LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ben ik dan de enigste?

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, natuurlijk gaan we je niet afkraken. Je werkt bij UPC en dan heb je al een rotleven.

UPC-er!

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door UPC-er! »

Oh, ik heb een rotleven? Weet ik dat ook weer. Wat een inzicht.

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Juist ja, dat inzicht daar ontbreekt het de UPCmedewerkers aan.
Daarom lopen er hier ook een massa gefrustreerde klanten van jullie rotbedrijf hun beklag te doen.
Begin als UPCmedewerker nooit meer over inzicht.

UPC-er!

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door UPC-er! »

Je kunt iedereen over één kam scheren, zoals je nu doet, maar het is natuurlijk nergens op gebaseerd. Zo zijn trouwens vele klachten van klanten ook nergens op gebaseerd. En daar heb ik meer INZICHT in dan jij, of je dat nu wilt toegeven of niet.

Kom maar op hoor, ik ben wel wat gewend!

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

UPC-er, als je daar van uit gaat dan is het niet gek dat zoveel klanten opzeggen. Maar ga vooral zo door! Met de oogkleppen op komt UPC er wel!!! :lol:

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Dit is heerlijk, hier kan je alleen maar van dromen.
Een UPC medewerker die in het offensief gaat. Daar zal je baas blij mee zijn. De boel begon net een beetje dood te bloeden en daar kom jij als een godsgeschenk uit de hemel vallen.
Jij met je inzicht die al jaren de boel aan het verkl*ten bent.
Met al je spookrekeningen, je incompetente incassobureau's, je valse voorlichting en je datalimiet.
Hoe durf je het woord inzicht te gebruiken.
Doe de groeten aan CSR.

UPC-er!

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door UPC-er! »

Bij welk bedrijf werken jullie eigenlijk? Als ik ooit problemen met jullie bedrijf heb gehad, moet ik dan ook alle medewerkers persoonlijk gaan haten ofzo? Als je het niet eens bent met het kabinet Balkenende, behandelen jullie dan nu iedereen die bij de overheid werkt zo, zoals je iemand die bij UPC werkt behandelt? Ben blij dat ik zo niet in het leven sta. Liever bij UPC werken dan een instelling hebben zoals jullie.

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

We schakelen nu over van het woord inzicht naar het woord instelling.
Goed, dan gaan we daar mee verder.
Getuigt het van instelling hoe UPC haar klanten te woord staat.
Getuigt het van instelling als UPC aan hen verzonden post niet beantwoordt en daarmee niet een normale procedure volgt om geschillen op te lossen.
Je neemt behoorlijk afstand van UPC door jezelf op een eiland te plaatsen. Jij bent wel goed. Het zal best, ga de problemen oplossen, je bent dan verzekerd van honderden mensjaren werk.
Ik wacht met spanning af.

UPC-er!

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door UPC-er! »

Je haalt twee dingen door elkaar. Ik beweer nergens dat UPC een perfect bedrijf is, al is het de laatste tijd wel verbeterd qua service (ik zoek dekking!!!). Misschien heb jij dat niet gemerkt, maar veel klanten wel.
Wat ik probeer te zeggen is, dat iedere UPC-medewerker hier door het slijk gehaald wordt, soms zelfs zeer persoonlijk, terwijl je nooit iedereen over één kam kunt scheren en je inderdaad niet kunt weten of IK mijn werk wel goed doe. Als ik het niet eens ben, of zelfs heel kwaad ben, met bv. het kabinetsbeleid, ga ik ook de baliemedewerker in het stadhuis niet persoonlijk afkraken en uitmaken voor alles wat slecht en bedorven is. Medewerkers van een bedrijf proberen over het algemeen echt zo goed mogelijk hun werk te doen, soms worden hun pogingen echter van hogeraf gedwarsboomd. Probeer eens onderscheid te maken tussen organisatie/beleid en de medewerkers zelf.

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Inderdaad de service is bij mij aanzienlijk verbeterd sinds een jaar.
Maare..........dat komt niet door UPC Chello, aar door het feit dat ik overgestapt ben naar ADSL van Zonnet.

Heb er tot heden nog geen moment spijt van gehad.
Verschillende personen uit mijn kenniskring zijn al gevolgd.

Genoeg steun hiermee UPCer?

UPC-er!

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door UPC-er! »

Ik vraag niet om steun, ook niet om een reactie, maar om een beetje relativeringsvermogen en realiteitszin. Is mijn posting een beetje te dicht bij de waarheid om inhoudelijk op te reageren?

TONDERELLA

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door TONDERELLA »

Hallo.
Ik durf het bijna niet te zeggen:
Nee , u bent niet de enigste,ik heb bijna twee jaar Chello-Classic en ik ben heel tevreden, nooit last met rekeningen en altijd goed geholpen
bij de helpdesk door vriendelijk personeel!
Groetjes,
Tonderella

Ook een UPC-er

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Ook een UPC-er »

Iedereen roept nu wel lekker dat UPC zo'n k- bedrijf is, maar de mensen die daar werken proberen ook alleen maar op een eerlijke manier hun boterham te verdienen.

Je wilt niet weten wat voor mensen je soms aan de lijn krijgt. Soms krijg je mensen die een inbelverbinding hadden van een andere provider en ze schelden ons de huid vol omdat dat e-mail account het niet meer doet. Is dat reeël?

Ik moet zeggen dat de service ten opzichte van een jaar tot 2 jaar geleden sterk verbeterd is. De wachttijden voor Technical Support zijn er bijna niet meer en er kan ook veel meer onmiddelijk opgelost worden.
En dan hoor ik familie maar over hun ADSL bij Zonnet die dus om de haverklap z'n verbinding kwijt is en als ze bellen krijgen ze doodleuk de reactie dat ze dan maar een ethernet modem hadden moeten aanschaffen ipv dat gratis ding. Da's fijn.

Bij elk bedrijf worden fouten gemaakt en jammer genoeg is het vaak hoe groter het bedrijf hoe meer fouten. Maar vergissen is toch menselijk? Wil je nu werkelijk beweren dat jij nooit een fout maakt? Ik niet!

Voor de mensen die wel tevreden zijn, Bedankt. Het is toch ook wel eens fijn om te horen wat er wel goed gaat, ipv al die negatieve berichten waar je ook nog eens niks mee kunt.

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Een foutje is menselijk. Maar upc is vaak niet in staat om de gevolgen van haar fouten op te lossen. Of zelfs maar excuses aanbieden is vaak al te veel gevraagd.

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

En dat is nu precies waar het om draait. UPC lost zijn problemen niet op, sterker nog zij reageren niet eens op aan hen verzonden brieven.
Persoonlijk heb ik al anderhalf jaar na mijn laatste brief over een betalingsconflict niets meer van UPC of het incassobureau gehoord.
Is dat fatsoenlijk of niet. Ik geloof best dat de individuele medewerker zijn best doet maar je moet er ook begrip voor opbrenen als iemand die, door UPC, volkomen gefrustreerd is geraakt, je niet op een voorkomende manier te woord staat. Dat is nu eenmaal het gevolg van het feit dat je bij zo'n rot bedrijf werkt.

Stefan25

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Stefan25 »

Ik heb inmiddels al 4 jaar internet van Chello, in het begin veel problemen gehad, laatste 2 jaar stabiel.
Alleen de laatste 4 maanden viel mijn verbinding soms heel even weg paar seconden, gebeurde soms 1x per dag soms 2. Meestal ging het vanzelf over, soms modem resetten. Totdat ik ineens helemaal geen internet meer had, wat bleek er was een grote storing en toen waren ze er achter gekomen dat er een aantal fouten in de configuratie zaten die ze niet hadden opgemerkt. Afgesproken met Chello dat ik het 2 weken zou afwachten (ze zouden de fouten oplossen) en als ik de het wegvallen zou blijven houden zouden ze langs komen.
Na de storing geen problemen meer gehad, maar tot mijn verbazing stond 1,5 week later wel een monteur voor de deur om mijn oude modem alvast om te wisselen vanwege de problemen die ik had.
Nu dus met een nieuw modem totaal geen problemen meer en een goede snelheid. Heb Chello ook wel eens vervloekt door de telefoon, maar de laatste tijd ben ik zeer tevreden over de service en kwaliteit.

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Er wordt, gelet op de vermelde tijden, behoorlijk wat ge-internet tijdens werkuren door medewerkers van UPC.
Waarschijnlijk zal dat ook nog worden doorbetaald.
Ga nu eindelijk eens al die achterstallige administratie wegwerken.
Ga nu eens eindelijk al die klachten oplossen.
Daar krijg je pas een positief imago van.
Sterkte daarmee.

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

chello is geweldig

Gast

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Gast »

Sinds wanneer?

Lada

Re: ben ik dan de enigste?

Ongelezen bericht door Lada »

Wat ik zo jammer vind.
Waren we eindelijk in contact met UPCmedewerkers en dan stoppen ze weer met het geven van hun reacties.
Honderden brieven worden er geschreven aan UPC, duizenden telefoontjes worden er gepleegd en nooit komt er antwoord of een zinnig antwoord.
Grijp dan toch je kans en geef alle klagers van repliek op dit forum.
Of slaap rustig door op je muffe kantoor.
Zie jullie reacties graag verschijnen.

Gesloten