U blaast wel heel hoog van de toren met uw bijstandsuitkering, uw dagje vakantie in de gevangenis en alle problemen die u zich op uw hals hebt gehaald.
Met zoveel problemen zou ik mij rustig houden als ik zoveel hulp als u nodig heb van dit forum.
Heer Dagkoers is een betaalde werknemer bij AvroTros, welke dagelijks allerlei lulkoek de wereld inslingert.
Hij krijgt daarbij maximale vrijheid onder zich af te hoeven vragen of zijn alter ego alles wat die meemaakt alles kan rijmen met elkaar.
De enige taak van de fantast achter de fantast Dagkoers is de harde kern van stamtafel reageerders een soort van dagbesteding te bezorgen.
Waarom zou iemand in godsnaam dag in dag uit zijn kostbare tijd besteden aan het reageren op deze gegenereerde onzin?
Nou, ik ben ook weer thuis. Met een nieuw horloge.
We zijn nu toch al off-topic bezig, dus dat kan er ook wel bij.
En waarom heb jij eigenlijk een nieuw horloge nodig? Is toch niet duurzaam?
Weet je, je hebt fast fashion horloges en je hebt goede horloges die een leven lang meegaan. Ik heb er een uit de laatste categorie gekocht, al hoefde ik niet de hoofdprijs te betalen. Je zal toch moeten weten hoe laat het is, of niet dan?
Ik weet het, je kan ondertussen de klok gelijk zetten op de topics van dagkoers, maar dan heb je toch echt een klok nodig. Of een horloge, in dit geval.
Gelukkig heeft iemand al de moeite genoem om dit volslagen nonsens bericht te melden.
Het is weekend, vermoedelijk wordt er pas maandag rond de klok van 10.00 uur eens naar gekeken. En ook dan is het maar de vraag of het verwijderd wordt, of dat er enkel een slotje op wordt gezet.
Ach, we hebben voor een paar dagen weer een lekker klessebessetopic.
Zo werkt het niet. Sterker nog:
Alle inkomsten moeten worden gekort. Giften en loterijwinsyen.
Dus wordt je eerst gekort vanwege de totowinst en daarna een tweede keer vanwege de ontvangen gift.
Beste meneer Deltoer,
Ik heb echt gehoord dat je giften mag houden tussen de 1200 en 1800 Euro?
Ja, gozer. Dat gaat over de belasting. Maar als je in de bijstand zit is het ook inkomen. Dat niet opgeven en ze komen er achter? Dan is het einde bijstand plus dat je waarschijnlijk een deel of misschien alles terug mag betalen.
Doe nou niet zo ongelooflijk dom. Wat mij betreft verdien je alles wat je overkomt want je doet het echt zelf. Keer op keer op keer.
Stop met gokken. Meld je op tijd bij de gevangenis. Annuleer je vakantie. Dat zijn de enige verstandige keuzes die kan maken.
Hoofdstuk 2 Giften
Artikel 2 Giften algemeen
1.Eenmalige en periodieke giften worden vrijgelaten tot € 1.800,- per huishouden per kalenderjaar.
2.Het is niet mogelijk om een ongebruikt deel van de vrijlating van € 1.800,- mee te nemen naar een nieuw kalenderjaar.
Artikel 3 Giften met een speciale bestemming
1.Een gift wordt vrijgelaten als deze is bedoeld voor kosten waarvoor de cliënt anders een vergoeding vanuit de bijzondere bijstand of Wmo-voorziening zou krijgen. Dit kunnen eenmalige en periodieke giften zijn.
2.Giften van charitatieve instellingen en de gemeenten worden altijd vrijgelaten.
3.De giften uit artikel 3, lid 1 en 2 tellen niet mee voor het maximale bedrag aan vrijlating giften van € 1.800,-. Deze giften worden ook niet verrekend met de uitkering.
Ik geef het aan mijn familie, en die geven het weer aan mij terug.
Giften worden niet gekort.
Kansloze sukkel ben je. Stomme droeftoeter
Als je niks te melden heb zeg dan niks en ga niet uitschelden!
Dat denk ik bij ieder topic die jij aanmaakt. Het weerhoudt je er echter niet van bezig te blijven. Ondanks al je onzin laten ze je je gang gaan dus maakt het blijkbaar weinig uit wat je hier plaatst.
Dagkoers, die link is van de gemeente Oegstgeest. Dat is geen landelijke regelgeving. Je kunt dit niet gebruiken voor zaken in de gemeente Rotterdam, Schiedam of waar je nu ook woont.