Re: UPC is een goed bedrijf
Geplaatst: 05 sep 2004 15:37
Zal wel komen door al die opzeggingen zak maar zeggen.
Yeah right, zo lust ik er ook nog een paar. 48 TB is ook niet veel, want dat is slechts de inhoud van 1 usenetserver. ALs we zo gaan redeneren...oja voor wie denkt dat 40 gig onwijs veel is valt mee zijn ong 8 dvd's
UPC maakt inderdaad winst ja. In het verleden hebben ze verlies gemaakt, maar dat kwam omdat ze moesten investeren en kabelnetten moesten overkopen. Die hebben ze, in tegenstelling tot wat veel zieligaards willen beweren, gewoon moeten betalen. Kom maar, roep maar over de monopolie. Stakkers. UPC is gewoon een commercieel bedrijf en levert een product. Er zijn genoeg concurrenten voor snel internet, dus opzeggen en weggaan zou ik zeggen.... en de prachtige winstcijfers van UPC zijn verklaard.
Dat zegt niks. Over alle grote bedrijven wordt geklaagd. Met miljoenen tevreden klanten heb je ook wel eens 50 die niet tevreden zijn. Die stalken dan de consumentenbond en voia, top 5. Zielig hoor, aangezien de meeste mensen in het UPC gebied gewoon ADSL kunnen nemen en dus geen lid hoeven blijven. Maar ja... ze blijven, maar ze zeuren. Dat zijn dezelfde personen die janken over Microsoft achter een Windowsmachine. En maar roepen dat jullie opzeggen. Maar stiekem is UPC toch snel en goed.UPC staat weer in de top 5 van de consumentenbond van bedrijven met de meeste klachten.
Yeah right, zo lust ik er ook nog een paar. 48 TB is ook niet veel, want dat is slechts de inhoud van 1 usenetserver. ALs we zo gaan redeneren
als je 8 films in de maand download vind ik echt niet teveel maar chello wel zit nu 2 maanden bij demon ong 300 gig binnengehaald en geen enkel probleem. aanrader voor iedereen die van chello af wil. probeer het maar eens kees jan stuk sneller en geen gezeur over datlimiets etc.
Keesjan, de onbenulligheid van je posts begint pathetische vormen aan te nemen. Heeft één van je titels niet een paar colleges in de allereerste grondbeginselen van de statistiek opgeleverd? Onderzoeksresultaten worden natuurlijk niet bepaald op basis van de aantallen klachten die bij de consumentenbond binnen komen. De kans om bij een gestratificeerde representatieve steekproef één van de 50 ontevreden klanten tussen de miljoenen tevreden klanten tegen te komen is statistisch nihil. Voor iemand die regelmatig uitspraken doet over het intelligentie niveau van hele groepen Nederlanders reflecteer je bij vrijwel al je bijdragen een wel zeer beperkt zichtveld, waarbij je je wetenschappelijke achtergrond heel goed weet te verbergen...Met miljoenen tevreden klanten heb je ook wel eens 50 die niet tevreden zijn. Die stalken dan de consumentenbond en voia, top 5.
Jij vind jezelf heel slim of niet. Praat eens als een normaal mens ofzo.Voor iemand die regelmatig uitspraken doet over het intelligentie niveau van hele groepen Nederlanders reflecteer je bij vrijwel al je bijdragen een wel zeer beperkt zichtveld, waarbij je je wetenschappelijke achtergrond heel goed weet te verbergen...
Je bedoelt zodat JIJ het zelfs kan begrijpen? Geen probleem, zeg maar met welk woordje je precies moeite hebt, dan leg ik het wel uit. Of vraag het anders aan Keesjan, die begrijpt het ook wel. Die heeft ten slotte twee academische titels, hoewel hij dat heel goed weet te verbergen.Jij vind jezelf heel slim of niet. Praat eens als een normaal mens ofzo.