LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pluim voor scheer en foppen
Re: Pluim voor scheer en foppen
jongens gaat wel goed hier of niet allemaal mederwerkers van scheer en foppen nou als je je zo in de hemel prijst jongens dan weten wij de consument het wel
BOYCOT scheer en foppen maar want ze proberen hier allemaal in het goede plaatje te komen bij hun baas.
laten we dit forum voor andere dingen gebruiken en niet om je bedrijf de hemel in te prijzen
BOYCOT scheer en foppen maar want ze proberen hier allemaal in het goede plaatje te komen bij hun baas.
laten we dit forum voor andere dingen gebruiken en niet om je bedrijf de hemel in te prijzen
Re: Pluim voor scheer en foppen
Hallo allemaal
Hier iemand die niet bij s/f werkt
Voor aankoop moet je beslist bij s/f zijn maar voor de service niet.
de eerste 2 jaar zijn voor de fabrikant en daarna voor uw eigen rekening en mijn ervaring is dat s/f u dan doorstuurd naar een betrouwbaar adres
Hier iemand die niet bij s/f werkt
Voor aankoop moet je beslist bij s/f zijn maar voor de service niet.
de eerste 2 jaar zijn voor de fabrikant en daarna voor uw eigen rekening en mijn ervaring is dat s/f u dan doorstuurd naar een betrouwbaar adres
Re: Pluim voor scheer en foppen
nou scheer en foppen krijgt van mij geen pluim
moet je voor de gein eens in hengelo gaan kijken wat een zootje ongereld.
mij krijgen ze niet terug als klant want grote posters volgens de telegraaf zijn wij de goedkoopste
nou mijn tv was bij MEDIAMARKT 70 euro goedkoper en gratis gebracht en geinstaleerd
moet je voor de gein eens in hengelo gaan kijken wat een zootje ongereld.
mij krijgen ze niet terug als klant want grote posters volgens de telegraaf zijn wij de goedkoopste
nou mijn tv was bij MEDIAMARKT 70 euro goedkoper en gratis gebracht en geinstaleerd
Re: Pluim voor scheer en foppen
Mischien ligt hier ook wel het probleem! Het moet allemaal steeds goedkoper (en de service moet hoger), het personeel moet steeds beter opgeleid worden. Als iets stuk gaat binnen 3 jaar, moeten de winkels nog gaan betalen ook!
Samengevat: De consument wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dat gaat simpel niet. Winstmarges liggen heel laag en dus is er geen extra geld voor opleidingen e.d.
(Ik werk niet in een winkel, maar wordt gewoon doodziek van dat gezeur over korting, service, opleidingen e.d.)
Samengevat: De consument wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dat gaat simpel niet. Winstmarges liggen heel laag en dus is er geen extra geld voor opleidingen e.d.
(Ik werk niet in een winkel, maar wordt gewoon doodziek van dat gezeur over korting, service, opleidingen e.d.)
-
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 06 aug 2004 16:17
Re: Pluim voor scheer en foppen
Amen eindelijk eens iemand die het snapt. Je kunt niet alles hebben, het is het een of het ander. Service kost geld maar ja, de nederlandse consument is allang geen calculerende consument meer maar is afgezakt naar het bedenkelijke peil van aasgier.De consument wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dat gaat simpel niet.
Natuurlijk mag je een produkt zo goedkoop mogelijk proberen te krijgen maar stel dan ook je verwachtingspatroon van de winkel en het produkt bij.
Re: Pluim voor scheer en foppen
nou media markt toch verkozen als beste winkel in nederland en deze jongens niet
Re: Pluim voor scheer en foppen
scheer en foppen goede service hahahaha,laat me niet lachen .
Ik woon zelf in heerhugowaard en vind het scheer en foppen filliaal in winkelcentrum middenwaard een zooitje.
Als je wat vraagt weten ze het niet ,ze beloven van alles,komen afspraken niet na ,en proberen hun showmodellen met schade nog voor de volle prijs aan je te slijten.
EEn week later staat hetzelfde apparaat er dan met korting scheelt vaak dan 100 euro of meer.
Oja de bezorgservice van de apparaten die je koopt bij ze word ook zo knullig gedaan.
Als het thuis gebracht word met schade (wasmachine bijvoorbeeld) en je zegt er wat van lopen de bezorgers kwaad weg en regelen helemaal niks voor je ,moet je zelf weer bellen en bellen .
nou nee nooit meer scheer en foppen voor mij .
Ik woon zelf in heerhugowaard en vind het scheer en foppen filliaal in winkelcentrum middenwaard een zooitje.
Als je wat vraagt weten ze het niet ,ze beloven van alles,komen afspraken niet na ,en proberen hun showmodellen met schade nog voor de volle prijs aan je te slijten.
EEn week later staat hetzelfde apparaat er dan met korting scheelt vaak dan 100 euro of meer.
Oja de bezorgservice van de apparaten die je koopt bij ze word ook zo knullig gedaan.
Als het thuis gebracht word met schade (wasmachine bijvoorbeeld) en je zegt er wat van lopen de bezorgers kwaad weg en regelen helemaal niks voor je ,moet je zelf weer bellen en bellen .
nou nee nooit meer scheer en foppen voor mij .
Re: Pluim voor scheer en foppen
wat heb ik gehoord scheer en foppen failliet?????????
100 man ontslagen
100 man ontslagen
-
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 06 aug 2004 16:17
Re: Pluim voor scheer en foppen
Heb je daar ook een bron van?
Re: Pluim voor scheer en foppen
Goeie bezorgservice trouwens............Slaat toch nergens op. Scheer en Foppen heeft de bezorgservice zelf ingehuurd. Ze zijn hiervoor zelf verantwoordelijk.
En dan de fout afkopen met 2 kaartjes voor het Dolfinarium......hahahahahaha!
Leuk trouwens dat de verkopers van S&F dit forum lezen om hun eigen fouten glad te strijken.
En dan de fout afkopen met 2 kaartjes voor het Dolfinarium......hahahahahaha!
Leuk trouwens dat de verkopers van S&F dit forum lezen om hun eigen fouten glad te strijken.
Re: Pluim voor scheer en foppen
Tjonge tjonge wat een gezeur zeg over het bedrijf scheer&foppen alle bedrijfen in die branche zijn hetzelfde op de media markt na want wie daar zijn geld heen brengt is echt een druif.
Geld storten in de duitse economie bij een bedrijf die vaak niet eens de goedkoopste is en daar gaat het jullie toch om zo veel mogelijk korting tegen superservice.
Vraag eens niet om korting dan werd de service in nederland ook vast beter.
En hier zeuren heeft toch geen nut neem het als een man/vrouw op met de winkel of bel consumentenbelangen op een hoofdkantoor.
Geld storten in de duitse economie bij een bedrijf die vaak niet eens de goedkoopste is en daar gaat het jullie toch om zo veel mogelijk korting tegen superservice.
Vraag eens niet om korting dan werd de service in nederland ook vast beter.
En hier zeuren heeft toch geen nut neem het als een man/vrouw op met de winkel of bel consumentenbelangen op een hoofdkantoor.
Re: Pluim voor scheer en foppen
Ik lees hier helaas veel onzin.
Bij elk bedrijf gebeuren positieve en minder postieve dingen. Over het algmeen is het volgens mij niet juist om negatief over Scheer en Foppen te praten.
Vb.
In Almere zitten ze recht tegenover de mediamarkt. Als je beide winkels qua prijs vergelijkt is Scheer en Foppen vaak goedkoper (niet altijd). Tevens is de service van Scheer en Foppen veel beter dan die van de Mediamarkt. Bij de Mediamarkt ben je je kappotte apparaat zo 6 tot 8 weken kwijt. Scheer en Foppen heeft een streven van 2 weken!
Natuurlijk gaat er wel eens iets mis. Maar het volgens mij niet het beleid van Scheer en Foppen. Tevens zie je op deze forum dat de verkopers hun "fouten" proberen op te lossen. Mooi toch! Ze willen het tenminste!
Ik ben in ieder geval meer onder de indruk van Scheer en Foppen dan van de mediamarkt!
Gegroet,
Klant van Scheer en Foppen
Bij elk bedrijf gebeuren positieve en minder postieve dingen. Over het algmeen is het volgens mij niet juist om negatief over Scheer en Foppen te praten.
Vb.
In Almere zitten ze recht tegenover de mediamarkt. Als je beide winkels qua prijs vergelijkt is Scheer en Foppen vaak goedkoper (niet altijd). Tevens is de service van Scheer en Foppen veel beter dan die van de Mediamarkt. Bij de Mediamarkt ben je je kappotte apparaat zo 6 tot 8 weken kwijt. Scheer en Foppen heeft een streven van 2 weken!
Natuurlijk gaat er wel eens iets mis. Maar het volgens mij niet het beleid van Scheer en Foppen. Tevens zie je op deze forum dat de verkopers hun "fouten" proberen op te lossen. Mooi toch! Ze willen het tenminste!
Ik ben in ieder geval meer onder de indruk van Scheer en Foppen dan van de mediamarkt!
Gegroet,
Klant van Scheer en Foppen