LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Censuur?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Maarten

Re: Censuur?

Ongelezen bericht door Maarten »

Kom op jongens, moeten jullie geen voetballen kijken? Laat het fantaseren maar aan mijzelf over.

Eva

Ongelezen bericht door Eva »

Maarten even Sara vragen ! Doe ons een plezier.

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Is dit opeens een dating site geworden...? Afgezien van het feit dat dat veel makkelijker en effectiever kan (en gezonder is m.i.) in het normale maatschappelijke verkeer. Wie weet is Maarten wel een vrouw, misschien ben ik wel de eerste man met de naam Sara en val ik niet op mannen, of juist niet op vrouwen, misschien val ik wel op vrouwen als vrouw en is Maarten toch een man, misschien heb ik al een partner of zelfs meer dan een, misschien heeft Maarten er al een of zelfs meer dan een, misschien wil ik/hij helemaal geen partner (het leven is zonder misschien al wel moeilijk genoeg niet waar? Wie weet.) Misschien is Maarten wel een hele enge (oude) man of vrouw, misschien ben ik dat wel...
Maar goed, waar gaat dit over?
In elk geval kan ik om deze onzin lachen, en dat is verhelderend op dit forum. Dank daarvoor.
Groet, Sara

Kees

Ongelezen bericht door Kees »

Ja Sara,

Eerlijk gezegd heb ik je vanaf het begin al vreemd gevonden. Deze story bevestigt mijn mening ik vind je heel bijzonder in de negatieve zin des woords. Iemand hier Albert heeft een topic geplaatst Pluim voor Sara is zeker jouw fan. Je ziet maar.

K-J

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Kees, wanhoop niet, jij mag ook meedoen hoor. volgens mij is Sara nog vrij.

Sara, laat Maarten niet langer in spanning. schrijf hem desnoods een juridische brief. als je niet goed kunt slapen zonder zijn antwoorden lijkt mij actie geboden.

even warm houden dit koppel.

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Nee, joh niets forceren.

Internetliefdes werken toch niet echt. Kijk maar naar Albert en Paula.

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

ik geloof niet dat jouw internetliefdes succesvol zijn. je staat er mooi gekleurd op.

Joke

Ongelezen bericht door Joke »

Meisje valt het jou niet op dat Paula en Albert niet meer op het forum schrijven. Trek nooit te snel een conclusie.

Joke

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Oh Joke?

en welke conclusie kan daar dan uit getrokken worden?
Dat ze allebei dood zijn ofzo?

Gon

Ongelezen bericht door Gon »

Meisje doe toch niet zo eng !

Donald

Ongelezen bericht door Donald »

Er worden wel erg veel berichten verwijderd, zal wel een reden hebben. Een ieder moet zich aan de regels houden.

Dan

Ongelezen bericht door Dan »

Look who's back.

Ted

Ongelezen bericht door Ted »

Daar gaat ie weer.

Ralph

Ongelezen bericht door Ralph »

Geachte dames/heren,

Kunnen we nu weer off-topic gaan en blijven?

B.v.d.

Mazzeltov;

Ralph

Ralph

Met het bovenstaande bedoelde ik on-topic inplaats van off-topic.

B.v.d.

Mazzeltov;

Ralph

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Hi Ralph,
beide variaties waren mogelijk, beide dekten ze de lading, of niet? 'Off topic' in de zin van wegblijven van dit topic en 'on topic' in de zin van reageren binnen het kader van dit specifieke topic.
Groet, SE

Ralph

Sara,

;-)

En ik maar pogen om aan duidelijkheid niets over te laten;)

Cheers,

Ralph

Flip

Ongelezen bericht door Flip »

Ik begrijp het in ieder geval niet.

Gesloten