Rouwkaart of rouwmail?
Re: Rouwkaart of rouwmail?
Waarom moet een ander dit doen en doe je het zelf niet?Rsolo schreef: ↑21 jul 2026 14:18Misschien is het een idee dat iemand een zwaar beveiligde website opstart waar alle rouwadvertenties op zouden komen staan. Eventueel met een e-mailservice.
Ik denk daar al heel lang aan. We leven tenslotte zo ongeveer al in een digitale wereld.
We moeten onze wereld zo inrichten dat we die Postnl niet meer nodig hebben voor briefpost.
J. Deltoer
vindt dit leuk
Misschien omdat ik daar de technische kennis niet meer voor heb?
Anders zou ik dat zeker willen proberen.
Anders zou ik dat zeker willen proberen.
-
J. Deltoer
Nou, dan huurt u die mensen toch even in. U denkt er ten slotte al heel lang over en u zegt tenslotte: we moeten de maatschappij zo inrichten dat we postnl niet meer nodig hebben. Welnu, u bepaalt dus even dat Wij dit MOETEN dus dan mag u dat ook regelen.
-
Consumenneke
Veel uitvaartverzorgers hebben al digitale ceremonies. Kijk maar eens bij Monuta en Herdenk.
Er zijn ook diverse online platforms om dierbaren te herdenken.
Ik zie wel iets in een Facebook voor overleden vrienden en familieleden, die je al bij leven kan voorzien van herinneringen. Zelf heb ik een playlist met muziek samengesteld voor treurende nabestaanden, met Adieu van Rammstein en de soundtrack van The Revenant. Koppel dat aan een maillist en je hebt een one-stop-shop.
Krijg er al zininin!
Rsolo
vindt dit leuk
-
J. Deltoer
Een dergelijke playlist samenstellen zonder Mieke Telkamp is vragen om niet serieus genomen te worden.Consumenneke schreef: ↑21 jul 2026 16:21Zelf heb ik een playlist met muziek samengesteld voor treurende nabestaanden, met Adieu van Rammstein en de soundtrack van The Revenant. Koppel dat aan een maillist en je hebt een one-stop-shop.
Krijg er al zininin!
kuklos
vindt dit leuk
-
Consumenneke
Dan liever Wende Snijders.J. Deltoer schreef: ↑21 jul 2026 16:50Een dergelijke playlist samenstellen zonder Mieke Telkamp is vragen om niet serieus genomen te worden.