordt niet gereageerd.
Ze beseffen niet dat ze zo onterecht 5 jaar van je leven verzieken door de chaos in hun administratie
Mijn hypotheek aanvraag ligt al weken stil omdat de intelligente medewerkers van comfort card niet mee willen werken want er staan nog meer mensen in de wacht aan de telefoon krijg je als antwoord. Er is geen tijd om mijn vragen te beantwoorden. Op mail, fax en brief wordt niet gereageerd.
Ze beseffen niet dat ze zo onterecht 5 jaar van je leven verzieken door de chaos in hun administratie
-
Ik kan het persoonlijk niet vaak genoeg naar mijn mening zeggen!!! Koop nu en betaal later: DOE HET NIET.
Vooral die mooie kaart van Primeline. Deze kaart wordt zonder meer per post verzonden (in ieder geval heb ik dat enkele jaren geleden meegemaakt). Zo kan het zijn dat iemand anders die kaart krijgt met pincode. En dat jij dan de rekeningen krijgt. Bewijs dat die kaart bij jou is gekomen kunnen ze niet geven. Alle reacties moeten per aangetekende post, anders wordt er gewoon niet geantwoord door Primeline. Mensen ....kijk uit met zulke lokkertjes.!!!! Je gaat er geheit de boot mee in.
Vooral die mooie kaart van Primeline. Deze kaart wordt zonder meer per post verzonden (in ieder geval heb ik dat enkele jaren geleden meegemaakt). Zo kan het zijn dat iemand anders die kaart krijgt met pincode. En dat jij dan de rekeningen krijgt. Bewijs dat die kaart bij jou is gekomen kunnen ze niet geven. Alle reacties moeten per aangetekende post, anders wordt er gewoon niet geantwoord door Primeline. Mensen ....kijk uit met zulke lokkertjes.!!!! Je gaat er geheit de boot mee in.
Als je de rekening bij Primeline schriftelijk stopgezet hebt wordt de rekening gesloten en afgemeld bij BKR.
Het blijft bij BKR nog 5 jaar na sluiting van de rekening geregistreerd.
Een bKR registratie is helemaal niet erg , als je tegenwoordig een mobiel abonnement aan schaft staat die ook bij BKR !!!!!
Het is alleen erg als je bij BKR negatief geregistreerd bent .......
Het blijft bij BKR nog 5 jaar na sluiting van de rekening geregistreerd.
Een bKR registratie is helemaal niet erg , als je tegenwoordig een mobiel abonnement aan schaft staat die ook bij BKR !!!!!
Het is alleen erg als je bij BKR negatief geregistreerd bent .......