Re: bol.com retour is zoekgeraakt
Geplaatst: 19 jul 2023 14:35
"O, u heeft een heel verkeerd artikel teruggestuurd, dat we niet eens verkopen? Dat gaat gewoon in de afvalcontainer." Ik denk niet dat klanten dat graag horen, of accepteren.
Ik vermoed, dat het call center in theorie wel een melding in het systeem kan zetten. Ik vermoed ook dat de werkdruk zo hoog is, dat de retourmedewerker gewoon geen tijd krijgt om er iets mee te doen. Misschien gaan dit soort artikelen nog in een rolcontainer "nader uit te zoeken", maar dat er in de praktijk niks mee gebeurt.
Scherpe prijzen, geen of lage verzendkosten, gratis retourzenden: ook bij efficiënt ingerichte processen (vaak over de rug van werknemers) is decrek er wel een keer uit.
Ik vermoed, dat het call center in theorie wel een melding in het systeem kan zetten. Ik vermoed ook dat de werkdruk zo hoog is, dat de retourmedewerker gewoon geen tijd krijgt om er iets mee te doen. Misschien gaan dit soort artikelen nog in een rolcontainer "nader uit te zoeken", maar dat er in de praktijk niks mee gebeurt.
Scherpe prijzen, geen of lage verzendkosten, gratis retourzenden: ook bij efficiënt ingerichte processen (vaak over de rug van werknemers) is decrek er wel een keer uit.