Pagina 2 van 3
Re: Halfpension
Geplaatst: 16 sep 2004 20:35
door Gast
Hotel Nooitgedacht.
Als je origineel zou zijn geweest, had je gezegd: "Hotel Nooittevreden" of "Hotel Nooittevreten".
Re: Halfpension
Geplaatst: 17 sep 2004 08:38
door Gast
jemig "gast"wat een onzin kan een mens toch utkramen zeg, reageer dan niet als je alleen maar kwetsend kan zijn. Iemand probeert hier zijn verhaal te doen en ik dacht dat dit forum daar voor was.
Waarom mag je je kinderen niet geloven als ze zeggen dat t slecht is geweest, omdan maar gelijk te zeggen dat ze uitzijn op gratis vakantie, belachelijk.
Inderdaad hadden de meiden ter plaatse een klacht in moeten dienen, maar ik zou t gewoon proberen door middel van een klachtenbrief. Hebben ze daar geem anderen leren kennen die de brief ook willen ondertekenen, hoe meer hoe beter zou ik zeggen.
En of t nu duur of niet is geweest, dat mag toch niet uitmaken, voor 259 euro zit je al all incl in turkije, wat mag je daar dan verwachten, weinig denk ik en toch schijnt dat reuze mee tevallen.
Re: Halfpension
Geplaatst: 17 sep 2004 08:51
door Gast
Nog 1 tip, lees de klacht van de topicstarter nog eens en concludeer zelf.
Je weet dat dat soort dingen altijd zwaar overdreven worden en in dit geval licht het er wel erg dik boven op.
Er is niet gezegd dat jongeren varkensvoer moeten eten, maar je kan ook niet verwachten dat je haute cuisin krijgt in een jongeren hotel.
Dat mensen dat niet in willen zien, zegt meer over hen dan over het hotel.
Re: Halfpension
Geplaatst: 17 sep 2004 09:11
door Gast
Je weet dat dat soort dingen altijd zwaar overdreven worden en in dit geval licht het er wel erg dik boven op.
Er is niet gezegd dat jongeren varkensvoer moeten eten, maar je kan ook niet verwachten dat je haute cuisin krijgt in een jongeren hotel.
Dat mensen dat niet in willen zien, zegt meer over hen dan over het hotel.
Mens, je spoort écht niet; ga je huis schoonmaken of iets anders nuttigs doen!
[/quote]
Re: Halfpension
Geplaatst: 17 sep 2004 09:31
door Gast
Je weet dat dat soort dingen altijd zwaar overdreven worden en in dit geval licht het er wel erg dik boven op.
Deze reactie is een pertinente belediging voor degene, die deze volkomen terechte klacht op dit forum heeft geplaatst.
Re: Halfpension
Geplaatst: 17 sep 2004 09:33
door Gast
Mens, je spoort écht niet; ga je huis schoonmaken of iets anders nuttigs doen!
Hé, zo'n zelfde reactie (met zo'n zelfde opmerking) ben ik al eens eerder tegengekomen hier op het forum. De "plaat blijft zeker hangen" of teveel op "Repeat" gedrukt.
Re: Halfpension
Geplaatst: 17 sep 2004 12:04
door Gast
Mijn huis schoonmaken?
Nee, daar heb ik een huishoudster voor in dienst.
Jouw moeder als ik me niet vergis.....
Re: Halfpension
Geplaatst: 17 sep 2004 12:17
door Gast
Mijn huis schoonmaken?
Nee, daar heb ik een huishoudster voor in dienst.
Zeker alfahulp?
Wist allang dat je een lui varken bent.
Re: Halfpension
Geplaatst: 17 sep 2004 12:23
door Gast
waar gaat dit over zeg!!
Heb jaren in de reiswereld gezeten en heb hotels gecontroleerd e.d. En het is echt in sommige hotels een verschrikking!!
Deze hotels prijzen zo zich zelf uit de markt en worden door touroperators t volgend jaar gewoon niet meer gecontracteerd.
Maar even wat anders, laat iedereen in zijn waarde hier zeg! Snap niet dat de redactie van dit forum dit allemaal zo laat gebeuren. Er worden hier serieuze zaken aan de kaak gesteld en dan krijg je zulke belachelijke antwoorden
Re: Halfpension
Geplaatst: 17 sep 2004 12:55
door Gast
Nou ik geef die meiden groot gelijk. Je gaat die troep toch niet eten.
Echt weer zo,n hotel dat jongeren uituit.
Nou meiden vol blijven houden en bellen en schrijven totdat jullie vergoeding krijgen waar je recht op hebt.
Re: Halfpension
Geplaatst: 17 sep 2004 15:51
door FG
Ten eerste wordt elke reiziger bij aankomst op de bestemming uitgenodigd voor een welkomstinformatie. Tijdens deze bijeenkomst wordt het eea verteld, ook wanneer de reisleiding langskomt in de accommodatie of in de buurt van de acco. Dus waarschijnlijk zijn deze mensen niet naar de welkomstinformatie geweest.
Ten tweede worden klachten over het eten nimmer in behandeling genomen door de reisorganisatie, daar smaken verschillen.
Ik weet dat in een aantal accommodaties het eten minder smakelijk is. Ik heb zelf 3 jaar als reisleiding gewerkt in Lloret, het is alleen spijtig dat er weinig aan gedaan wordt. Wel is het belangrijk om door te geven aan de reisorganisatie voor de kwaliteitsbewaking van de acccommodaties
Re: Halfpension
Geplaatst: 17 sep 2004 16:01
door Gast
Ook hangt er vaak bij de receptie een bord met info en liggen er infoboeken van jou touroperator. Hadden ze ook even kunnen navragen bij de receptie. (Als die er was!)
Re: Halfpension
Geplaatst: 17 sep 2004 16:09
door Gast
Uit ervaring weet ik dat er hotels zijn met goede tot uitstekende maaltijdbuffetten, maar helaas komt het ook voor dat het eten van bijzonder slechte kwaliteit is.
En dat heeft echt niks te maken met smaakverschillen of voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Natuurlijk zijn touroperators hiervan op de hoogte, maar betere maaltijden betekent hogere prijzen en hogere prijzen betekent minder klanten.
Re: Halfpension
Geplaatst: 17 sep 2004 16:26
door hinde
wilde ff reageren dat de jong intra niet reageerde op de klacht van die 2 meisjes. Wij zijn vaker met die reisorganisatie geweest en 1 keer was de reisleiding niet goed. Meteen bij terugkomst in nederland een brief geschreven naar de jong intra en zonder zich er vanaf te maken kregen we meteen een voorstel van f500,00 retour. Dat vond ik service. Verder heb ik nooit geen klachten bij de jong intra. O ja ik werk daar niet bij. Ik ben ben een criticus.
Re: Halfpension
Geplaatst: 18 sep 2004 21:47
door Heijtje
Dat jullie reageren op de domme opmerkingen van gast.Hij zij kent geeneens nederlands.Wel lief hoor maar hij /zij heeft duidelijk weinig verstand.De naam van het hotel is trouwens flamigo/frigola.En inmiddels heeft het reisbureau een brief gestuurd dat ze de klacht gaan behandelen.Ik hoef echt niet al het geld terug maar een onkosten vergoeding voor de extra gemaakte eetkosten vind ik wel op z'n plaats.
We hoeven toch niet klakkeloos te accepteren dat ze zulk smerig eten voorzetten.Als we klagen wordt dit hotel misschien uit hun bestand gehaald,als we niet klagen zitten volgend jaar misschien jullie kinderen er wel.Ik ken mijn meiden,zij overdrijven niet,het is waarschijnlijk nog erger geweest dan ze verteld hebben.
Re: Halfpension
Geplaatst: 18 sep 2004 22:15
door Gast
Bravo Heijtje; ik heb je zeker geloofd.
Gelukkig zijn er mensen zoals jij die wantoestanden in de reiswereld aan de kaak stellen.
Natuurlijk hebben ook jongeren recht op fatsoenlijke maaltijden in hotels.
Ik weet zeker dat je dochters volgende vakantie meer geluk zullen hebben.
Re: Halfpension
Geplaatst: 18 sep 2004 22:16
door Gast
Tuurlijk, snap alleen niet waarom u dan moet gaan klagen voor hen.
U was er niet bij, dus kunt u er niet eens over klagen.
Wanneer zij het zelf zouden vertellen zou het misschien al iets geloofwaardiger over komen.
Zoals u het vertelt is het gewoon een lachertje.
De patat kon je uitwringen van het vet, Het vlees was zo doorgekookt dat het te droog was om door te slikken zonder een slok water erbij, de sla moesten ze vasthouden want anders liep de bladluis er mee weg.
Als je alleen die zin al leest.......
Ooit geprobeerd om een patatje uit te wringen?
Lukt niet, geloof me.....
Ik weet niet wat u met vlees doet, maar ik bak het meestal....
Gekookt is het namelijk niet te **eten.....
En de sla vasthouden, omdat anders de bladluis er mee weg loopt????
Sla waar bladluis op zit zou ik niet eens vasthouden.....
Ziet u nu in hoe onlogisch uw hele verhaal is?
Re: Halfpension
Geplaatst: 18 sep 2004 22:20
door Gast
Ik herhaal dus:
Bravo Heijtje; ik heb je zeker geloofd.
Gelukkig zijn er mensen zoals jij die wantoestanden in de reiswereld aan de kaak stellen.
Re: Halfpension
Geplaatst: 19 sep 2004 13:32
door Gast
Nog even een tip. Wanneer u of uw dochters weer een vakantie boeken, kijk dan van te voren even op de site van
www.reiswijzer.nl
Daar staan ervaringen van anderen op die ook naar een bepaalde accomodatie zijn geweest. En trek dan je conclusie!
Over het hotel Flamingo/Frigola staat ook het èèn en ander op. En zo te zien inderdaad veel klachten over het eten. Niet zo zeer over het hotel qua ligging en dergelijke.
Re: Halfpension
Geplaatst: 19 sep 2004 13:37
door mk
Een tip voor de volgende keer Heijtje om eerst op de site
www.vakantiereiswijzer.nl te kijken voordat je een hotel boekt. Op deze site staan zeer veel hotels/appartementen/bungalows in diverse landen met meningen van andere gasten die ter plaatse geweest zijn. Ik heb gekeken op de site bij het hotel waar je dochters hebben gezeten in Lloret en de meningen omtrent het eten en de kamers waren over het algemeen niet goed. Wellicht als je dochters het vantevoren hadden geweten, hadden ze dit hotel niet geboekt.