LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Airmiles stopt bij ABN Amro en AH

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
a de vries

Re: Airmiles stopt bij ABN Amro en AH

Ongelezen bericht door a de vries »

:oops: hallo beste radar

hoe kan het dat airmiles zo maar kan stoppen met bijv de ABN-AMRO
waarom worden wij niet gewoon via een nieuwsbrief van de airmiles zelf
op de hoogte gehouden en moet ik via de winkel van albert heyn
vernemen dat ze alleen nog maar airmiles geven bij bijv huismerken.
wordt er wel tijdig gereageerd naar klanten toe
er zijn toch veel nederlanders die hier gebruik van maken.
En hoe zit dat dan als het zo slecht gaat met airmiles met het op tijd inwisselen van miles als je er zo veel al hebt gespaard

bedankt we houden jullie programma goed in de gaten en via de mail

hartelijke groeten van alexandra de vries.

bridgetvh

Ongelezen bericht door bridgetvh »

Hoezo ik weet niet wat ik met die punten moet kopen?

Je kan toch een airmiles brochure opvragen en daarin kijken welke artikelen je kan bestellen? Je kan ook naar de speciale airmiles winkels toegaan? Kan je je atikelen gelijk meenemen.

of kijken op www.airmiles.nl

Ben je niet afhankelijk van aanbiedingen in de V&D of AH, wat een onzin.

amber

Ongelezen bericht door amber »

Fijn he die Airmiles, ik ben ook bij de ABN Amro en inderdaad, als je klant word vragen ze je om je airmilesnummer, maar moet eerlijk bekennen, dat ik nu 3 jaar later....nog nooit 1 airmile van ABN heb ontvangen.......mischien noemen ze zich daarom "de Bank"

Er blijft nu weinig over waar je nog airmiles kunt sparen, ja Shelll, maar ik tank al goedkoper bij Tinq dus die valt af.... ow Etos, nou dat zet ook geen zoden aan de dijk..... V&D euhhh meestal zoek je het toch goedkoper.......en dan Appie Happie (die op de kleintjes let) daar kom ik niet....want van die prijzen ben ik nog steeds niet APPIEEEEEEEEEEEEEEEEE

Maar wat nu als iedereen ermee stopt ???? krijgen alle airmilesklanten dan hun geld terug die toen betaald moest worden voor de kaart??????

Hmmmm ik denk dat ik toch maar eens een mailtje naar "de Bank"ga sturen om alsnog al mijn nog te krijgen airmiles op te vragen.......

Zo niet dan ga ik toch maar eens een andere bank zoeken........ mischien wel die ene die opgericht is door Farmers :lol:

ruudmeer

Ongelezen bericht door ruudmeer »

:evil: Hoe kan een wereldbank zo arrogant zijn om eenzijdig met een klantenvoordeel te stoppen.
Van airmiles wordt je niet rijk, maar je kunt er wel leuke dingen mee doen.
Dit is indertijd geintroduceerd om klanten te lokken/binden en nu worden dezelfde klanten dus bestolen/besotemieterd door een paar rijke heren.
Schande dat een dergelijke firma zo met zijn klanten omgaat!!!

Fennie

Ongelezen bericht door Fennie »

het zal wel onnozel zijn, maar sinds 1977 hebben wij alle zakelijke en particuliere handelingen bij de ABN geregeld, maar er is nooit iets gezegd over air miles sparen!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Waar gaat dit over??
Om airmiles die je GRATIS bij je aankopen krijgt?
Nou Hollanders, verzilveren die boel en snel, ga naar en pretpark of bestel snel wat via airmiles.

Iedereen wil korting en minder betalen, nu gaat AH de prijzen verder laten zakken en dit 'ten koste' van airmiles, wat erg........
Nu krijg ik op 1 tomaat 1 airmile ipv op 1 euro. (wel appart verpakken)
Of op een krat AH bier 24 airmiles ipv 8 airmiles.

Als je toch boodschappen doet bij appie, probeer dan hun huismerk het is echt goed spul.

Maar het is nooit goed in Nederland, alleen maar klagen.

veldhuis

Ongelezen bericht door veldhuis »

Ben direct per 1 september gestopt met het gebruiken van de creditcard en ben overgegaan op een andere.

Ga nu onderzoeken waar ik goedkoper kan bankieren want bij de ABN blijven heeft op dit moment geen zin meer.

annefrancis

Ongelezen bericht door annefrancis »

Net terug van vakantie lees ik nu dat abn/amro de airmiles zomaar heeft afgeschaft. Is natuurlijk wel gratis maar toch. Een poosje geleden al toestanden met het betalen van afschriften.Ik behoor in hun ogen tot de mensen die de afschriften niet hoeft te betalen, maar daar ben ik het niet mee eens, want als ik bijvoorbeeld een auto zou kopen ben ik ineens weer in hun ogen een "arme klant". Ik ga op zoek naar een andere bank! Inderdaad misschien van die boeren.

conny

Ongelezen bericht door conny »

hoi ik vindt het echt balen met al die airmailes hoor
want ik vindt/vondt het wel handg
sommige van jullie schreven dat we niet moeten zueren daar het gratis was maar zo denk ik er niet over daar we als tegenbeloning zker iets doen namelijk onze gegevens verstrekken
Ik denk nu"ze hebben ons helemaal geannaliseeerd en nu is het over"en vindt dit geen manier van doen
Ook schreef iemand dat deze info had gehad van het stoppen met airmailes
ik heb niks van ah vernomen ,niets van de bank en ook niet van airmals zelf dus vindt het dan een zeer kwalijke zaak dat ze dus ineens stoppen
ik denk als het zo moet gaan ik dus dan ook boodschapeen in anderze aken gaat doen want vindt het echt geen steil van de ah
groetjes

m.doomernik

Ongelezen bericht door m.doomernik »

hallo,
omdat ik toch al een gratis creditcard heb en de airmiles zijn vervallen, heb ik mijn creditcard opgezegd bij abn amro. Nou willen ze mij houden aan de looptijd tot ergens in 2006. Volgens mij kan dat niet zomaar... zij wijzigen toch eenzijdig de voorwaarden?
iemand die het weet?

Gast

geen enkel probleem toch ,je gebruikt hem gewoon niet meer.

amber

na het lezen van dit forum, en een eerder berichtje, heb ik een boze email verzonden naar de ABN Amro, waarom ik nog nooit enige airmiles ontvangen heb, ondanks dat alles automatisch gaat enz enz.

Ook vertelde ik de "bank"gelijk even van het forum van Tros Radar en dat er vele van bank zullen veranderen.

Normaal gesproken krijg je een gegenereerd emailtje terug dat er binnen een paar werkdagen een email met een antwoord wordt verzonden.

Maar NEEEEEEE ik zat al trouw te wachten op een of ander vaag verhaal van de "bank" per mail, en tot mijn verbazing :shock: ik kreeg vandaag een brief, persoonlijk door de post bezorgd, dus niets digitale snelweg, maar gewoon door de oude bekende postbode.

Hierin staat in het kort.... wij nemen onze klanten en hun klachten serieus, en zullen een onderzoek instellen, en mij uiterst voor 12 oktober hier verder over berichten....... :roll:

Wat zal eruit komen?????? weinig denk ik, maar ik raad iedereen aan die bij de "bank"zit ff een emailtje te sturen met hun klacht, wel of geen airmiles gekregen, of gewoon net als ik vertellen dat ik van bank ga veranderen.....en ik denk nog steeds die is opgericht by"Farmers"

ik ben een panellid van Radar, maar kon mijzelf op de een of andere vage manier niet inloggen..

Groetjes
Amber

Daantje

Ongelezen bericht door Daantje »

Wie denkt er nu echt dat AH de prijzen verlaagt na het stoppen van airmiles? Ja, voor een of twee weken een actie, maar daarna wordt het weer net zo duur als vroeger. En voor de Belg: het gaat minder om het geld als om het feit dat je belazerd wordt. Eerst wordt iedereen met mooie woorden overgehaald om een airmilespas te kopen (ja, daar hebben we voor betaald), als je een tijd aan het sparen bent verandert het systeem en krijg je minder miles en voortdurend stappen bedrijven eruit of gaan minder airmiles verstrekken. Ik denk ook dat het binnenkort helemaal afgelopen is met airmiles.

dijude

Ongelezen bericht door dijude »

Nu de ABN met de Airmiles gestopt is, heb ik ook geen reden meer om daar te blijven, dus zoek ik nu een andere bank op.
Slechte zaak, eerst lekker maken en dan gewoon stoppen, lijkt de regering wel, maakt ook eerst iedereen lekker oa spaarloon en als het een succes wordt, dan kappen ze er gewoon mee. :evil:

Gast

ja, zogenaamd gratis airmiles bij de abnamro maar vergeet niet als je zelf geen geld overboek je ook geen extra airmiles krijg dus ik boek zelf geen geld meer over via me internet rekening dan kunnen ze het zelf weer doen en wordt het wel duurder voor de "bank" die denken zeker dat dat we gek zijn dus al me overboekinge/betalingen gaan weer in de brievenbus bij de abnamro.

amber

Daar ben ik weer na het afwachten van een reactie van "de Bank" zoals eerder vermeld, heb ik een email verzonden naar ABN waarom ik nooit enige airmile heb ontvangen.....ondanks mijn vele automatische incasso,s...internetsparen, etc etc....

LET OP: vandaag een brief ontvangen met daarin?????????????

Na aanleiding van uw telefonisch contact met een van onze clientenadministratie, kan ik u mededelen dat u nooit airmiles hebt ontvangen, omdat dit voor verzekeringen geldt, aangezien u nooit een verzekering bij onze bank heeft gehad, heeft u ook nooit geen airmiles van ons ontvangen. etc etc ging verder over het stopzetten van Airmiles.
:twisted: :twisted: :evil: :evil:

Beste lezers, ben ik nu gestoord aan het worden :?: :?: ik ga de Bank steeds minder vertrouwen, wanneer ik een email stuur, en er wordt gezegd dat ik telefonisch contact heb gehad...... :?: :?: Airmiles die nu ineens alleen voor verzekeringen zijn, terwijl bij het openen van diverse rekeningen, er toch duidelijk werdt verteld dat je airmiles spaarde op bovenstaande dingen :?: :?:

Ow ja een creditcard aanvragen, daarna een verzoek indienen voor eventuele gespreide betaling.....lijkt simpel toch??? maar NEE NEE....omdat er 2 salarissen op de betaalrekening binnenkomt, mag er niet gespreid betaald worden.....of we dan maar even nog 1 rekening wilde openen, en 1 salaris daarop wilden laten overboeken......dan kon het wel :cry: :cry: :cry: Nou vraag ik je toch :?: :?: ,

Ach weet je wat, dan even een briefje sturen, dat ze die creditcard, dan maar moeten laten vervallen, want dan kan ik gewoon mijn bankpas gebruiken(kost minder)....... gelijk een telefoontje van ABN dat dit toch dom zou zijn, want het is zo gemakkelijk....nee voet bij stuk annuleren die handel....wat denk je :?: :?: nu blijkt dat die card nog steeds loopt, maar ik zit te wachten op de afschrijving van de kosten van het gebruik van deze card, en ga dan even in het verweer :twisted: :twisted:

Wie heeft nog meer zulke ervaringen met "De Bank" we moesten eigenlijk 1 forum maken, waarin iedereen zijn klacht over ABN kon plaatsen, en deze wanneer er genoeg klachten staan, doorsturen naar ABN AMRO.........

Nu weet ik het zeker, ik ga een andere bank zoeken, eentje waarin ik meer vertrouwen heb....

Amber

bodejos

Ongelezen bericht door bodejos »

Amber,

Ik zou de bank heel duidelijk maken waarOM je overstapt, wanneer jij kunt aantonen dat jij voor de bankhandelingen die jij verrichtte, en voor de diensten die jij afsloot weldegelijk recht hebt op airmiles, dan hebben ze je gewoon bedonderd, als je ze niet krijgt. Laten uitrekenen waar je recht op hebt, en het desnoods contant laten uitbetalen, zou ik zeggen.

Instellingen en winkeliers doen al jaren alsof de airmiles die ze verstrekken, gratis zijn, maar dat is niet waar. Produkten zijn ongemerkt procenten duurder geworden, en dat extra geld kreeg de airmiles spaarder dan weer terug in de vorm van airmiles.

Voorbeeld? Een eftelingkaartje, dat je los koopt voor 22 euro, even afgerond, kun je bij een drogisterijketen krijgen voor 1400 airmiles en een bijbetaling van 8 euro. Je hebt er echter wel jarenlang teveel voor betaald, als je bij die drogist inkoepen deed. 100 airmiles vertegenwoordigen een gemiddelde waarde van 1 euro.

Kijk eens wat dat eftelingkaartje je nou kost: Je betaalt er in feite de volle prijs voor, terwijl je met kortingsakties van bijvoorbeeld dagbladen goedkoper uit bent, bovendien hoef je er dan niet jaren voor te sparen.

Ik ging laatst naar de efteling met een kaartje van mijn dagblad, dat 17 euro kostte. Ik hoefde er dus niet jarenlang op te wachten tot ik met korting naar het attractiepark kon.

Yvonne123

Ongelezen bericht door Yvonne123 »

Ik vind het ook jammer dat het zo gegaan is.
Vond airmiles altijd leuk, dvd'tjes kopen, handdoeken sparen voor de uitzet bij shell.
En mn moeder de kaart meegeven met de boodschappen bij ah dan gaat het lekker snel :)

Dat ze het nu alleen nog doen bij huisartikelen maakt niet uit, die zijn ook goed en neem ik sowieso wel vaak (goedkoper dan a merk en net zo lekker)
Oh ja en bij hunkemoller kun je ook snel sparen :)

Hopen dat ze er niet voorgoed mee stoppen, dat zou jammer zijn!!! :)

Gast

als ik dit allemaal zo lees ben ik dolblij met mijn 'boeren'bank en ook op het feit dat ik niet op de kleintjes let :wink:

Gast

Was er ook zo'n bombarie toen Blokker helemaal is gestopt met die airmiles???
NEE
Waarom nu dan wel. Hallo het zijn gratis punten die je spaart, niet verplicht ofzo....
Zeg het dan op, maak je punten op en hou op met dit geneuzel..
Maar om hier een hele discussie van te maken....

Gesloten