Re: Met online aankoop naar filiaal?
Geplaatst: 13 mei 2023 21:30
"Een paar jaar geleden" was het heel normaal dat als je een vraag over een product had je naar de verkoper gaat. Aan de balie met het product zodat samen gekeken kan worden wat het probleem is. Sneller en makkelijker dan het exacte probleem begrijpelijk typen in de hoop dat een ander persoon op afstand het snapt en er mee verder kan. Zonder contact en zonder te weten hoe de klant het product gebruikt.
En mocht je zelf niet kunnen gaan was er altijd wel iemand in de omgeving die je kon brengen of zelf even langs de winkel ging.
Gek is het dus niet dat er aangegeven word dat langsgaan bij de winkel de makkelijkste en snelste oplossing is. En vreemd is het dus ook niet dat er aangegeven word dat het in korte tijd ineens veranderd zou zijn.
En mocht je zelf niet kunnen gaan was er altijd wel iemand in de omgeving die je kon brengen of zelf even langs de winkel ging.
Gek is het dus niet dat er aangegeven word dat langsgaan bij de winkel de makkelijkste en snelste oplossing is. En vreemd is het dus ook niet dat er aangegeven word dat het in korte tijd ineens veranderd zou zijn.