LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stofzakloze stofzuiger

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
irke
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 jul 2005 12:22

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door irke »

ik heb vandaag met het 0900 nummer van dyson gebelt om nieuwe onderdelen te bestellen, ik heb geen garantie meer dus vroeg wat het me ging kosten dat was dan 150euro!! ik zeg daar heb ik een nieuwe zuiger voor en nu hoef ik maar 50euro te betalen de rest krijg ik van dyson als ik de kassabon even doorfax.

Thijs193
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 jun 2005 18:56

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door Thijs193 »

had ook in 1 keer goed kunnen gaan.

irke
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 jul 2005 12:22

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door irke »

ik had de nieuwe onderdelen van de dyson besteld en nog geen 24 later had ik de onderdelen die ikzelf moest betalen al in huis, we hebben het meteen betaald en nu vanmorgen krijg ik weer nieuwe onderdelen zonder een rekening en ik heb nog niet eens het bonnentje doorgefaxt, ik moet wel zeggen dat is wel heel netjes van dyson, nog even en ik heb een compleet nieuwe zuiger. :D

bud spencer
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 dec 2005 21:10

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door bud spencer »

ik heb hier eens de reakties doorgelezen,en ik begrijp al die problemen niet,wij hebben hier met onze 3 katten in huis nooit problemen met schoonmaken of kapotgaande onderdelen of scheurende stofzakken,we doen zelfs ruim 2 maanden met een stofzak!(9 liter)....wat voor stofzuiger hebben wij dan?......gewoon een eenvoudige numatic-henry...

destijds zijn we te kijken geweest voor een nieuwe omdat onze ouwe miele s220 uiteindelijk de geest gaf(van pa en ma meegekregen bij de uitzet,ruim 20 jaar oud),de lager was versleten,en natuurlijk de slang ook na al die jaren,wat mij opviel is dat er werkelijk waar niet 1(!) degelijke stofzuiger te koop stond bij diverse zaken,wel mooi en luxe enzo,maar degelijk dus niet,dun kunststof,onzinnige en peperdure filtersystemen,en van die kleine stofzakjes....
dit heeft ons doen besluiten om weliswaar een dure,maar ook goede stofzuiger te kopen,zonder overbodige luxe,maar gewoon sterk,en dat is dus de henry geworden,echt waar,nooit spijt van gekregen,het geld verdien je terug met de stofzakken,en de energierekening,hij neemt maar 800 watt,het is een detail wat nog wel eens vergeten wordt,maar zet een dagelijks verbuik van bijvoorbeeld 1700,1800 watt eens naast een dagelijks gebruik van 800 watt....

succes met rekenen,groet bud. :wink:

bud spencer
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 dec 2005 21:10

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door bud spencer »

ik wil nog even zeggen dat het huidige model zoals ik op internet lees 1000 watt neemt,die van ons is al enkele jaren oud...( :oops: )
maar dan nog is't een verschil van 700,800 watt met de meeste anderen.... :D

groet bud.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door inxsnl »

Het nieuwste model nvr 200[HENRY] heeft een 2 standen schakelaar.
Hoog en laag vermogen.
Het is de allerbeste stofzuiger op de wereld markt.
Ik kan dan ook een ieder aanraden om een HENRY te kopen.
Velen zijn u voorgegaan .[schoonmaakbedrijven,Hilton,center parcs]

Tim

irke
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 jul 2005 12:22

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door irke »

ik wil ook een henry :D eerst nog even het geld van mijn dyson terugverdienen dus hopelijk gaat hij nog 300 jaar mee

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door Ulbe »

Over oude stofzuigers gesproken, :D

In de schuur staat een oude Moulinex stofzuiger, een bakbeest van een apparaat!,

de slang is half vergaan, we hebben met het apparaat de schoorsteen geveegd, gruis opgezogen tijdens de verbouwing, een stofzak zit er al járen niet meer in, het stof blijft wel hangen in het stoffilter van de motor, (het apparaat is niet meer geschikt om binnen in huis te gebruiken),

Het apparaat zélf is totaal versleten en vergaan, alleen de motor is nog in nieuwstaat!, het apparaat is van binnen zwart van de roet en gruis, maar draaien die motor als nieuw!, terwijl we het apparaat nieuw hebben gekocht in 1972 (!),

De wielen zijn er al af, maar zo'n enkele keer gebruiken we het apparaat nog om het hok schoon te zuigen, en dat doet het apparaat prima!,

De ouwetjes doen het nog goed, en dat telt ook voor deze bijna antieke stofzuiger,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door bot321 »

Je hebt tegenwoordig ook kleine waterzuigers
zijn ook prima stofzuigers zonder zak.
Af en toe het filter schoonmaken en hij kan
weer een tijdje mee.Je hebt ze al voor 60 euro.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door Wubo »

heb verschillende gehad, onderandere
Dyson
dirt devil
en een andere bij de Marskramer ofzo.

dyson viel uit elkaar als je ernaar keek (1,5 jaar tijd)
dirt devil ging na korte tijd dwarsliggen (bijna 1,5 jaar tijd)

Maar die van de marskramer doettet nu nog. (nu al 2,5 jaar)

irke
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 jul 2005 12:22

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door irke »

Over oude stofzuigers gesproken,

In de schuur staat een oude Moulinex stofzuiger, een bakbeest van een apparaat!,

de slang is half vergaan, we hebben met het apparaat de schoorsteen geveegd, gruis opgezogen tijdens de verbouwing, een stofzak zit er al járen niet meer in, het stof blijft wel hangen in het stoffilter van de motor, (het apparaat is niet meer geschikt om binnen in huis te gebruiken),

Het apparaat zélf is totaal versleten en vergaan, alleen de motor is nog in nieuwstaat!, het apparaat is van binnen zwart van de roet en gruis, maar draaien die motor als nieuw!, terwijl we het apparaat nieuw hebben gekocht in 1972 (!),

De wielen zijn er al af, maar zo'n enkele keer gebruiken we het apparaat nog om het hok schoon te zuigen, en dat doet het apparaat prima!,

De ouwetjes doen het nog goed, en dat telt ook voor deze bijna antieke stofzuiger,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.
:D die goede oude tijd ,nog echte kwaliteit.

met die van op het werk 1 x de kachel gestofzuigd meteen gedaan ermee :D .

Sarjenka
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 jul 2006 10:47

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door Sarjenka »

Geplaatst op 24 Mei 2006 22:52 door Wubo


--------------------------------------------------------------------------------

heb verschillende gehad, onderandere
Dyson
dirt devil
en een andere bij de Marskramer ofzo.

dyson viel uit elkaar als je ernaar keek (1,5 jaar tijd)
dirt devil ging na korte tijd dwarsliggen (bijna 1,5 jaar tijd)

Maar die van de marskramer doettet nu nog. (nu al 2,5 jaar)
En zo kocht ik in april 2005 een Dirt Devil (99 euro, afgeprijsd van 299 zo stond er in het boekje) nadat onze stofzuiger "ontplofte" en deze ga ik dus onder de categorie "miskoop van de eeuw" plaatsen (even overdrijven).
Wat een ontzettend &%$#*&@# apparaat... We zijn nu dus een jaar en 3 maanden verder en ik ga maar weer op zoek naar een goeie stofzuiger mét een stofzak!

Toolboy

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door Toolboy »

Dan hoeft u niet lang te zoeken.
De nvr 200 van numatic(henry) dat is de allerbeste stofzuiger

MAXIEM

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag Sarjenka,

Niet zoeken maar gewoon een Miele kopen.

Groetjes, Paula. :wink:

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Precies gewoon Miele of Nilfisk.

MAXIEM

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Nogmaals dag Sarjenka,

Ik las mijn vorige reactie nog eens en dacht: daar schiet Sarjenka ook niets mee op. Ik heb een paar maanden geleden een gratis nieuwe stofzuiger van Miele gekregen bij de aanschaf van een nieuwe wasmachine. Het is de Miele S 4210 300...1800 W en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n fijne stofzuiger heb gehad. Hij weegt heel weinig en is ontzettend prettig in het gebruik. Hij zuigt fantastisch goed en alles wat erop en eraan zit straalt kwaliteit uit. Als ik mij goed herinner dan is dit machientje ook gewoon in de handel en kost € 199,-. Ik geef toe dat de stofzakken niet goedkoop zijn maar je doet er wel erg lang mee. Nogmaals: ik zou deze stofzuiger zeker op je lijstje zetten.

Vriendelijke groet, Paula.

Sarjenka
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 jul 2006 10:47

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door Sarjenka »

bedankt voor de tip(s):D Ik zal ze in overweging nemen...

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door bot321 »

Een man zonder zak is mijn tante een stofzuiger
zonder zak is een waardeloos ding.Dus neem een
goede raad aan.Neem ze allebij met zak. :wink:

Toolboy

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door Toolboy »

Vele miele`s en nilfisken zijn door mijn handen gegaan.
Ik ben hier zeer objectief.
Verkoop geen stofzuigers meer!
Onderhoud ze wel.
Bijna nooit krijg ik een numatic in reparatie!
Over miele ,en nilfisk maar te zwijgen.
Vooral defekte oprol systemen en vast zittende koolborstels .
Maar ach koop maar een miele ,of nilfisk

Sarjenka
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 jul 2006 10:47

Re: Stofzakloze stofzuiger

Ongelezen bericht door Sarjenka »

ach ja... en zo heeft een ieder een mening; ik ga mezelf gewoon even goed laten informeren :D

Gesloten