Hier nog even een reactie van een ontvangende klant in een klein appartementen-complex:
Vandaag vond ik een kaartje van de PostNl bezorger in de bus: "omdat we vandaag aan de deur waren met post die niet in de brievenbus past" ....
Niemand gezien of gehoord, al waren wij gewoon thuis. Kan het pakje nu morgen gaan halen bij een PostNL locatie.
"Makkelijk" opgelost .... voor de postbezorger! Zo gaat dat tegenwoordig!
PostNL laat het afweten, wij betalen de prijs (klachten, retouren, extra kosten)
Re: PostNL laat het afweten, wij betalen de prijs (klachten, retouren, extra kosten)
De tijdlijn: Zaterdag 17 mei 2025 bestelling geplaatst, zondag 18 mei 2025 23.57 heeft PostNL pakket in ontvangst genomen. PostNL zou pakket maandag 19 mei 2025 tussen 13.00 en 15.30 bezorgen maar mailde 12.26 dat het pakket dinsdag 20 mei 2025 bij PostNL punt om de hoek zou worden bezorgd. PostNL zou nog een mail met tijdstip sturen. 20 mei 2025 12.10 bezorger onderweg, 17.34 nog geen bericht dat pakket is bezorgd. Ik ga 20 mei 2025 naar het PostNL punt vlak voor sluitingstijd 18.00 en vraag of dat pakket al binnen is. Niet dus. Ik vraag aan medewerker of de opslagruimte vol is, hij zegt dat er nog wel ruimte is. 20 mei 2025 20.23 PostNL mailt dat PostNL punt vol is en pakket naar ander PostNL punt gaat. 20 mei 2025 20.30, bezorgmoment gaat naar 21 mei 2025 tussen 8.30 en 21.30 bij mij thuis. 21 mei 2025 9.19 bezorgmoment gaat naar 22 mei 2025, het lukt niet pakket vandaag te bezorgen. 22 mei 2025 9.40 bezorgmoment gaat naar 23 mei 2025 tussen 8.30 en 21.30. 22 mei 2025 14.39 je pakket ligt in het PostNL punt.
Ik ben intussen woedend over aldoor uitstellen van het bezorgmoment en stuur op 21 mei 2025 11.08 een mail naar het bedrijf dat het pakket heeft verzonden. Het bedrijf en ik komen overeen dat het pakket retour naar het bedrijf gaat, het bedrijf start het retourneren, en dan bezorgt PostNL ineens het pakket op 22 mei 2025 in plaats van 23 mei 2025 tussen 8.30 - 21.30. Ik heb in 2021 meegemaakt dat PostNL een pakket bij een PostNL punt 3 km verderop aflevert, en in februari 2025 dat PostNL een pakket bij een PostNL punt 6,9 km verderop bezorgt, maar dit is schandalig. Gewoon sollen met het belang van de geadresseerde.
Ik ben intussen woedend over aldoor uitstellen van het bezorgmoment en stuur op 21 mei 2025 11.08 een mail naar het bedrijf dat het pakket heeft verzonden. Het bedrijf en ik komen overeen dat het pakket retour naar het bedrijf gaat, het bedrijf start het retourneren, en dan bezorgt PostNL ineens het pakket op 22 mei 2025 in plaats van 23 mei 2025 tussen 8.30 - 21.30. Ik heb in 2021 meegemaakt dat PostNL een pakket bij een PostNL punt 3 km verderop aflevert, en in februari 2025 dat PostNL een pakket bij een PostNL punt 6,9 km verderop bezorgt, maar dit is schandalig. Gewoon sollen met het belang van de geadresseerde.
