Toch wordt de winkel online uitstekend beoordeeld in de reviews. Niet dat u daarmee geholpen bent overigens.
Ik zou toch nog eens in het filiaal langsgaan, dat brengt vaak meer dan telefonisch contact.
Woonsquare wanbeleid
Re: Woonsquare wanbeleid
Bij een overeenkomst zijn 2 partijen betrokken.16again schreef: ↑26 jan 2024 19:40Zo raar is dat niet, Een winkelier wil geen omzet de winkel uit zien lopen.NeoDutchio schreef: ↑26 jan 2024 19:29Normaal is het niet om een koopovereenkomst te maken met de afspraak dat de exacte details later komen.
Lees ik nu werkelijk : vertrouwen op de beloftes van een verkoperMoneyman schreef: ↑27 jan 2024 10:57Klopt. Maar ik zou geen handtekening gezet hebben zonder een opmerking op de bon "kleur nog te bepalen". Zo is dit simpel te ondervangen.
Maar ik begrijp ook wel dat TS dat niet bedacht heeft, en gewoon vertrouwd heeft op beloftes van de verkoper. En laten we wel zijn: dat zou ook gewoon moeten kunnen...
-
Ik vind het niet raar dat je een verkoper kunt vertrouwen. Bij een goed bedrijf is dat helemaal geen probleem.
Ik ben zelf verkoper en kan garanderen dat een koper met een juist en eerlijk advies bij ons de deur uitgaat. Ik neem aan dat ik daar niet uniek in ben.
Ik ben zelf verkoper en kan garanderen dat een koper met een juist en eerlijk advies bij ons de deur uitgaat. Ik neem aan dat ik daar niet uniek in ben.
Moneyman
vindt dit leuk
Dat dus. Ik doe ook zaken op basis van vertrouwen. Alleen daar waar ik mijn twijfels heb, laat ik alles zwart op wit zetten. En de praktijk heeft me geleerd dat juist betrouwbare verkopers dat vaak al uit zichzelf doen.
-
De beste contracten en afspraken op papier staan op 1 A4-tje. Alleen de echt belangrijke dingen leg je vast. De vanzelf sprekende dingen hoef je eigenlijk helemaal niet op papier te zetten.