Deze app werkt altijd: De app loop even naar een betaalautomaat en koop daar een parkeerkaartje.
Heeft alleen wel een heel grote beperking. De meeste mensen weten niet van te voren hoe lang ze gaan parkeren. En dus betaal je om safe te zitten altijd liever te veel dan te weinig. Daar heeft mijn app geen last van. Als ik aankom start ik een parkeersessie en als ik weg ga stop ik deze weer. En daarbij ook geen last van rijen voor de ene parkeer automaat die het meestal niet doet......
Zowel u als de heer Moneyman benoemen dat parkeerautomaten meestal defect zijn terwijl jullie altijd een app gebruiken. Hoe weten jullir dat dan? Jullie verdedigen je keuze door een nadeel te benoemen aan de andere keuze die gewoon een fantasie is. Ik gebruik altijd de automaat en die werkt gewoon altijd en rijen zijn er ook niet.
En ja, bij open parkeerterreinen betaal je wellicht iets meer, maar geen abonnementskosten geen gedoe met afmelden en geld terugkrijgen bij een kapotte of slecht geservicte app.
Zowel u als de heer Moneyman benoemen dat parkeerautomaten meestal defect zijn terwijl jullie altijd een app gebruiken. Hoe weten jullir dat dan? Jullie verdedigen je keuze door een nadeel te benoemen aan de andere keuze die gewoon een fantasie is. Ik gebruik altijd de automaat en die werkt gewoon altijd en rijen zijn er ook niet.
En ja, bij open parkeerterreinen betaal je wellicht iets meer, maar geen abonnementskosten geen gedoe met afmelden en geld terugkrijgen bij een kapotte of slecht geservicte app.
IK ben een app gaan gebruiken omdat ik tegen niet werkende automaten aanliep of automaten waar rijen mensen voor stonden. Krijg je als je in een grote stad parkeert. En met de app ik gebruik betaal je geen abonnementskosten, afmelden gaat net zo makkelijk als aanmelden (bij parkeergarages is dat overigens niet nodig) en met de service nog geen problemen gehad (maar die heb ik dan ook nog niet nodig gehad).
Conclusie is dat U blij bent met betalen bij een automaat en ik met de app. Iedereen tevreden toch.
Zojuist weer betaalt voor parkeren. 1 euro per uur, 2 munten van 2 euro erin, parkeerkaartje eruit en netjes voor de raam gelegd.
Geen verbinding maken met internet (oei geen bereik), geen app starten (oei laadt niet), niet vergeten om af te melden, afmelden niet mogelijk, want geen internet, of app laadt niet, of storing, geen gedoe met onbereikbare klantenservice, geen formulieren downloaden en invullen en scannen of opsturen, oei verkeerde formulier, welke is de goede, niet afwachten wanneer het geld terugbetaald wordt, niet mailen met de vraag wanneer krijg ik geld terug, geen mail met allerlei dooddoeners terug, niet bellen met onbereikbare klantenservice wanneer krijg ik geld, enz enz
Zojuist weer betaalt voor parkeren. 1 euro per uur, 2 munten van 2 euro erin, parkeerkaartje eruit en netjes voor de raam gelegd.
Geen verbinding maken met internet (oei geen bereik), geen app starten (oei laadt niet), niet vergeten om af te melden, afmelden niet mogelijk, want geen internet, of app laadt niet, of storing, geen gedoe met onbereikbare klantenservice, geen formulieren downloaden en invullen en scannen of opsturen, oei verkeerde formulier, welke is de goede, niet afwachten wanneer het geld terugbetaald wordt, niet mailen met de vraag wanneer krijg ik geld terug, geen mail met allerlei dooddoeners terug, niet bellen met onbereikbare klantenservice wanneer krijg ik geld, enz enz
Jij verdient een sticker en een grote schouderklop........
Uien een vorige post van user Dirkie:
Conclusie is dat U blij bent met betalen bij een automaat en ik met de app. Iedereen tevreden toch.
Zojuist weer betaalt voor parkeren. 1 euro per uur, 2 munten van 2 euro erin, parkeerkaartje eruit en netjes voor de raam gelegd.
Geen verbinding maken met internet (oei geen bereik), geen app starten (oei laadt niet), niet vergeten om af te melden, afmelden niet mogelijk, want geen internet, of app laadt niet, of storing, geen gedoe met onbereikbare klantenservice, geen formulieren downloaden en invullen en scannen of opsturen, oei verkeerde formulier, welke is de goede, niet afwachten wanneer het geld terugbetaald wordt, niet mailen met de vraag wanneer krijg ik geld terug, geen mail met allerlei dooddoeners terug, niet bellen met onbereikbare klantenservice wanneer krijg ik geld, enz enz
Zoals ik al schreef bent U er tevreden mee om zo te betalen. Zou ik ook zijn als ik lees welke problemen U allemaal hebt met de apps. Alle door U opgesomde problemen ben ik in al die jaren gelukkig nog niet tegengekomen. Wel
- dat ik in Rotterdam, waar ik meestal parkeer, aan 1 euro per uur echt niet voldoende heb
- je bijna nergens met munten kan betalen (wie heeft er zoveel munten bij zich)
- munten heb ik (behalve voor de winkelwagen) al jaren niet meer bij me.
Dus ben ik tevreden met de apps waarmee ik betaal.
Ben in een kleine stad ergens in Duitsland nu. Betalen met munten was de enige optie. Heerlijk ouderwets.
Off topic: Alle horeca heeft een bordje op de deur: kartenzahlung nicht möglich.
Ben in een kleine stad ergens in Duitsland nu. Betalen met munten was de enige optie. Heerlijk ouderwets.
Off topic: Alle horeca heeft een bordje op de deur: kartenzahlung nicht möglich.
Waar is dat? Dan weet ik dat ik daar niet heen hoef te gaan.
Wel
- dat ik in Rotterdam, waar ik meestal parkeer, aan 1 euro per uur echt niet voldoende heb
- je bijna nergens met munten kan betalen (wie heeft er zoveel munten bij zich)
- munten heb ik (behalve voor de winkelwagen) al jaren niet meer bij me.
Dus ben ik tevreden met de apps waarmee ik betaal.
Rotterdam heeft kenteken parkeren. Kenteken invoeren, tijdslot kiezen en contactloos betalen bij de automaat. Reçuutje bewaren voor uw administratie. Geen app noodzakelijk.