mwa zoiets had ik ook gehad daar :
Ik had een lekker rechterachterband gehad en die heb ik laten vervangen door mijn eigen garage.
nou toen was ik dus toe aan olie verversen nog diezelfde week en nu bleek dat dat bij kwikfit veel goedkoper was dus ik denk nou laat ikd aar maar heen gaan dan.
Toen ging mijn mobieltje op mijn werk af was het mijn moeder kwikfit had gebelt mijn banden waren versleten wat ze moest doen.
nou ik gebelt en gezecht nee dat wil ik niet het is goed zo.
de auto ophalen was ook weer een verhaal want het was onveilig met die banden door te rijden en dit en dat.
nou ik zeg vertel me dan om welke banden het gaat, ja mevrouw om alle 4
dus ik zeg om alle 4???
ja om alle 4 mevrouw met een stalen gezicht zegt die gek tegen mij.
ik zeg nou sorry maar die rechterachterband zit dr nog geen week op .
Ja maar het profiel is niet meer goed ik zeg nou ik loop wel even met je mee laat me maar eens zien en die band die glimnt gewoon nog van de nieuwigheid.
maar nee nu was het ineens beter om alle banden maar in 1 keer te doen dat is goed voor de auto (lees hun zakken) nou jah ik zeg nee hoor geen denken aan er is nog genoeg profiel op die band en op de andere banden ook dus geef me nu me auto mee , en nu ga ik dr dus nooit meer heen nooit meer die lui naaien je waar je bij staat ik kan dan wel blond zijn maar ben echt niet zo dom ........
en inderdaad bij Euromasters had mijn pa ook goede ervaring want bij kwikfit hadden ze gezecht ook je moet nieuwe banden hebben meneer en mijn pa zegt ja doe ik volgende week wel en die is naar Euromasters gereden om daar nieuwe banden dr op te laten zetten maar wat gebeurt er als me pa de auto wil ophalen ? er is NIETS aan de auto gedaan
en me pa hoefde ook niets te betalen want meneer die banden kunnen nog wel heel lang mee die hoeven niet eens vervangen te worden dat is zonde van uw geld.
nou dat noem ik nog eens wat goeds !!!!!! Euromasters oleeeee
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] grote beurt kwik fit
Re: grote beurt kwik fit
Tsja, ik weet het niet hoor.
Mijn indruk is dat de dealer niet is te vertrouwen, die prijzen, nou nou, eea is kort geleden bevestigd door onderzoek anwb.
Nu niet de anwb afkraken he?
Dealers zijn mi vaak echte dealers!
Mijn indruk is dat de dealer niet is te vertrouwen, die prijzen, nou nou, eea is kort geleden bevestigd door onderzoek anwb.
Nu niet de anwb afkraken he?
Dealers zijn mi vaak echte dealers!
als je een wat oudere bak hebt kun je overwegen naar kwikfit te gaan voor een grote beurt o.i.d., al zijn er dan zat andere goedkopere garagebedrijven. heb je een modernere auto, met computer, dan zou ik me toch echt bij de merkdealer houden, v.w.b. een grote beurt. is misschien duurder, maar als je auto gesloopt wordt door onkundige reparaties of zelfs helemaal geen onderhoud om de heel simpele reden dat ze de juiste apparatuur niet hebben, dan ben je nog meer geld kwijt.
Dag mensen,
Er wordt gesproken over ga naar een dealer, nou ik ben al4 keer in 2 maanden geweest voor mijn auto elke keer wordt mij verteld het is opgelost en elke keer betaal ik de rekening nu is het weer raak en wordt mij geacht 300 Euro te betalen, en steeds werd mij verteld nu hebben we het probleem gevonden, is dit diefstal of niet.
Wie kan mij vertellen waar ik met mijn klacht moet aankloppen
Er wordt gesproken over ga naar een dealer, nou ik ben al4 keer in 2 maanden geweest voor mijn auto elke keer wordt mij verteld het is opgelost en elke keer betaal ik de rekening nu is het weer raak en wordt mij geacht 300 Euro te betalen, en steeds werd mij verteld nu hebben we het probleem gevonden, is dit diefstal of niet.
Wie kan mij vertellen waar ik met mijn klacht moet aankloppen
dealers zijn de dealers!
Zie test ANWB
Kwik moet zich bewijze, in ieder geval goedkoper,
Ik heb best wel goede ervaringen tot dusverre.
Zie test ANWB
Kwik moet zich bewijze, in ieder geval goedkoper,
Ik heb best wel goede ervaringen tot dusverre.