LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc en de manier van telefoon aansluiten.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
goblin

Re: upc en de manier van telefoon aansluiten.

Ongelezen bericht door goblin »

...en ook al zou ik ervoor werken wat dan?

Aagje

Re: upc en de manier van telefoon aansluiten.

Ongelezen bericht door Aagje »

Niks mis mee toch? Nou ja! :?

Maar heb intussen al wel een KPN aansluiting en kan nu bellen en gebelt worden. Heerlijk toch?

Bedankt voor al je info Goblin. Misschien hebben anderen er nog wat aan!

Gr. Aagje

Marieta

Re: upc en de manier van telefoon aansluiten.

Ongelezen bericht door Marieta »

Ik heb ook KPN aangevragen. De vrijdag erop al (1okt) na 13 uur pas. Ik kwam om half 11 uit mn bed en dacht oh ik kijk ff en ik had al vebinding. Das heel wat anders dan bij UPC. We zouden die 50 euro vergoed krijgen? Die zou verrekend worden met de internetrekening. Die is deze maand gewoon weer afgehouden. Dus ik ben benieuwd komende maand en anders ga ik er maar weer achteraan. En anders vorder ik het terug.
Ben benieuwd en hou je op de hoogte.

Groetjes Marieta

Goblin

Re: upc en de manier van telefoon aansluiten.

Ongelezen bericht door Goblin »

Voor Aagje en Marieta

Gaan jullie nu ook over op ADSL via jullie nieuw verworven telefoonlijn? Dat is natuurlijk ook een optie nu!

Aagje

Re: upc en de manier van telefoon aansluiten.

Ongelezen bericht door Aagje »

Wij in ieder geval wel Goblin. Chello Classic er binnenkort uit en waarschijnlijk, (zijn nog een beetje zoekende) Zonnet family erop.

Mvrgr. Aagje

Marieta

Re: upc en de manier van telefoon aansluiten.

Ongelezen bericht door Marieta »

Mijn vriend is over de verbinding van Chello wel heel erg tevreden dus daar houden we het wel bij. Maar Aagje hou er rekening mee dat als je chello opzegt dat het bedrag ook nog van de rekening gehouden kan worden als je hebt opgezegd. Het zou me in ieder geval niks verbazen.
Ze hebben deze maand nog steeds niks afgehouden van internet dus ik denk (niet te hard roepen) dat ze de 50 euro vergoediing inderdaad hebben gegeven.

Groetjes Marieta

Aagje B.

Re: upc en de manier van telefoon aansluiten.

Ongelezen bericht door Aagje B. »

Dat was alweer een tijdje geleden zeg! Nou, ik betaal niet automatisch, dus kunnen ze het ook niet afhouden. Ik betaal al een tijd met acceptgiro, juist omdat ze me dat vaak flikten. Dubbele rekeningen enzo!

Ben ondertussen bezig voor een abonnement bij Zonnet.

Aagje B.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: upc en de manier van telefoon aansluiten.

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Ik heb zo'n soort gelijk probleem met UPC. Ze hebben daar of een uitbestede administratie of ze hebben een stel graftrutten zitten die een beetje uit de hoogte naar je te doen om vervolgens je doet laten lijken alsof je de grootste wanbetaler bent. Ik heb alles keurig betaalt; komt er een rekening die zelfs door de directeur gemaakt was en als je niet meteen zou betalen dan zou je Internet met de helft aan snelheid worden gekort. Goed; ik heb de afschrijving doorgefaxt en ze zeiden dat dit niet klopt me hun administratie. Klopt, want hun administratie deugt niet. Het bedrijf UPC moet het hebben van de klanten, maar dat bedrijf is totaal failliet. En zoals ht gezegd ehet ook zegt: Een kat in het nauw maakt lelijke sprongen dus zullen ze toezeggingen niet doen; of wanneer ze denken over je heen te kunnen lopen, dan doen ze dat graag. Al platwalsend laten ze je dan de ene valse nota naar de andere zien. Want zij hebben de macht, want je hebt dan geen internet, maar wel torenhoge valse kosten. ZULKE BEDRIJVEN MOETEN VERBODEN WORDEN!!!!! Hier past alleen nog maar één opmerking: Het zijn ****** en oplichters. Het is niet netjes maar precies goed neergezet.

Oww; en wat de klantensebvice bij hun betreft is het ook leuk. Wanneer je mobiel belt en ze weten dat; laten ze je gewoon a € 1,10 (want met mobiel komt er een euro bij) per minuut betalen en leggen ze de hoorn naast hun neer. Zit je te wachten, maar er komt niemand en dan bel je zo aangebrand je al bent weer terug en ze doen exact hetzelfde. Kennelijk hebben ze al een lading **** over hun heen gekregen en zitten ze aan hun tax. Ja, dan maar zeggen dat de eerste maand gratis is. De maand daarop kost het wel in 1 keer 100,=.

En ze hebben een deal gesloten bij Interim Justitia Incassobureaus. Dat zijn ook een stel oplichters eerste klas.

Ik hoop dat ik over die UPC genoeg gezegd heb. Ik zit nog steeds op die 4Mb download te wachten voor Chello Classic. Maar ik heb al meerdere malen afgesloten geweest om van het internet te downloaden, terwijl ik geen datalimiet heb. Kennen jullie dat ook, want dan moet je veel meer bijbetalen. Dat kan in de honderden euros kosten. Ik weiger zulke valse nota's te betalen. Ik ga meteen naar mijn advocaat en zet ze meteen op de slachtbank.

Tîp: Je kan nu ADSL kabel krijgen en dan kan je een 8 Mb download kabel nemen, dan heb je een snelheid van 1 Mb per seconde en dan kan je op compuserve overgaan. 8 Mb downstream voor 35,=. Heel veel beter.

Jan.

Gast

Re: upc en de manier van telefoon aansluiten.

Ongelezen bericht door Gast »

Als ik jou was dan ging ik vanmiddag eens naar de speeltuin.

Gast

Re: upc en de manier van telefoon aansluiten.

Ongelezen bericht door Gast »

Ga je hier ook al beginnen?

mack
Berichten: 72
Lid geworden op: 11 feb 2005 00:04

Re: upc en de manier van telefoon aansluiten.

Ongelezen bericht door mack »

Ja. er is een zeelading met Tellaps vergaan. Er werden geen nieuwe meer toegestuurd. De 'oude' zijn gereviseerd.

Neptunus

Re: upc en de manier van telefoon aansluiten.

Ongelezen bericht door Neptunus »

Beste Marita,

Dat wordt vergoed bij de volgende spooknota van € 500,=. Maar je moet dan nog uitkijken want ze zeggen dat je al die vaste lasten niet hoeft te betalen, maar bij de volgende rekening staan ze er gewoon bij en als ik niet betaal komt de incassobureau. Ook daar lig ik niet wakker van. Want een Incassobureau heeft net zoveel recht van spreken als dat een uitzendbureau een vaste baan geeft!! Neen, gewoon eens verder kijken. Ik heb Toscali op ADSL genomen. 24 uur vrij telefoneren naar alle vaste lijnen en mobiel voor € 0,10 per minuut afgehaald per seconde. Dus ook lekker goedkoop. Je neemt een kleine telefoon en dan betaal je 9,67 per maand aan de KPN en 29,95 aan Tiscali en dan heb je een 4 Mbit internet. Lekker toch??

En ze hebben een hele goede service.

Groet,

Neptunus.

Gesloten