ANWB parkeer app onbetrouwbaar wat een hoop geld kost

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
J. Deltoer

Re: ANWB parkeer app onbetrouwbaar wat een hoop geld kost

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Moneyman schreef:
08 jul 2025 09:37
J. Deltoer schreef:
08 jul 2025 08:59
Deze app werkt altijd: De app loop even naar een betaalautomaat en koop daar een parkeerkaartje.
Dus niet. Weet je hoe vaak de automaten het niet doen?
Een enkele keer. Dan loop je even door naar de volgende.
Wel lastig voor mensen die te lui zijn om een stukje te lopen.

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

J. Deltoer schreef:
08 jul 2025 08:59
Deze app werkt altijd: De app loop even naar een betaalautomaat en koop daar een parkeerkaartje.
Heeft alleen wel een heel grote beperking. De meeste mensen weten niet van te voren hoe lang ze gaan parkeren. En dus betaal je om safe te zitten altijd liever te veel dan te weinig. Daar heeft mijn app geen last van. Als ik aankom start ik een parkeersessie en als ik weg ga stop ik deze weer. En daarbij ook geen last van rijen voor de ene parkeer automaat die het meestal niet doet......

J. Deltoer

Zowel u als de heer Moneyman benoemen dat parkeerautomaten meestal defect zijn terwijl jullie altijd een app gebruiken. Hoe weten jullir dat dan? Jullie verdedigen je keuze door een nadeel te benoemen aan de andere keuze die gewoon een fantasie is. Ik gebruik altijd de automaat en die werkt gewoon altijd en rijen zijn er ook niet.
En ja, bij open parkeerterreinen betaal je wellicht iets meer, maar geen abonnementskosten geen gedoe met afmelden en geld terugkrijgen bij een kapotte of slecht geservicte app.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

J. Deltoer schreef:
08 jul 2025 20:09
Zowel u als de heer Moneyman benoemen dat parkeerautomaten meestal defect zijn terwijl jullie altijd een app gebruiken.
Dat schreef ik helemaal niet.

J. Deltoer

Dat impliceert u wel degelijk.
Moneyman schreef:
08 jul 2025 09:37
Weet je hoe vaak de automaten het niet doen?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

1) ik schrijf of impliceer nergens dat ik altijd een app gebruik;
2) ik schrijf of impliceer nergens dat apparaten meestal defect zijn.

De discussie die je uit probeert te lokken is ook totaal niet zinvol voor dit topic, dus ik ga daar niet in mee.

J. Deltoer

Ik probeer noch wens een discussie uit te lokken. Ik confronteer u slechts met uw eigen woorden.

Dirkie

J. Deltoer schreef:
08 jul 2025 20:09
Zowel u als de heer Moneyman benoemen dat parkeerautomaten meestal defect zijn terwijl jullie altijd een app gebruiken. Hoe weten jullir dat dan? Jullie verdedigen je keuze door een nadeel te benoemen aan de andere keuze die gewoon een fantasie is. Ik gebruik altijd de automaat en die werkt gewoon altijd en rijen zijn er ook niet.
En ja, bij open parkeerterreinen betaal je wellicht iets meer, maar geen abonnementskosten geen gedoe met afmelden en geld terugkrijgen bij een kapotte of slecht geservicte app.
IK ben een app gaan gebruiken omdat ik tegen niet werkende automaten aanliep of automaten waar rijen mensen voor stonden. Krijg je als je in een grote stad parkeert. En met de app ik gebruik betaal je geen abonnementskosten, afmelden gaat net zo makkelijk als aanmelden (bij parkeergarages is dat overigens niet nodig) en met de service nog geen problemen gehad (maar die heb ik dan ook nog niet nodig gehad).
Conclusie is dat U blij bent met betalen bij een automaat en ik met de app. Iedereen tevreden toch.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Arizonakid schreef:
07 jul 2025 15:11
Ten tweede, voor je begint te klagen en zeuren...
Kan het wat vriendelijker naar andere forumdeelnemers?

Niemand dwingt je om antwoord te geven, dat trouwens wel inhoudelijk was.

Stel je voor dat je tegen een broer of zus, neef of nicht praat. 8)

Practice what I preach!

J. Deltoer

Zojuist weer betaalt voor parkeren. 1 euro per uur, 2 munten van 2 euro erin, parkeerkaartje eruit en netjes voor de raam gelegd.
Geen verbinding maken met internet (oei geen bereik), geen app starten (oei laadt niet), niet vergeten om af te melden, afmelden niet mogelijk, want geen internet, of app laadt niet, of storing, geen gedoe met onbereikbare klantenservice, geen formulieren downloaden en invullen en scannen of opsturen, oei verkeerde formulier, welke is de goede, niet afwachten wanneer het geld terugbetaald wordt, niet mailen met de vraag wanneer krijg ik geld terug, geen mail met allerlei dooddoeners terug, niet bellen met onbereikbare klantenservice wanneer krijg ik geld, enz enz

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

J. Deltoer schreef:
10 jul 2025 12:27
Zojuist weer betaalt voor parkeren. 1 euro per uur, 2 munten van 2 euro erin, parkeerkaartje eruit en netjes voor de raam gelegd.
Geen verbinding maken met internet (oei geen bereik), geen app starten (oei laadt niet), niet vergeten om af te melden, afmelden niet mogelijk, want geen internet, of app laadt niet, of storing, geen gedoe met onbereikbare klantenservice, geen formulieren downloaden en invullen en scannen of opsturen, oei verkeerde formulier, welke is de goede, niet afwachten wanneer het geld terugbetaald wordt, niet mailen met de vraag wanneer krijg ik geld terug, geen mail met allerlei dooddoeners terug, niet bellen met onbereikbare klantenservice wanneer krijg ik geld, enz enz
Jij verdient een sticker en een grote schouderklop........ :mrgreen:

Uien een vorige post van user Dirkie:
Conclusie is dat U blij bent met betalen bij een automaat en ik met de app. Iedereen tevreden toch.

J. Deltoer

Maar dan ook niet eindeloos zeu ren en topics aanmaken over parkeerapps.
Dank u voor de sticker, ben er blij mee.

Dirkie

J. Deltoer schreef:
10 jul 2025 12:27
Zoals ik al schreef bent U er tevreden mee om zo te betalen. Zou ik ook zijn als ik lees welke problemen U allemaal hebt met de apps. Alle door U opgesomde problemen ben ik in al die jaren gelukkig nog niet tegengekomen. Wel
- dat ik in Rotterdam, waar ik meestal parkeer, aan 1 euro per uur echt niet voldoende heb :D
- je bijna nergens met munten kan betalen (wie heeft er zoveel munten bij zich)
- munten heb ik (behalve voor de winkelwagen) al jaren niet meer bij me.
Dus ben ik tevreden met de apps waarmee ik betaal.

J. Deltoer

Ben in een kleine stad ergens in Duitsland nu. Betalen met munten was de enige optie. Heerlijk ouderwets.
Off topic: Alle horeca heeft een bordje op de deur: kartenzahlung nicht möglich.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Consumenneke schreef:
10 jul 2025 08:15
Arizonakid schreef:
07 jul 2025 15:11
Ten tweede, voor je begint te klagen en zeuren...
Kan het wat vriendelijker naar andere forumdeelnemers?

Niemand dwingt je om antwoord te geven, dat trouwens wel inhoudelijk was.

Stel je voor dat je tegen een broer of zus, neef of nicht praat. 8)

Practice what I preach!

Kijk, heb jij toch ook weer even je plasje over een topic gedaan, goed zo! :lol:

Peterwouters

Ongelezen bericht door Peterwouters »

Ik gebruik al jaren de Q-park app en ben daar zeer tevreden over en deze app rekent ook geen transactiekosten.

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

J. Deltoer schreef:
10 jul 2025 14:05
Ben in een kleine stad ergens in Duitsland nu. Betalen met munten was de enige optie. Heerlijk ouderwets.
Off topic: Alle horeca heeft een bordje op de deur: kartenzahlung nicht möglich.
Waar is dat? Dan weet ik dat ik daar niet heen hoef te gaan.

J. Deltoer

Lahnstein. Maar ik ben alweer weg, De kust is veilig.

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Dirkie schreef:
10 jul 2025 14:02
Wel
- dat ik in Rotterdam, waar ik meestal parkeer, aan 1 euro per uur echt niet voldoende heb :D
- je bijna nergens met munten kan betalen (wie heeft er zoveel munten bij zich)
- munten heb ik (behalve voor de winkelwagen) al jaren niet meer bij me.
Dus ben ik tevreden met de apps waarmee ik betaal.
Rotterdam heeft kenteken parkeren. Kenteken invoeren, tijdslot kiezen en contactloos betalen bij de automaat. Reçuutje bewaren voor uw administratie. Geen app noodzakelijk.

J. Deltoer

Vorige week was ik in tHeike. Parkeren overal gratis. Echt heel makkelijk en goedkoop. Zo kan het ook.

Plaats reactie