NeoDutchio schreef: ↑30 aug 2024 22:49Of gratis door even aan de buurman (of vrouw) of in de vriendenkring te vragen, of door even naar de bieb te gaan of het DHL punt even te bellen. Zoveel oplossingen, maar in de ogen van dochterlief moet een bedrijf hun werkwijze aanpassen aan de grillen van elke klant.Papegaaiduiker schreef: ↑30 aug 2024 21:39Dit is meer een zeurtopic dan een nuttige, adviezen zijn gegeven en toch maar proberen het onderste uit de kan te halen terwijl dit allang met een kleine investering (smartphone (dat hoeft niet eens honderden euro's te kosten) of een printer van vijf tientjes) opgelost had kunnen worden.
Idee heb ik ook al geopperd:
Waarom makkelijk denken als het ook moeilijk kan?Papegaaiduiker schreef: ↑30 aug 2024 16:43Misschien denk ik wat te simpel, maar waarom niet aan de buurman/-vrouw vragen of uw vader gebruik mag maken van de printer? Of anders naar de bibliotheek? Een derde optie kan ook zijn dat u het label voor uw vader uitprint/u het pakket bij een verzendpunt van DHL brengt. Ik neem aan dat u wel een smartphone heeft, dus waarom uw vader niet een handje helpen? (Als u in de buurt woont, tenminste.)
In mijn beleving is dit beren op de weg zien die er niet zijn.
Papegaaiduiker