LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wehkamp

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Gast

Re: wehkamp

Ongelezen bericht door Gast »

Wanneer je bij een postorderbedrijf iets koopt en je houdt je alleen maar aan het bedrag wat zij je voorhouden dat je per maand maar af hoeft te betalen, wat meestal in de lezers' ogen een lekker klein bedrag is betaal je gemiddeld 40% meer dan het eigenlijke bedrag.
Voor iedereen die niet kan sparen en toch wel eens iets nodig meent te hebben via een postorderbedrijf heb ik 1 tip, betaal zo snel mogelijk af en trap niet in hun mooie praatjes.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Als je volgende keer een huis wil kopen, doe dit dat onder voorbehoud van de financiering, als je die dan niet rondkrijgt, ben je ook niet verplicht te kopen... Maar ja, wel slordig dat ze bij wehkamp zo makkelijk met dat soort dingen omspringen...

samsara

Ongelezen bericht door samsara »

ze springen bij wehkamp ook niet zo makkelijk met dat soort dingen om, die staan heus ook onder toezicht van allerlei andere besturen oid en je kan het verhaal van de topic-opener ook beter met een pot zout nemen want het rammelt echt aan alle kanten.

Jeanne

Ongelezen bericht door Jeanne »

Die voorwaarden voor de Nationale Hypotheekgarantie slaan ook helemaal nergens op. Helaas moest ik verplicht bij het kopen van een nieuw huis de NHG nemen. Ik kreeg deze echter niet omdat ik een Doorlopend Krediet had lopen (zonder achterstanden). Ik heb dit DK vóór het passeren van de hypotheek met behulp van mijn oom af kunnen lossen en kreeg de NHG.

Na drie maanden, toen ik het huis inmiddels in mijn bezit had, heb ik een DK voor hetzelfde bedrag afgesloten om mijn oom weer terug te betalen en kreeg deze gewoon omdat de bank niet van die hoge eisen stelde! Heeft mij alleen maar administratieve rompslomp gekost...

Verder vind ik het héél dom om op afbetaling te kopen bij de Wehkamp en helemaal om niet aan je betalingsverplichting te voldoen want voor één keer een achterstand moet je vijf jaar boeten, want zo lang duurt het eer je BKR-melding weg is! En in vijf jaar kan een hoop in je leven gebeuren!

Gesloten