LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pretparken

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

zo... dat klinkt al bijna zo erg als hordes nederlanders in parken in het buitenland... maar goed, ik zie dat iemand hier meent dat naar een pretpark gaan weer bijna een luxe is. naar mijn idee is dit altijd zo geweest!

wat de prijzen betreft, ja het is duur, maar het was ook altijd al duur. naar mijn idee heeft het geen zin om te vergelijken met prijzen van 10 jaar geleden. als we toch op die toer gaan: wat mijn oma wel niet voor 5 cent kon kopen toen ze nog jong was...

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Sonja »

de prijzen vd benzine, boodschappen, huizen , alles gaat omhoog
wel het dubbele, en onze

LONEN niet.....


dat is het probleem.

Hanny

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Hanny »

Apenheul is € 14.00, maar daar kon je niet wezen van de wespen
Nou, ik ben zondag naar de Apenheul geweest en heb totaal geen last gehad van wespen! Het was erg leuk daar. Ze hadden heel veel aapjes. Leuk, joh!

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Shareena »

Misschien omdat het weer steeds slechter wordt.. Dan gaan de wespen ook dood....! KOmt omdat elk pretpark van die handige open prullenbakken hebben! Zoals Six-Flags... Je kon nergens gaan of staan in augustus...!

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 05 Oct 2004 19:42 door Sonja


--------------------------------------------------------------------------------

de prijzen vd benzine, boodschappen, huizen , alles gaat omhoog
wel het dubbele, en onze

LONEN niet.....


dat is het probleem.
Oh nee? Reken maar eens uit: huidig loon X 2,20371 = Fl........ (das meer dan het dubbele... :lol:

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Sonja »

als het echt meegestegen is is het goed....

Als..

joukje

Re: pretparken

Ongelezen bericht door joukje »

dolfinarium is te duur niet normaal meer.

roalercoastergek

Re: pretparken

Ongelezen bericht door roalercoastergek »

Vorig jaar zijn wij samen met een ander gezin naar Six Flags geweest. Meteen bij de ingang al problemen: de vader van het andere gezin had nl. een koeltas met drinken en broodjes bij zich. Ikzelf had een gewone royale schoudertas met hierin drinken en broodjes. De koeltas (en ook koelboxen) werden bij de ingang meteen tegengehouden door de bewaking :? Terwijl ik met mijn gewone tas kon doorlopen. :wink:
Als je dus naar Six Flags gaat neem dan geen koeltas of koelbox mee. Wij waren trouwens wel heel erg blij dat wij zelf wat spullen hadden meegenomen, de prijzen waren nl belachelijk hoog! Bovendien stonden er bij de snacktentjes hele lange rijen (net als de attracties) en was de kwaliteit van de snacks heel slecht. Misschien is het toch wel aan te raden voor de directie om ipv (goedkope) vakantiehulpen eens uit te kijken naar personeel met enige kennis van zaken.

noelle
Berichten: 116
Lid geworden op: 22 nov 2004 09:27

Re: pretparken

Ongelezen bericht door noelle »

ik ga komende zomer met mn zoontje naar sprookjes bos 4.50 intree kan ook nog wel 5 zijn,
maar de rest is niet te betalen,

naar het bos of strand vinden ze net zo leuk,
artis is trouwens ook flink duurder geworden moet ik zegen 20 euro een dag je artis per persoon belachelijk,

en sixflags ga ik toch niet heen ik hou niet van achtbanen en ik moet mn eigen eten mee kunnen nemen anders hoeft het van mij niet,

je kan zomers ook naar duinrel en dan een camping er bij ik meen temisten vroeger was dat zo <ik ben 21 dus echt lang geledne is het ook niet> dat je dan gratis het park in kon,

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

kwek, kwek :lol:

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Voor wie dicht bij Duitsland woont, daar zijn pretparken en dierentuinen meestal wel wat goedkoper.

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: pretparken

Ongelezen bericht door woman4life »

nou moet je naar de efteling willen

volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar € 24,00

maar wil je in de zomer dan kost het meer

Entreeprijzen Zeven Mijls Zomer
Van 11 juli t/m 28 augustus 2005.

volwassenen en kinderen vanaf 4 jaar € 26,00

nou dat vind ik ook niet normaal meer

nu heb ik geen kinderen maar stel je voor 2 volwassenen en 2 kinderen van 5 en 7 jaar.

4x26 euro is wel mooi 104 euro en dan komt parkeren en alles er nog bij.

nou alsof het niets is
en dan vraag ik mij ook nog af het is dan altijd nog zo druk bij die parken hoe kan het allemaal ?

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: pretparken

Ongelezen bericht door woman4life »

Ow jah en nu zie ik het dolfinaruim is ook duurder geworden en dat is nu ook 23 euro pp

Super

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Super »

Even door sparen Woman en we gaan met z,n allen naar Parijs , naar Disneyland. Betaal je wel wat meer, maar dan HEB je ook wat!

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: pretparken

Ongelezen bericht door woman4life »

ja lijkt me heerlijk ik zal de prijzen eens opzoeken inderdaad goed idee van j e!

Superwoman

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Superwoman »

Je kunt ook even de OAD Disney gids of Holland International Disney gids op het reisburo halen. Ik haal ze meestal even bij Van Werven Toerkoopreisburo op de Eglantier.

Verder kun je ook nog even op het internet kijken, bij Van Nood reizen of Peter Langhout.

Het kost een paar centen, maar dan heb je toch ook wel wat! :)

porky

Re: pretparken

Ongelezen bericht door porky »

De Efteling is zeker te duur. Je betaald 24 en zomers 26 euro en wat doe je de hele dag? In de rij staan. Ben er één keer geweest en heb bij diverse attracties 2 uur in de rij moeten staan. Voor mij dus geen Efteling meer.
Aangezien de meeste pretparken en dierentuinen zo duur zijn gaan wij als we uit willen naar Aalsmeer Chimpie Champ. Leuke prijzen 5,75 euro voor een kind en 2,10 euro voor volwassenen. Ook hier zeggen ze wel dat je geen eten en drinken mee mag nemen maar als je het gewoon in een tas doet is er niemand die er wat van zegt. Overigens kan je hier een grote kan limonade kopen voor 3 euro. Dan is een dag uit gaan tenminste leuk om eens te doen.

Funny Face

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Funny Face »

Oh nee? Reken maar eens uit: huidig loon X 2,20371 = Fl........ (das meer dan het dubbele... [quote][/quote]

Zeg "gast"blijf jij het forum verzieken? :x
Heb jij nooit van het woord en de betekenis van "RESPECT'gehoord ?
er zit namelijk niemand te wachten op jouw commentaar, ga buiten spelen,misschien is kinderen pesten, een nog leuker tijds verdrijf voor jouw waar je nog meer voldoening uit kan halen.

OET*** :oops:


Behandel je medemens,
zoals je zelf behandeld wilt worden!!!!!

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Zeg Funny Face, kan je ergens anders gaan chatten in plaats van als spuit 11 te reageren op reacties van een tijd geleden? :x

Gast

Re: pretparken

Ongelezen bericht door Gast »

Spuit 11 spuit modder :lol: :D

Gesloten