LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betalen schuld aan Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
yvonne s

Re: betalen schuld aan Dexia

Ongelezen bericht door yvonne s »

Wij zijn onze restschuld in termijnen aan het afbetalen ongeveer de termijn die we van te voren ook al betaalden.
Telkens met 5 euro kosten erbij.
Kreeg gisteren een brief van Dexia dat per 1 april de 5 euro
kosten niet meer in rekening worden gebracht.Is in april inderdaad ook gebeurt.

groetjes yvonne s.

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Betalingsregelingen brengen vaak extra kosten emt zich mee, al meen ik dat Dexia die wel wat hoog maakt. Maar dat kan Dexiaook nu Dexia niet hoeft in te stemmen met een regeling en daar dus voorwaarden aan kan verbinden. Fijn dat de extra kosten vanaf nu voor jou in elk geval niet meer bedongen worden.

Verder kunnen er waarschijnlijk wel administratiekosten in rekening gebracht worden indien er aanmaning op aanmaning verstuurd moet worden door Dexia wanneer lessee zijn vordering weigert te voldoen. Maar ik geloof dat dit tot op heden niet is gebeurd. Overigens zijn die kosten antuurlijk wel te overzien.

Robert

Ongelezen bericht door Robert »

Hallo allemaal,

Kan iemand mij helpen aan de bezwaarbrief tegen dexia? ik kan hem nergens meer vinden...
Alvast bedankt voor de reactie..

Groetjes Robert

Sara Etty

Ongelezen bericht door Sara Etty »

'Bezwaarbrief'? Wat bedoel je precies?

jaap

Ongelezen bericht door jaap »

.

Hennie

Ongelezen bericht door Hennie »

kreeg vandaag ook mijn afrekening binnen,11.000 euro's kan ik nooit in een keer betalen wil denk ik wel een regeling met ze afspreken maar hoe gaat dat gaan ze je loon en je bank natrekken om te kijken hoeveel je per maand kunt aflossen? en kan je renteloos aflossen???.

jaap

.

Edward

Ongelezen bericht door Edward »

Met alle respect voor mensen die beweren, dat het niet verstandig is om te betalen ?? Maar als je contrackt waterdicht is en je een gerechtelijke proceduren moet beginnen, kost je het veel meer. Dus betalen is de enige optie. Alleen betaal ik in gedeeltes en heb er een bericht bij gedaan dat ik onder alle omstandigheden recht heb op verhaal. Hopelijk krijgt Leaseverlies het voor elkaar dat we alle betaalde premie en de bijbetalingen terug kunnen krijgen. Het zal wel tot 2005 duren denk ik. Want AEGON heeft ook haar gedupeerden alles terugbetaald !!

Ik blijf hoop houden !!

Sterkte allemaal !!

toet

Ongelezen bericht door toet »

Hennie wat ze willen is dat je alles heel je hebben en houden verteld .Inkomsten schulden enz.toet

jaap

.

tony

Ongelezen bericht door tony »

ik zelf heb net een brief gehad dat ik rest schuld moet
gaan betalen misschien is het wel een standaart brief
maar wat kan ik toch het beste hiertegenover doen kan mij
iemand helpen ik ben ingechreven in eegalease en lease
verlies hep ook vernieteging aangevraagt natuurlijk accepteren ze het niet tegenbrief geschreven en nog geen antwoort hierop gehad alvast bedankt..

lutra

Ongelezen bericht door lutra »

Hoi Josha en Robert, 'k weet niet precies welke bezwaarbrief jullie bedoelen maar kijk eens op home.hccnet.nl/l.blok. Op deze site staan diverse voorbeeldbrieven. Josha ook ik heb een schuld van
€ 12.000,00 en 19 mei is mijn contract afgelopen. Eerst stuur ik nog een brief naar Dexia die ik van de genoemde site geplukt heb. Waarschijnlijk krijg ik geen reactie maar dan heb ik toch een gevoel er zelf iets aan gedaan te hebben. En dan .... ja toch maar een lening afsluiten en betalen, heb ook geen zin in al dat getouwtrek.
Op betalen zal het toch op den duur aankomen ....... 'k heb
ook geen vertrouwen meer in de SLV.
Prettig weekend!

Klaas

Ongelezen bericht door Klaas »

Mijn Winstverdriedubbelaar is in april 2002 met een restschuld van een 950 euro afgelopen. Met veel brieven en klachten heb ik een dik jaar kunnen rekken, maar ik heb besloten om de restschuld toch (onder protest) te betalen. Ik zit niet te wachten op een eventuele deurwaarder en een negatieve BKR, die ik nu al wel heb maar ik de schriftelijke bevestiging van Dexia dat deze weer ongedaan wordt gemaakt.
Mijn restschuld is vergeleken bij veel forumschrijvers laag, dus is het voor mij relatief eenvoudiger om de restschuld te betalen. Ik weet ook niet wat ik gedaan zou hebben met een restschuld €10.000.

willem

Ongelezen bericht door willem »

Ik wacht wel op loonbeslag
laat ze er maar wat voor moeten doen

Gesloten