LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vraagje aan Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Annelease

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door Annelease »

Geplaatst op 27 Sep 2004 23:44 door Joshua


--------------------------------------------------------------------------------

fijn zeg dat ook even tegen annalease
Annelease heeft het gelezen en komt tot de conclusie dat Joshua er geen bal van begrijpt. Juist hiervoor zou ik willen dat het forum toegankelijker is, minder ziek. (en dat is een beeldspraak, die ook niet door iedereen begrepen is).
Als het me niets kon schelen had ik geen topic begonnen. Juist omdat het uiteindelijk ieder voor zich is, kan dit forum tot steun zijn. maar niet door vuilbekkerij etc. etc. Let's keep it healthy :wink:

tony
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 jun 2004 23:24

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door tony »

Nou JH, zou ik graag willen weten welke intermediaire en complementaire hulp jij via de stichting verkregen hebt, misschien kan ik er mijn voordeel mee doen.

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door Joshua »

Joshua heeft "wat een ziek forum" gelezen en acht het niet passend daar een conclusie uit te trekken
91 reacties zijn mij dan ook onbegrijpelijk.
Opmerkelijk dat anna@leert na haar eerste posting op Geplaatst op: 23 Aug 2004 22:11 :negatieve BKR, reeds na een paar weken conclusies meent te moeten trekken en te roepen dat anderen er geen bal van begrijpen.
Lijkt mij een goede insteek.
Maar dan niet als je eerst laat blijken een hekel te hebben aan:
Scherp met de bek zijn,
geirriteerd reageren
arrogantie. Het kan hier blijkbaar allemaal! Goed zo, moet kunnen.

ana@leert blijf kritisch ook naar jezelf

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Is er nog iemand die die ergens in geloofd? Of zijn we alleen bezig om de frustraties welke elke gedupeerde mee zit op elkaar af te reageren.

Wij moeten achter elkaar staan. en niet tegenover.

Zucht Liefs Ad

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door aert0001 »

Het is natuurlijk jullie eigen geld en recht om er mee te doen wat jullie willen, echter 4000 euro voor een advocaat als je een schuld hebt van 400 euro lijkt Quite, maar je inleg dan en je rente, en bovenal je eigen persoonlijkheid, of ga je straks voor de spiegel naar jezelf kijken, terwijl je mijmert, zo, dat heb ik toch maar goed gedaan, lekker bedondert en nog geld toe gegeven, of ze hebben de T.V. gestolen en ik heb zélf de D.V.D. er achter aangebracht,
lijkt mij toch dat er iets niet klopt, o dappere strijders,

Liba, mail me gewoon even, ik kan je best helpen om er door te komen, er zijn zoveel mogelijkheden.

Ton
Laatst gewijzigd door aert0001 op 28 sep 2004 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door Joshua »

Is er nog iemand die die ergens in geloofd? Ja ad jouw spontane medeleven met andre doet mij goed Ook dat is het leven en beinvloed Ik betreur het blijven hangen in emoties wel als daardoor geen ruimte is voor het openstaan waar het nu op aankomt.
Maar goed 2 oktober in Amsterdam kan iedereen zijn of haar mening bij Dexia bekent maken.
Stickers posters brieven en claims etc. kun je plakken op de ruiten van Dexia aan het IJ of in de postbussen.
Daar kunnen we onze frustraties afreageren.

Wij moeten achter elkaar staan. en niet tegenover.
Beter is NAAST elkaar te staan :wink:

See you in the Big City
slaap wel ad

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door ad snoeren »

OK naast elkaar


Truste

Annelease

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door Annelease »

ana@leert blijf kritisch ook naar jezelf
Ik wel Joshua@helpt, jij ook?
groeten
Anna (leert nog steeds, jij ook?) :wink:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Allemaal leren we dagelijks Annalease!

Geniet van het leven, het duurt maar even. Laat je leven niet verzieken door De... Niet meer betalen, De... voor het gerecht dagen en gewoon verder leven en plezier maken en maar afwachten hoe het uitpakt.

Ik heb me er heel druk om gemaakt, bijna overspannen geworden, maar op dit moment strijdbaarder dan ooit!! Ze krijgen mij niet klein.

bjorrie
Berichten: 133
Lid geworden op: 02 sep 2004 20:05

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door bjorrie »

Hoi Tony

Ja ook ik heb mijn contract verlengd, zoals stichting lease verlies adviseerde. Onder protest ben ik nu al 2 jaar bezig met alleen de rente te betalen van mijn 3 jarig leasecontrakten. Mijn restschuld is nog groter als toen mijn contract af zou lopen. Ben het spuugzat om dat geld iedere maand weer aan een bodemloze put uit te geven. Op het ogenblik heb ik al mijn spullen naar een advocaat gestuurd en ben benieuwd wat zij ervan vinden. Hoe ik hier mee kan stoppen etc, kijk en met al die vragen kan je niet terecht bij LEASE VERLIES

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door croosjes »

payback heeft de oplossing voor jou

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

croosjes, dit noemen ze achterbaks.

Van een goeiige gek, langs een die wil een graantje meepikken gedachte, naar oneerlijk, bedrieglijk en achterbaks.

Ik begin nu toch sterk het vermoeden te krijgen dat jij heult met dexia :twisted: .
Ik denk dat jij helemaal niet vóór de gedupeerden bent, maar uitsluitend voor jezelf en voor dexia!!

T'is maar een gedachte..

Michiel Luidens

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Liba, mail me gewoon even, ik kan je best helpen om er door te komen, er zijn zoveel mogelijkheden.
Ton begin jij nou ook al met zieltjes winnen. Zet de info gewoon op dit forum dan heeft iedereen er iets aan.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

net als luidens trouwens.

waar blijft je bierviltje(als info voor een ieder is) ?

Michiel Luidens

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

iwebd de lafbek kwam niet opdagen daarom heb ik de info maar op dit forum gezet. Achteraf een beter idee want een bierviltje is inderdaad een minder geschikt medium.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door croosjes »

Ikwaseenbeetjedom,goed geraden dexia fan

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Michiel Luidens, Ton begint niet met zieltjes winnen.
Ook al ben je geen lid, toch wordt je geholpen. Iedere situatie is anders. Als je alles op het forum zet weet De... meteen wat je aan het doen bent.
Croosje trouwens ook (grote fan van Dexia).
Bah Croosje wat val je me tegen met dat antwoord van jou. Dan kun je beter helemaal niet reageren i.p.v. zo'n antwoord geven.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Geplaatst op 27 Sep 2004 23:32 door lhardeman
--------------------------------------------------------------------------------
Pipa reageer toch niet
Wat Anne gisteren tegen mij zei, zeg ik nu tegen jou Janneke :wink:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Het is zo moeilijk :oops: :D

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: vraagje aan Dexia

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Heel erg moeilijk kind, ik weet het :wink: :lol:

Gesloten