Het starterspakket wordt alleen aan iemand verkocht die door onze selectieprocedure is heengekomen
Van wie is die selectieprocedure? HL is HerbaLife neem ik aan? Hebben die een standaard selectieprocedure die voor iedereen geldt? Of bedoel je je eigen selectieprocedure?
en die heeft aangegeven deel te willen uitmaken van ons bedrijf. In zo'n starterspakket zit een licentie, informatie materiaal en producten...deze producten zijn niet bedoeld om door te verkopen maar voor eigen gebruik. Als je tenslotte niet weet wat de producten doen , hoe kun je ermee gaan werken Overigens, mag je binnen 3 maanden altijd nog je licentie annuleren. Wederom...zorg dat je 'feiten' kloppen.
Nu vraag ik me af welke feiten je nou eigenlijk bedoelt. Het werkt dus zo, afgaande op wat jij hier vertelt:
- Jij wordt distributeur en koopt voor 108 euro een starterspakket van je sponsor
- Jij neemt een aantal distributeurs aan en verkoopt aan hen voor 108 euro een starterspakket dat je zelf voor hetzelfde bedrag inkoopt bij HL.
Conclusie: HL verdient hier aardig wat geld mee. Mijn eerdere stelling (toch prettig dat de aanmeldgelden binnen zijn) blijft dus eigenlijk overeind, en jouw stelling dat er geen geld mee wordt verdiend is dus flauwekul. Zoals een ander al opmerkte: leuke manier voor HL om omzet te genereren...