Liebherr diepvrieskist van Coolblue
Re: Liebherr diepvrieskist van Coolblue
Hou toch op zeg, u heeft de bezorgservice beledigd door ze uit te schelden voor apen, voor chimpansees in het bijzonder. En dan komt u met uw woordspelletjes, ik heb ze bezorger niet beledigd maar de mensen op de bezorgafdeling. Ja dat is iets héél anders. U wordt valselijk beschuldigd..., kom op zeg.ruudtes schreef: ↑26 aug 2024 20:44Omdat ik elders op internet door Coolblue valselijk word beschuldigd van het uitschelden van hun bezorgers - u moet weten dat ik dat nimmer heb gedaan, ja, ik heb zelfs bewondering voor deze krachtpatsers ! - volgt hier het relaas van mijn ervaringen met door Coolblue geleverde diepvrieskisten. Meervoud. Lees maar waarom.
Vervolgens gaat uw uitgebreid klagen over een deuromzetting van uw diepvrieskist.
Maar een diepvrieskist heeft helemaal geen deur, een diepvrieskist heeft een deksel. Kijk ziet u, woordspelletjes, leuk he?
Re: Liebherr diepvrieskist van Coolblue
Ik zit me toch af te vragen, hoe men er aan komt dat tijdens de gesprekken met Coolblue de mensen beledigd zijn met aap of chimpansee.
Re: Liebherr diepvrieskist van Coolblue
Misschien Coolblue links laten liggen en misschien MM?
Ik heb daar een slechte ervaring meegemaakt.
Ik heb daar een slechte ervaring meegemaakt.
Re: Liebherr diepvrieskist van Coolblue
Media Markt
Ik had wel verw8 dat u die afkorting wel kende.
Ik had wel verw8 dat u die afkorting wel kende.
Re: Liebherr diepvrieskist van Coolblue
Re: Liebherr diepvrieskist van Coolblue
Moneyman
vindt dit leuk
-
- Berichten: 32319
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Liebherr diepvrieskist van Coolblue
De vraag stellen is het antwoord geven...
Laatst gewijzigd door witte angora op 27 aug 2024 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Liebherr diepvrieskist van Coolblue
Dat "ik kan lezen" valt dan blijkbaar tóch wel tegen.
Re: Liebherr diepvrieskist van Coolblue
Nee hoor. Ik drink al jaren geen alcohol. Sinds 2018.
Heb het nog een keer allemaal gelezen. Ok. Ik had over een klein stukje heb gelezen.
Duidelijk nu
Maar na drie keer mag je wel verwachten dat iets in orde is. En het is logisch dat de klant dan een beetje verleerd reageert.
Schelden is nooit goed. Maar de professionaliteit van CB is dan toch een beetje ver te vinden.
-
- Berichten: 1338
- Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28
Re: Liebherr diepvrieskist van Coolblue
Gezien de reacties van Ruud denk ik dat hij even in de spiegel moet kijken. Je komt namelijk niet over als een aardig en beleefd persoon maar meer als een onbewust asociale hork die niet door heeft hoe hij overkomt.
Ik zie een probleem met jouw uitspraak. Deze is hypocriet.
riddert
vindt dit leuk
Re: Liebherr diepvrieskist van Coolblue
Waarom hypocriet?
Re: Liebherr diepvrieskist van Coolblue
Toch knap, precies het stukje waar het over gaat én wat al meermaals gequote was. Roept dan toch de vraag op op welke informatie je je standpunten eigenlijk baseert. Maar goed, da's geen nieuws.
TS opent hier een topic met de mededeling dat hij "valselijk beschuldigd" wordt door CB, om vervolgens diréct te vertellen hoe en waarom die beschuldiging helemaal niet valselijk was. Mag ik even lachen?
Re: Liebherr diepvrieskist van Coolblue
Zie een eerdere klacht van TS na aanleiding van een matig verpakte harde schijf die TS besteld had:
TS vind dat je de mensen op de verzendafdeling uitgescholden behoren te worden als ze een fout maken. En dat doet TS dan ook. Omdat hij vind dat het zo hoort.die flapdrollen die denken dat je een 4-terrabyte sata harde schijf maar simpelweg onverpakt in een veel te grote kartonnen doos kan keilen en vervolgens een klantenservice die van toeten nog blazen weet als je daarover klaagt, ja, die behoren te worden uitgescholden.
-
- Berichten: 32319
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Liebherr diepvrieskist van Coolblue
Maar goed, intussen valt iedereen elkaar zachtjes aan. Heerlijk topic, dit.
Toch maar een slotje?
Toch maar een slotje?
-
- Berichten: 1338
- Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28
Re: Liebherr diepvrieskist van Coolblue
Nou je hoeft het niet uit te leggen hoor. Als zoiets simpels als een goede diepvries afleveren zoveel problemen geeft, dat er 4 keer voor nodig is, dan is er toch iets mis, en dat ligt niet bij de klant dan als de diepvries aantoonbaar niet goed is.
-
- Berichten: 5203
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Liebherr diepvrieskist van Coolblue
En toch heb ik het gevoel dat het wel aan de klant ligt.