LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] supervisors en klanten
-
Re: supervisors en klanten
Dus jullie prijzen niet te hoog Kristina?
Er haken nooit klanten af vanwege de hoge prijs?
Er haken nooit klanten af vanwege de hoge prijs?
Als potentiële klanten de prijs te hoog vinden, worden ze niet eens klant.Er haken nooit klanten af vanwege de hoge prijs?
In een reguliere bedrijf/winkel toch ook niet?!
-
Misschien is dat wel de reden dat het geweldige HL, zo doe jij het overkomen, wat in wel 60 landen actief is, met 173.000 supervisors en nog meer distributeurs slechts 1 miljoen klanten heeft.Als potentiële klanten de prijs te hoog vinden, worden ze niet eens klant.
In een reguliere bedrijf/winkel toch ook niet?!
Ik ga niet wéér met jou de topic openen..."hoe, wat, waarom, hoezo, leg eens uit, in de sec filings staat....etc, etc, etc"Misschien is dat wel de reden dat het geweldige HL, zo doe jij het overkomen, wat in wel 60 landen actief is, met 173.000 supervisors en nog meer distributeurs slechts 1 miljoen klanten heeft.
Ik heb zo goed mogelijk antwoord gegeven op al het bovenstaande en ben het nu eerlijk gezegd beau, want je blijft dezelfde dingen maar éindeloos herhalen.
dus waar blijft dat geweldige verhaal dan dankzij MLM alle schakels worden uitgeschakeld, geen reclamekosten, geen winkels, het is zo goedkoop voor de klant. dus niet, want deze mevrouw pakt 50% winst!!!! worden we nu even wakker??????Als je een 'supervisor bestelling' plaatst zit je meteen op een winstmarge van 50%.
Had je maar het dialoog moeten volgen!! Wie is er nou niet wakker??!!dus waar blijft dat geweldige verhaal dan dankzij MLM alle schakels worden uitgeschakeld, geen reclamekosten, geen winkels, het is zo goedkoop voor de klant. dus niet, want deze mevrouw pakt 50% winst!!!! worden we nu even wakker??????
-
Klopt, ik blijf herhalen.Ik ga niet wéér met jou de topic openen..."hoe, wat, waarom, hoezo, leg eens uit, in de sec filings staat....etc, etc, etc"
Ik heb zo goed mogelijk antwoord gegeven op al het bovenstaande en ben het nu eerlijk gezegd beau, want je blijft dezelfde dingen maar éindeloos herhalen.
Waarom? Omdat er te weinig informatie wordt gegeven die daardoor misleidend is.
425000 klanten in Belgie in 4 jaar ZONDER adverteren. 2500 zelfs in 1 dag. Wou je mij vertellen dat dat komt omdat Euphony DUUR is en netwerkmarketing NIET werkt?????
-
Heb je hier een bewijs voor, of is dit gewoon weer zomaar roepen om het roepen?425000 klanten in Belgie in 4 jaar ZONDER adverteren. 2500 zelfs in 1 dag. Wou je mij vertellen dat dat komt omdat Euphony DUUR is en netwerkmarketing NIET werkt?????
En hoeveel verkopers hebben deze mensen geworven?
wat is de omzet per verkoper?
# klanten per verkoper?
Hoeveelheid tijd voordat je je investering eruit hebt?
Hoeveel verkopers falen?
Ten eerste ben je weer op je gebruikelijke ongefundeerde manier stemming aan het kweken met je 'roepen om het roepen', iets dat niet de voorstanders maar de tegenstanders steeds roepen.Heb je hier een bewijs voor, of is dit gewoon weer zomaar roepen om het roepen?
En ja, ik heb er in zoverre bewijzen van dat het in onze nieuwsbrieven heeft gestaan. Dat geloof je dus toch niet, maar we moeten gewoon nog even wachten tot het uit onafhankelijke bronnen komt. Kan je wel een artikeltje uit 'De Morgen' laten zien, waarbij de teller op ruim 300.000 staat, maar aangezien die link hier al ergens staat mag je die zelf opzoeken. Ongelovige Thomas mag ook zelf wel wat doen.
Hebben welke mensen geworven?! De 425000 klanten?!En hoeveel verkopers hebben deze mensen geworven?
Aangezien dat getal niets zegt, ga ik daar niet naar zoeken. Omzet per net gestartte verkoper. Omzet in de groep van een verkoper na 1 jaar?! Na 3 jaar?! Voor een verkoper die het part-time doet?! En wat versta je onder part-time?! Je ziet het; het is een onbenullige vraag waar je alle kanten mee opkunt en aangezien de tegenstanders al hebben aangetoond cijfers te misbruiken om hun 'gelijk' te bewijzen (ook al is de bewijsvoering nog zo krom) doe ik daar niet mee.wat is de omzet per verkoper?
Een identieke vraag die duidelijk van iemand afkomstig is die niets maar dan ook niets van marketing en al helemaal niets van netwerkmarketing begrijpt. Het aantal klanten zegt nl. niets. Omzet wel.# klanten per verkoper?
Tussen de 2 minuten en nooitHoeveelheid tijd voordat je je investering eruit hebt?
Als jij een bedrijf begint of niet begint laat afhangen van het aantal anderen die geen succes hebben, dan raad ik je ten sterkste aan om gewoon loonslaaf te blijven.Hoeveel verkopers falen?
Tijd om weer eens te reageren op de laatste post van gast.
Ten eerste worden er weer een aantal beledigingen in gezet.
Ten tweede zijn gemiddeldes wel degelijk van belang, deze geven namelijk een indicatie in hoeverre mensen er geld mee zullen verdienen.
Ten derde is het leuk te roepen dat iemand geen kaas heeft gegeten van marketing als je die persoon niet kent en ook zijn achtergrond niet.
Ik ken Maarschalk en hij is afgestudeerd in de marketing.
Ten vierde is al meerdere malen door mensen gewezen op de hoeveelheid tijd die mlm kost wat weer relateerbaar is aan de baten die het genereert.
De vragen zijn dus wel degelijk van belang, maar ja, op zo'n brainwash sessie die jullie een presentatie noemen zijn vragenstellers alleen maar lastig.
En al helemaal als er bewijzen van beweringen worden gevraagd.
Dus laten we er een cijfertje uit pikken:
Er zijn 425.000 klanten is beweerd, hoeveel distributeurs, verkopers of welke term je aan de mensen hangt die Eurphony verkopen, zijn er nodig geweest om dit aantal te bereiken?
Tenslotte: inderdaad heb ik er nogal moeite mee te geloven dat cijfer correct is als dit in het blaadje van Euphony staat.
waarom? Omdat ik in deze organisatie weinig vertrouwen heb.
Ten eerste worden er weer een aantal beledigingen in gezet.
Ten tweede zijn gemiddeldes wel degelijk van belang, deze geven namelijk een indicatie in hoeverre mensen er geld mee zullen verdienen.
Ten derde is het leuk te roepen dat iemand geen kaas heeft gegeten van marketing als je die persoon niet kent en ook zijn achtergrond niet.
Ik ken Maarschalk en hij is afgestudeerd in de marketing.
Ten vierde is al meerdere malen door mensen gewezen op de hoeveelheid tijd die mlm kost wat weer relateerbaar is aan de baten die het genereert.
De vragen zijn dus wel degelijk van belang, maar ja, op zo'n brainwash sessie die jullie een presentatie noemen zijn vragenstellers alleen maar lastig.
En al helemaal als er bewijzen van beweringen worden gevraagd.
Dus laten we er een cijfertje uit pikken:
Er zijn 425.000 klanten is beweerd, hoeveel distributeurs, verkopers of welke term je aan de mensen hangt die Eurphony verkopen, zijn er nodig geweest om dit aantal te bereiken?
Tenslotte: inderdaad heb ik er nogal moeite mee te geloven dat cijfer correct is als dit in het blaadje van Euphony staat.
waarom? Omdat ik in deze organisatie weinig vertrouwen heb.
tja, tele2 beweert ook dat ze 25% van de markt hebben. Alleen is dat echt een leugen, want de OPTA geeft aan dat er nog eens zoveel mensen in TOTAAL zijn overgestapt.
En het interesseert mij toch geen fluit wat jij gelooft?! Want wat heb ik aan negatievelingen die toch alleen maar datgene wensen te geloven dat in hun straatje past. Overigens is er ook onafhankelijk onderzoek (net zoiets als de Nederlandse Opta), wat weliswaar niet zo recent is, maar wat de richting dat de groei opgaat bevestigd.
Overigens draai je de zaken weer eens vrolijk om: Nu ben ik degene die aan het beledigen is, terwijl het in werkelijkheid Maarschalk is die met zijn 'smart-ass' opmerkingen stemming creeert en beledigend is. Word daar op gereageerd, dan is degene die dat doet ineens degene die beledigd.
En tot slot; hij mag dan wel marketing hebben gestudeerd. De conclusie dat hij daarom verstand heeft van marketing is daarom nog geen juiste. Als ik literatuur heb gestudeerd, houd dat toch ook niet in dat ik boeken kan schrijven.
En hij toont duidelijk aan dat hij van marketing niet veel kaas heeft gegeten en van netwerkmarketing al helemaal niets snapt.
En het interesseert mij toch geen fluit wat jij gelooft?! Want wat heb ik aan negatievelingen die toch alleen maar datgene wensen te geloven dat in hun straatje past. Overigens is er ook onafhankelijk onderzoek (net zoiets als de Nederlandse Opta), wat weliswaar niet zo recent is, maar wat de richting dat de groei opgaat bevestigd.
Overigens draai je de zaken weer eens vrolijk om: Nu ben ik degene die aan het beledigen is, terwijl het in werkelijkheid Maarschalk is die met zijn 'smart-ass' opmerkingen stemming creeert en beledigend is. Word daar op gereageerd, dan is degene die dat doet ineens degene die beledigd.
En tot slot; hij mag dan wel marketing hebben gestudeerd. De conclusie dat hij daarom verstand heeft van marketing is daarom nog geen juiste. Als ik literatuur heb gestudeerd, houd dat toch ook niet in dat ik boeken kan schrijven.
En hij toont duidelijk aan dat hij van marketing niet veel kaas heeft gegeten en van netwerkmarketing al helemaal niets snapt.
P.S. Overigens is je uitspraak dat Maarschalk marketing heeft gestudeerd ook al weer zo'n oncontroleerbaar gegeven. Dat ik DAT niet meer zomaar geloof, komt ondermeer doordat er hier een aantal zogenaamde studenten, economen (en econometristen) en wat al dies meer zij, die duidelijk lieten zien niet bijster slim te zijn. En voordat je me beschuldigd dat ik mensen dom noem; ook dat is een reactie op de uitingen van de tegenstanders.
Laat het maar aan een mlm-er over om een vergelijking te maken die niet klopt en daarmee te propaganderen.En tot slot; hij mag dan wel marketing hebben gestudeerd. De conclusie dat hij daarom verstand heeft van marketing is daarom nog geen juiste. Als ik literatuur heb gestudeerd, houd dat toch ook niet in dat ik boeken kan schrijven.
Als je literatuur gestudeerd hebt kan je inderdaad nog geen boek schrijven, maar je hebt WEL verstand van literatuur.
Maarschalk heeft dus verstand van marketing, ondanks dat jij een andere mening bent toegedaan.
Vervelend he, als iemand alle mooie praatjes uiteenrafelt.
Of hij goed is in marketing als hij een marketing medewerker zou zijn is niet gezegd. Maar dat heb ik ook nooit beweerd.
Zo'n 6 miljoen nederlanders claimen verstand te hebben van voetballen. Maar hoeveel kunnen er ook daadwerkelijk voetballen?
Met marketing (en met netwerkmarketing helemaal) gaat het net zo; je kunt de theorie tot in de puntjes beheersen, maar daardoor hoef je de strategie nog niet te beheersen en ook hoef je er nog geen snars van te snappen.
Daar kun je wel weer een boel om heen kletsen, maar het feit blijft, dat Maarschalk's uitspraken aantonen dat hij geen verstand heeft van netwerkmarketing.
En dat is geen belediging (zoals jouw 'slimmerik' opmerking over uiteenrafelen) maar een constatering van een feit.
Jouw uiteenrafelen opmerking laat alleen maar zien dat je het met jezelf eens bent en dat is een probleem dat veel mensen hebben (zeker nederlanders): het gaat er niet om of ze gelijk hebben maar of ze gelijk krijgen
Met marketing (en met netwerkmarketing helemaal) gaat het net zo; je kunt de theorie tot in de puntjes beheersen, maar daardoor hoef je de strategie nog niet te beheersen en ook hoef je er nog geen snars van te snappen.
Daar kun je wel weer een boel om heen kletsen, maar het feit blijft, dat Maarschalk's uitspraken aantonen dat hij geen verstand heeft van netwerkmarketing.
En dat is geen belediging (zoals jouw 'slimmerik' opmerking over uiteenrafelen) maar een constatering van een feit.
Jouw uiteenrafelen opmerking laat alleen maar zien dat je het met jezelf eens bent en dat is een probleem dat veel mensen hebben (zeker nederlanders): het gaat er niet om of ze gelijk hebben maar of ze gelijk krijgen
ga alsjeblieft niet netwerkmarketing en marketing met elkaar vergelijken.
Ondanks dat er netwerkmarketing dan wel multi level marketing wordt gebezigd als gangbare term betreft het geen marketing maar verkoop.
Ondanks dat er netwerkmarketing dan wel multi level marketing wordt gebezigd als gangbare term betreft het geen marketing maar verkoop.
Wederom een stukje onkunde van jewelste. Wou jij zeggen dat als je een restaurant aanbeveelt, dat je dan ook aan het verkopen bent?!Ondanks dat er netwerkmarketing dan wel multi level marketing wordt gebezigd als gangbare term betreft het geen marketing maar verkoop
Nee dus, je beveelt enkel wat aan. En met netwerkmarketing doe je niets anders, zeker niet als je in de dienstensector zit. Gek he, mijn klanten doen het grootste deel van het werk voor me, nadat ik een goede aanzet heb gegeven. Waarom?! Omdat we waarmaken wat we zeggen: Een dienst die op vele punten superieur is dan bij de huidige dienstverlener (en waar het niet superieur is gelijk) voor een lagere prijs. En daardoor bevelen onze klanten ons aan. Voila; een ideaal marketingconcept.
-
Nou wordt het concept heel duidelijk.Wederom een stukje onkunde van jewelste. Wou jij zeggen dat als je een restaurant aanbeveelt, dat je dan ook aan het verkopen bent?!
Nee dus, je beveelt enkel wat aan.
Je verkoopt dus niets? Hoe kom je dan aan je omzet?
Ga niet weer beginnen met de vergelijking van een restaurant of film aanbevelen. Als mijn vrienden daarheen verdien ik er niets aan, bij mlm wel.
Maar als jou dus goed begrijp moet je betalen om daarna te mogen aanbevelen?
Wat een fantastisch concept is dat toch?
Ken jij een restaurant eigenaar die je om geld vraagt als je zijn restaurant aanbeveelt?
Gast, ik wil even hierop reageren. Ik weet precies wat je bedoelt. Dat wij aan klanten komen door te adviseren. 'mond tot mond reclame'Wou jij zeggen dat als je een restaurant aanbeveelt, dat je dan ook aan het verkopen bent?!
Maar het blijft uiteindelijk verkoop.....
Even ter verduidelijking...wij hoeven niet 'aan deuren te leuren' met producten, dat wilde je waarschijnlijk overbrengen!
Nu snap ik het helemaal. Jullie bevelen alleen aan! Verdienen er niets aan en het inleggeld is alleen maar dat jullie een dienst aan mogen bevelen.Wederom een stukje onkunde van jewelste. Wou jij zeggen dat als je een restaurant aanbeveelt, dat je dan ook aan het verkopen bent?!
Alleen snap ik dan niet waar jullie dan inkomen uit halen? Van aanbevelen aan vrienden? Als dit niet zo is, dan klopt je bovengenoemde stelling niet. Dat heeft niets met netwerkmarketing te maken, dan noem ik een vriendendienst.
Marketing heeft alles te maken met marktonderzoek. Is er behoefte aan een nieuw produkt en hoeveel kunnen we omzetten. Als een bepaald produkt minder goed loopt, volgt een marktonderzoek en aanbevelingen hoe het beter kan. Marketing is ook het profileren van een bedrijf in de markt.
Netwerkmarketing heeft geen fluit te maken met marketing.