ICE deals slechte webshop

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Erthanax

Re: ICE deals slechte webshop

Ongelezen bericht door Erthanax »

Speedy123 schreef:
28 jun 2024 18:00
Je dag kan niet meer stuk maar kan je je voorstellen dat er echt mensen zijn die daar bestellen? Bij een of andere Chinees die je alleen kan bereiken door ergens in China op de derde verdieping in een pand de tweede westelijke vrachtlift te nemen?
Het lijkt wel een instructie uit een komische misdaadfilm met Jackie Chan. Wie dat leest, bestelt daar toch helemaal niets, mag ik hopen. Maar wie daar bestelt, heeft dat ook helemaal niet gelezen, denk ik.

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Erthanax schreef:
28 jun 2024 18:52
Speedy123 schreef:
Je dag kan niet meer stuk maar kan je je voorstellen dat er echt mensen zijn die daar bestellen? Bij een of andere Chinees die je alleen kan bereiken door ergens in China op de derde verdieping in een pand de tweede westelijke vrachtlift te nemen?
Het lijkt wel een instructie uit een komische misdaadfilm met Jackie Chan. Wie dat leest, bestelt daar toch helemaal niets, mag ik hopen. Maar wie daar bestelt, heeft dat ook helemaal niet gelezen, denk ik.
Je zal het niet geloven maar onderstaande lijst van webshops hanteren dus deze retourinstructies en er zijn echt mensen die er bestellen.

ICE deals
Middo.nl (bekend van webwinkels-f69/webwinkel-wil-retourzend ... 00649.html)
kingkel.nl
melandi.nl
ezgadgets,nl
onicom.nl
shoppeur.nl
stuffys.nl
vengee.nl
evercity.nl
oscire.nl
fordem.nl
lanovi-fashion.nl
voletto.nl (susan-amsterdam.nl)
fashion-atelier.nl
adosio-amsterdam.nl
votex.be
oliviadiva.nl

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Speedy123 schreef:
28 jun 2024 19:29
Je zal het niet geloven maar onderstaande lijst van webshops hanteren dus deze retourinstructies en er zijn echt mensen die er bestellen.
Logisch, da's een lijst met héle betrouwbare namen... :lol:

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Speedy123 schreef:
Erthanax schreef:
28 jun 2024 17:14
Speedy123 schreef:
28 jun 2024 16:41
(…) Dat is raar, ik vind het adres meteen:
Mijn dag kan niet meer stuk 👌😂
Toen ik deze zelfde reactie een aantal jaar geleden gaf vlogen een aantal mensen er bovenop die beweerden dat dit een hele normale manier van een adres geven is. Ik ben benieuwd of diezelfde personen zich weer gaan melden hier.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Er is geen hond die vooraf die dingen leest, althans niet in de doelgroep die dat soort meuk besteld.

Plaats reactie