LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat een ziek forum.
Re: Wat een ziek forum.
Annelease
Voor het gezamenlijk doel lijkt mij dat alles goed is. Wel overdreven, maar wij staan ook alleen vóór.
Voor het gezamenlijk doel lijkt mij dat alles goed is. Wel overdreven, maar wij staan ook alleen vóór.
Ach ja, Willems, overdrijven is een vak Dat overigens wel oplevert!
Mensen komen hier het o.m. met de volgende doelen :
- doelloos;
- rotzooi trappen;
- informatie uitwisselen;
- leden/klanten werven;
- vissen naar voordeeltjes.
Daarom was het een zooitje, is het een zooitje en zal het ook wel een zooitje blijven.
- doelloos;
- rotzooi trappen;
- informatie uitwisselen;
- leden/klanten werven;
- vissen naar voordeeltjes.
Daarom was het een zooitje, is het een zooitje en zal het ook wel een zooitje blijven.
Die idioot uit het bos beweert dat hij inzagirl niet kent. Wel Deetje misschien? Trouwens de IP's van inza en die minkukel zijn gelijk.
Misschien moet ik maar weer eens in het forum van Claire mijn beklag over ene Lex doen?
Misschien moet ik maar weer eens in het forum van Claire mijn beklag over ene Lex doen?
Vind alles best, zolang de kans van teruggave erin zit.
ML,
w.b. punt drie (informatie uitwisselen); ik begrijp niet waarom het daar een zootje van moet worden? Slip of the pen?
Impact, Flair lijkt me meer geschikt. Maar dat wist je best
w.b. punt drie (informatie uitwisselen); ik begrijp niet waarom het daar een zootje van moet worden? Slip of the pen?
Impact, Flair lijkt me meer geschikt. Maar dat wist je best
Sorry, in de haast om te reageren een verkeerde naam geschreven.
Annalease,
Je somt op en vindt ook voor 50 plusers het forum ziek!
Maar je zegt niet hoe het wel moet om een gezond forum te hebben. In dat geval is niet beter dat je zwijgt, anders onderkruip je het forum erger dan Bosbevruchting, omdat je daarbij ook een hyprocriet bent.
Maar je zegt niet hoe het wel moet om een gezond forum te hebben. In dat geval is niet beter dat je zwijgt, anders onderkruip je het forum erger dan Bosbevruchting, omdat je daarbij ook een hyprocriet bent.
-
Gewoon zeggen wat je denkt, en de bosbevruchting negeren net als die luidens en al die verziekers. Het gaat om uitwisseling van gegevens waardoor we die mafia kunnen aanpakken. Neem dan die ellendelingen.
er gewoon bij en doe of ze niet bestaan of roep af en toe wat om je eigen woede te uiten Maar blijf elkaar helpen in de strijd.
Liefs Ad
er gewoon bij en doe of ze niet bestaan of roep af en toe wat om je eigen woede te uiten Maar blijf elkaar helpen in de strijd.
Liefs Ad
Onzin Willems. Goed lezen! Welterusten en maak je niet te drukHet kan hier blijkbaar allemaal! Goed zo, moet kunnen. Openbaar forum.
Ook voor 50 plussers dus.
Zo is het maar net Ad.Maar blijf elkaar helpen in de strijd
Liefs
Anna
Ad Snoeren,
Mijn Idee! Als Tros Radar niets doet gaan we gewoon zo door en die bosaap zal toch zeker niet lang meer loslopen!
Als ik het nodig vind reageer ik gewoon op aangepaste wijze eventueel met een vleugje humor. Who cares?
Welterusten,
Pluutje
Mijn Idee! Als Tros Radar niets doet gaan we gewoon zo door en die bosaap zal toch zeker niet lang meer loslopen!
Als ik het nodig vind reageer ik gewoon op aangepaste wijze eventueel met een vleugje humor. Who cares?
Welterusten,
Pluutje
-
Pluutje /Anna
JUIST
Liefs en trusten
JUIST
Liefs en trusten
Annelease,
Je heb iets opgestart, waarvan je niet weet hoe het zal eindigen! Dit forum draait sinds april 2001 en staat nog steeds stevig op zijn vestingen, dan blijft alleen nog de vraag over wat en wie is nou ziek en wat is onzin?
Neem jouw opsomming eens weer goed door!!!
Je heb iets opgestart, waarvan je niet weet hoe het zal eindigen! Dit forum draait sinds april 2001 en staat nog steeds stevig op zijn vestingen, dan blijft alleen nog de vraag over wat en wie is nou ziek en wat is onzin?
Neem jouw opsomming eens weer goed door!!!
De vuislspuiterij is mensonvriendelijk, zowel vrouw- als man-onvriendelijk en schaadt de goedwillenden.
Het feit dat het vooral in het weekeind plaatsvindt kan er op duiden of sommigen wellicht met weekendverlof zijn uit de een of andere zware inrichting. De behandeling is dan nog niet voltooid.
Als het zo blijft mag TrosRadar van mij dit forum weekends sluiten.
Het feit dat het vooral in het weekeind plaatsvindt kan er op duiden of sommigen wellicht met weekendverlof zijn uit de een of andere zware inrichting. De behandeling is dan nog niet voltooid.
Als het zo blijft mag TrosRadar van mij dit forum weekends sluiten.
Op deze wijze gooi jij het kind met badwater weg.
Tros dient haar verantwoordelijkheid op te nemen en in het week-end vanuit een zetel dergelijke elementen wegzappen!
Tros dient haar verantwoordelijkheid op te nemen en in het week-end vanuit een zetel dergelijke elementen wegzappen!
Marit kunt u een eenduidige definitie voor goedwillenden geven ?
Ik heb niet de indruk dat ik iets nieuws opgestart heb. Hooguit bij deze en gene misschien een bewustwordingsproces op gang gebracht. En dat lijkt me in sommige gevallen niet verkeerd.Je heb iets opgestart, waarvan je niet weet hoe het zal eindigen
Beste Annalease,
Inderdaad , iets nieuws had je absoluut niet opgestart, noch een bewustwordingsproces op gang gebracht, dat zal je reeds gemerkt hebben aan de reacties. Het lijkt mij, dat je van je stuk liet brengen door een traditioneel symptoom. Het forum is niet ziek en zeker niet op grond van jouw opsommingen, dan behalve, dat er met regelmaat een goor figuur opduikt, die begrip en verdraagzaamheid eist. Neem bijvoorbeeld het geval Croos. Er zijn mensen die zich druk maken over hem, ik niet meer!!
Indien je langer met dit forum gaat, zal je over de grenzen kunnen kijken en gevallen zoals deze schouders ophalend bekijken: het gaat wel over, om je dan weer bij de karavan aan te sluiten, die rustig zijn weg voortzet!!
Inderdaad , iets nieuws had je absoluut niet opgestart, noch een bewustwordingsproces op gang gebracht, dat zal je reeds gemerkt hebben aan de reacties. Het lijkt mij, dat je van je stuk liet brengen door een traditioneel symptoom. Het forum is niet ziek en zeker niet op grond van jouw opsommingen, dan behalve, dat er met regelmaat een goor figuur opduikt, die begrip en verdraagzaamheid eist. Neem bijvoorbeeld het geval Croos. Er zijn mensen die zich druk maken over hem, ik niet meer!!
Indien je langer met dit forum gaat, zal je over de grenzen kunnen kijken en gevallen zoals deze schouders ophalend bekijken: het gaat wel over, om je dan weer bij de karavan aan te sluiten, die rustig zijn weg voortzet!!
Wie de schoen past trekke hem aan
Dank voor uw bemoedigende woorden, maar geloof me Willems, ik ben oud en wijs genoeg om te weten dat ik aan een bepaald grof taalgebruik en op de man af gescheld nooit zal wennen! En weet je, daar ben ik eigenlijk wel blij mee, want persoonlijke normvervaging, dat wil ik voorkomen! En ik ben niet de enige geloof ik:Indien je langer met dit forum gaat, zal je over de grenzen kunnen kijken en gevallen zoals deze schouders ophalend bekijken: het gaat wel over, om je dan weer bij de karavan aan te sluiten, die rustig zijn weg voortzet!!
Geplaatst op 27 Sep 2004 16:15 door amoril
---------------------------------------------------------
Pfff we gaan weer lekker met elkaar om hier...
Het is zo jammer dat er continu op de man/vrouw wordt gespeeld. MAAR HOUD OP MET ELKAAR VOOR ROTTE VIS UIT TE MAKEN!