Ik begin met antwoorden, JJ..., en ik kijk wel onderweg of het de moeite is om het af te maken.
Je schrijft:
Lafaard?…,nou nee dacht ik niet.
Misschien oordeel ik te snel..., maar de tijd zal het leren...!
Overigens is het niet echt ongebruikelijk hier om "zomaar" te oordelen..., zónder onderzoek!
Onder de indruk van een betoog ben ik ook niet zo snel.
Mijn mening is dat een aantal zaken die econometrist aanhaalt,
oa de magere naamsbekendheid van Amway hout snijden,
Ok. Ga ik op in.....
Ik garandeer je (bijna
)... dat van de 100 mensen van 40 jaar en ouder, die je vraagt of ze de naam "Amway" kennen..... -en we leggen eventueel uit dat het gaat over "zeep" e. d......- zeker 50 mensen bevestigend zullen antwoorden!!!!!
Maar geloof Ecoweetnix nou maar...., per slot van rekening komt hij ze wekelijks tegen.....!
(Nadenken JJ...., in wie heb jij meer vertrouwen wanneer je iets weten wil over basketballen?
DE "voetballer".... of de Basketballer?
))
dat ik het op een aantal vlakken met eco eens ben wil dus niet zeggen dat ik het blindelings eens ben met alles wat hij zegt.
Vertel je nog even welke vlakken dat zijn dan..., dan kan ik je uit ZIJN droom helpen...!
Van mij hoeft het belerende toontje wat hij regelmatig aanslaat ook niet, maar ik denk dat er wat dat betreft sprake is van een kettingreactie tussen jullie beiden, reactie op reactie op….
Mag ik dan vragen.... en misschien kun je even terugkijken...... wie op een irriterende manier begint te posten.... wanneer er "rust" in de tent is?
Ik ben oud en wijs genoeg om er een eigen mening op na te houden , wees gerust die eigen mening heb ik echt wel.
Ben nog wat skeptisch.....
Een ander voorbeeld wat ik wil geven is dat ik het ook eens ben met wat joopataa schrijft over mlmangel en zijn honderden posts met een link naar zijn site.
Maakt dat ik het met Joopataa eens ben mij dan ook weer tot een meeloper?
Nee. Maar Joop komt met argumenten.
waar of niet waar? (Het laatste woord....
)
Een mlmproduct hoeft zoals je zegt niet duurder te zijn, sterker nog, het zou vanwege de kortere lijn tussen producent/consument zelfs goedkoper
moeten zijn…
Is dat het geval?
JA! (en je weet donders goed dat ik het niet zo heb op mlmbedrijven die niet ZELF fabriceren omdat zij....., willen ze concurerend zijn...., wé de prijs (iets tot wat...) moeten opdrijven.....!
(Is
mijn mening en daar lig ik óók regelmatig mee overhoop met andere mlm-ers...!
)
Vandaar dat Amway maar een
kleine bonus kan geven op producten en/of diensten die bij andere bedrijven vandaan komen....!
Net als 1001.euro....!!
Waarom reageer ik niet op de threads die je geplaatst hebt? Ik zal ze eens opzoeken en er een reactie op plaatsen, zoals je hebt kunnen zien ben ik niet zo vaak meer aanwezig op dit forum vandaar het uitblijven van mijn reactie
Dan wens ik je een prettige "wedsrijd" in die links.... want mlm is zo nuchter en zakelijk als het maar zou kunnen zijn!!!
(ben ik nu verantwoording aan het afleggen ?nee toch?…..)
Is voor mij niet nodig, maar argumenten wil ik WEL graag!
Verder vind ik dat je wel erg als de gebeten hond reageert, terwijl je zelf ook niet vies bent van de nodige schimpscheuten aan het adres van je ‘’tegenstanders’’
Zie boven....
Wie begint te zieken en kletskoek te verkopen?
En dan deel ik lellen uit!
Niet in normale discussies, maar wél tegen mensen die er alleen maar op uit zijn te "beschimpen"...!!
SBI, ik laat me door niemand voor wat voor karretje dan ook spannen.
Ik hoop dat we het verder op een normale manier kunnen voortzetten, het is zeker niet mijn bedoeling geweest je te ‘’vernederen’’ ,geef zelfs toe dat ik best heb gelachen om sommige reacties van jou (soms best humoristisch) en heb persoonlijk niets tegen jou (ik ken je niet eens).We verschillen van mening that’s it.
Helemaal waar.....
Ben ook niet de kwaadste!
Maar kan wel flink uithalen en reageer wel eens te impulsief....!
SBI