Problemen met De Gezinsmanager: Klachten en ervaringen

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Lady1234
Berichten: 27378
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Problemen met De Gezinsmanager: Klachten en ervaringen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik denk dat de meeste mensen niet geneigd zullen zijn hun persoonlijke problemen ivm een scheiding op het net te gooien.

En wat u aan die eventuele ervaringen zult hebben, is mij ook een raadsel.

Herdrick_de_Groot
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 jul 2024 22:46

Re: Problemen met De Gezinsmanager: Klachten en ervaringen

Ongelezen bericht door Herdrick_de_Groot »

In het kader van de discussie over de efficiëntie en ethiek binnen de jeugdzorg, wil ik graag een artikel onder jullie aandacht brengen dat dieper ingaat op deze kwesties. Het betreft een uitgebreid onderzoek door Follow the Money, getiteld "Jeugdzorgbedrijf koopt villa in gemeente met grote tekorten". Dit artikel biedt inzicht in hoe sommige jeugdzorgbedrijven opereren en roept belangrijke vragen op over de financiering en winstgevendheid binnen deze sector.

Het artikel belicht de opmerkelijke groei van het jeugdzorgbedrijf De GezinsManager en de aankoop van een villa van 1,3 miljoen euro door dit bedrijf, terwijl veel gemeenten kampen met aanzienlijke tekorten. Het onderzoekt ook de winstpercentages en de manier waarop middelen worden ingezet.

Ik nodig iedereen uit om dit artikel grondig te lezen en constructief mee te discussiëren over de inhoud ervan. Het delen van gerichte ervaringen en inzichten is essentieel voor een waardevolle discussie die kan bijdragen aan verbeteringen binnen de jeugdzorg.

Lees het volledige artikel van Follow the money: https://www.ftm.nl/artikelen/gezinsmana ... popup-form


Met vriendelijke groet,
Hendrick de Groot

witte angora
Berichten: 31987
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Problemen met De Gezinsmanager: Klachten en ervaringen

Ongelezen bericht door witte angora »

Herdrick_de_Groot schreef:
03 aug 2024 22:13
Ik wil graag mijn teleurstelling uitspreken over het feit dat de meeste reacties in dit topic niet gericht zijn op het delen van klachten of ervaringen met betrekking tot het onderwerp. Dit is jammer, omdat het oorspronkelijke doel van dit topic juist is om nuttige informatie en ervaringen uit te wisselen.
Jammer... dit forum is juist bedoeld om mensen verder te helpen. Daarbij willen we graag tools aanreiken waar mensen wat aan hebben. Maar tot in de kleinste details over anderen klagen zonder dat die anderen weten dat ze hier besproken worden, daar heeft niemand iets aan.

Zoals gezegd: in de hele gezondheidszorg worden exact dezelfde fouten gemaakt. Dus mijn vraag is nog steeds: wat verwacht je nu precies van De Gezinsmanager? En meer specifiek: zijn jouw verwachtingen wel realistisch?

Het lijkt er op dat je een graad van perfectie verwacht die simpelweg niet haalbaar is. Als dat zo is, dan mag daar best op gewezen worden omdat dan dáár op zijn minst een deel van de oplossing ligt: stel je verwachtingen bij. Als je dit soort dingen niet horen wil, of niet eens op dat soort vragen (in ieder geval van mijn kant) in wil gaan, dan zullen we je hier toch echt niet verder kunnen helpen.

Edit: ik zie nu je laatste bericht. Ik denk dat je twee dingen door elkaar gooit. Aan één kant doe je je beklag omdat je niet de hulp gekregen hebt die je verwachtte. Aan de andere kant ga je je bemoeien met beleidskeuzes die niks te maken hebben met je gezinssituatie. Snap je niet dat je op deze manier niemand gaat helpen? Je zaait alleen maar verwarring.

Daarbij is het mij een volkomen raadsel hoe een discussie tussen absolute leken op een Radarforum, die er ook totaal niet bij betrokken zijn, bij kan dragen tot verbeteringen in de gezondheidszorg. Daar zijn andere wegen voor, en die zou je moeten kennen.

witte angora
Berichten: 31987
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Problemen met De Gezinsmanager: Klachten en ervaringen

Ongelezen bericht door witte angora »

Lady1234 schreef:
03 aug 2024 23:06
Ik denk dat de meeste mensen niet geneigd zullen zijn hun persoonlijke problemen ivm een scheiding op het net te gooien.

En wat u aan die eventuele ervaringen zult hebben, is mij ook een raadsel.
Exact dit. Als je ooit echt van iemand gehouden hebt respecteer je diens privacy.

Plaats reactie