bol.com nsfw afbeeldingen
Re: bol.com nsfw afbeeldingen
... en de melding is afgehandeld
markmark1974:
Eind vorige eeuw was Nederland lang niet zo preuts als nu (en hetgeen u propageert).
Vrouwen gingen " oben ohne" liggen zonnen zonder dat preutse kereltjes daar een probleem van maakten.
Anno 2023 is dit een gotspe geworden door mensen als u.
Kleine tip om uw ergernis (en anderen niet lastig te vallen om aan uw 'triggerbehoefte' te voldoen) binnen de perken te houden;
Dump uw ergernis bij het bedrijf waar u de voor u ergerlijke afbeeldingen ziet.
Eind vorige eeuw was Nederland lang niet zo preuts als nu (en hetgeen u propageert).
Vrouwen gingen " oben ohne" liggen zonnen zonder dat preutse kereltjes daar een probleem van maakten.
Anno 2023 is dit een gotspe geworden door mensen als u.
Kleine tip om uw ergernis (en anderen niet lastig te vallen om aan uw 'triggerbehoefte' te voldoen) binnen de perken te houden;
Dump uw ergernis bij het bedrijf waar u de voor u ergerlijke afbeeldingen ziet.
Je moet de oude reisgidsen nog eens bekijken uit die tijd, op bijna elke hotelzwembad of strandfoto was wel topless te zien, op de naaktstranden lag men schouder aan schouder, er was haast geen zand meer te zien.
Ook in dat opzicht is de samenleving fors veranderd.
Zeker is de preutsheid na de bevrijdende flower power periode weer in rap tempo toegenomen.
Wij douchten ons nog allemaal bloot na het sporten (ik ben 60) bij mijn zoon van nu 32 hielden de pupillen al hun onderbroek aan onder de douche.
Ik omarm alle culturen, maar dit heeft wel de preutsheid terug gebracht.
Wij douchten ons nog allemaal bloot na het sporten (ik ben 60) bij mijn zoon van nu 32 hielden de pupillen al hun onderbroek aan onder de douche.
zeg eens wat je bedoelt?Nevyn schreef: ↑19 okt 2023 11:51Zeker is de preutsheid na de bevrijdende flower power periode weer in rap tempo toegenomen.
Ik ben van de leeftijd van uw zoon, maar bij mijn voetbalteam was het not done om de onderbroek aan te houden. Zelfs de jongens die ik training gaf van een jaar of 10 jonger douchten gewoon zoals natuur het gewild heeft.
Daarentegen douchte er bij de hockeyclub dan weer helemaal niemand en deed men het daar allemaal thuis.
Het is maar waar je je druk om kan maken, moeten alle lingerie BH's en strings ook maar achter 18+ filter?
Als je echt niks te doen hebt met je vrije tijd ga dan gerust je gang alles melden. Zelf zou ik eerder een rondje gaan lopen of wat TV kijken. Ken me ook nog een oude film voor alle leeftijden heugen met Andre van Duin "Ik ben Joep Meloen" dacht ik zaten ook borsten in en ben nu 30 jaar later kan ik melden dat ik een normale jeugd heb gehad en het 0 impact maakte.
Als je echt niks te doen hebt met je vrije tijd ga dan gerust je gang alles melden. Zelf zou ik eerder een rondje gaan lopen of wat TV kijken. Ken me ook nog een oude film voor alle leeftijden heugen met Andre van Duin "Ik ben Joep Meloen" dacht ik zaten ook borsten in en ben nu 30 jaar later kan ik melden dat ik een normale jeugd heb gehad en het 0 impact maakte.
Maar ik vraag me nu al de hele tijd af wat betekent eigenlijk nsfw?
Not Suitable For Work, afkorting NSFW word vaak gebruikt om 18+ content en schokkende beelden mee te "taggen" zodat mensen weten het niet op groot scherm moet openen op het werk en een enkeltje naar HR krijgen
Thijs124
vindt dit leuk
-
Voor Ts wat betreft dit forum RTFM
OMG FYI. IMHO dat is TMI, LOL
Zit nog na te denken over HR ?
HR = P&O of PZ
-
HR = Hoog Rendement. Maar ja, ik ben dan ook druk bezig met energiebesparing.
BL2
vindt dit leuk