Pagina 2 van 2

Re: Wat te doen bij faillissement?

Geplaatst: 19 apr 2024 20:48
door Omar123
https://www.bedden-lease.nl/veelgestelde-vragen/

Zit met het zelfde probleem mijn contract loopt deze maand af en krijg geen gehoor van kedin
De afspraak in het begin was na 5 jaar voor een klein bedrag het bed over nemen,
Ik lees dat mensen met zelfde probleem contact hebben gekregen en kedin een absurd bedrag vraagt om het bed Over te nemen,
Ik hoor graag hoe het is afgelopen bij u

Re: Wat te doen bij faillissement?

Geplaatst: 26 aug 2024 14:46
door marcel_prox
Goedemiddag,

Nadat ik de opmerkingen in deze topic had gelezen en in principe ook aan het eind van mijn lease zat, was ik meteen op mijn hoede en gewapend met alle kennis (ik ging googelen omdat het telefoonnummer niet meer werkt en de negatieve opmerkingen over Kedin die ik van Dekbed Discounter kreeg ) hard er op in, ik stuurde een mail en benaderde de whatsapp chat.

Tot mijn verbazing werd ik redelijk snel te woord gestaan ( ik had dit niet verwacht... ) en werden mijn vragen keurig netjes beantwoord ook was het afkoop bedrag voor het bed erg redelijk. Dus alles wat ik had verwacht gebeurde precies het tegenover gestelde.

Uiteraard leven we nu eind augustus en niet eind februari dus misschien dat dit meetelt. Mijn ervaringen met hun was 4/5 en de negatieve laatste punt voor het ontbreken van een telefoon nummer.

Eigenlijk best tevreden nu.

Re: Wat te doen bij faillissement?

Geplaatst: 26 aug 2024 23:56
door BL2
marcel_prox schreef:
26 aug 2024 14:46
.......Dus alles wat ik had verwacht gebeurde precies het tegenover gestelde......
Dat verwacht je niet na al die berichten hier, bedankt voor het lid worden van Radarforum en het alhier melden. Wel benieuwd hoe het bij de anderen in dit topic is gelopen.......

Re: Wat te doen bij faillissement?

Geplaatst: 27 aug 2024 00:26
door Dagkoers
Misschien met deze vraag langs het JL gaan?

Re: Wat te doen bij faillissement?

Geplaatst: 27 aug 2024 10:56
door Speedy123
Kedin stelt in haar voorwaarden heel duidelijk dat er na afloop van het contract geen termijnbetalingen meer verschuldigd zijn. Het ophalen van de boxspring is de verantwoordelijkheid van Kedin.

Uit haar voorwaarden (https://kedin.nl/wp-content/uploads/201 ... glease.pdf):
11.9 Na het einde van het Contract de Boxspring door Kedin Consumenten Lease B.V.
worden opgehaald. Kedin Consumenten Lease B.V. zal hiervoor binnen 14 dagen
na het einde van het Contract een afspraak maken met de Klant
. In geval van
beëindiging van het Contract, op welke wijze dan ook, geldt dat de Klant de
Boxspring in goede, oorspronkelijke en complete staat met alle geleverde
toebehoren oplevert. Klant zal eventuele instructies van Kedin Consumenten
Lease B.V. daarbij opvolgen.
Kedin is schriftelijk gewoon bereikbaar:
Kedin Consumenten Lease B.V.
Boompjes 254, 3011 XZ Rotterdam
Verder kunt u WhatsApp proberen: Whatsapp ons op 06 – 288 448 64 of telefonisch op nummer 088-666 81 00 echter deze nummers komen van de algemene site. De Boxspring lease zit in een ander bedrijf dan de consumenten leningen dus of de deze nummers ook gebruikt kunnen worden om met het leasebedrijf in contact te komen, wie weet? Het is het proberen waard.

Zoals al door anderen gemeld, Kedin is niet failliet. Een heel ander bedrijf, mij helaas welbekend, is failliet gegaan die in hetzelfde gebouw gevestigd waren.