Ik zou zeker reageren - maar dan wel schriftelijk, en daarin proactief zelf de communicatie zoeken. Ik zou zeker niet afhankelijk willen zijn van de grillen van een programma als Radar, waarbij het op tafel krijgen van de werkelijke situatie niet het hoogste doel is.
Wat kan dan het hoogste doel zijn?
U bent net als veel andere actieve deelnemers geen fan van kritische consumentenprogramma's noch de Consumentenbond. Wie doet het wel goed en waarom?
Proactief de communicatie zoeken, zou kunnen betekenen dat bedrijven eerder en sneller op klachten reageren, zodat consumentenorganisaties en -programma's niet actief hoeven worden. Er zijn ook bedrijven die met smaadklachten en schadeclaims dreigen. Er zijn zelfs bedrijven die zich tegen recensies verzetten.
Heb jij een vergelijkbare ervaring (met hetzelfde of een ander bedrijf)? Dan horen we heel graag van je!
Verisure heeft altijd wel een lopende prijsvraag in social media. Ik heb ooit meegedaan en je bent meteen lead. Prompt belt een callcenter dat een vertegenwoordiger wil langssturen.
Ik bleef maar vragen of ik de hoofdprijs had gewonnen.
U bent net als veel andere actieve deelnemers geen fan van kritische consumentenprogramma's noch de Consumentenbond.
Een conclusie die voor jouw rekening komt. Niet de mijne.
Maar wat is het hoogste doel van programma's als Radar dan volgens u? Of gaat u deze vraag weer ontwijken met een antwoord: dat kan iedereen zien of dat weten we allemaal.
Ik zou zeker niet afhankelijk willen zijn van de grillen van een programma als Radar, waarbij het op tafel krijgen van de werkelijke situatie niet het hoogste doel is.
Het zijn zulke ongefundeerde verdachtmakingen en vage frames.
En daar gaan we weer.
Kan dat eeuwige gekibbel tussen jullie niet via PB ? Probeer elkaar wat in waarde te laten en niet op elke slak kilo's zout te strooien.
Maar wat is het hoogste doel van programma's als Radar dan volgens u? Of gaat u deze vraag weer ontwijken met een antwoord: dat kan iedereen zien of dat weten we allemaal.
Het enige dat telt in televisieland en dus ook voor consumenten programma's zijn de kijkcijfers. Niets meer. Als het onderwerp is geschoten interesseerd ze het " slachtoffer" helemaal niet meer. Op naar de volgende uitzending en onderwerp.