LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NUON verhoogt mijn maandbedrag net 60%
Re: NUON verhoogt mijn maandbedrag net 60%
Ow jij belt even intern, ik ben toch wel benieuwd wie je bent, vraag me af ow dit intern ook zo gewaardeerd wordt...
Groeten uit ARNHEM
Groeten uit ARNHEM
Re: NUON verhoogt mijn maandbedrag net 60%
dat dacht ik al, maar kom niet zo interessant doen met je ik werk er 4 weken want dan snap je er nog geen zak van vriend.
Re: NUON verhoogt mijn maandbedrag net 60%
Laat ons eens meedelen in Uw hersenspinsels en vertel ons: wat dacht je al Mark?
Re: NUON verhoogt mijn maandbedrag net 60%
dat je niet gaat zeggen wie je bent....
en kom alsjeblieft niet zo enorm bijdehand doen gozer ...
en kom alsjeblieft niet zo enorm bijdehand doen gozer ...
Re: NUON verhoogt mijn maandbedrag net 60%
Weet niet hoe bijdehand jij bent maar "ikke" werkt er 4 weken en ik al een jaar of 2, echter niet bij Nuon Retail waar Ikke werkzaam is. Post hier echter als prive persoon en in mijn vrije tijd en op basis van persoonlijke ervaringen als klant met de service van Nuon. Wil er echter niet verder op ingaan omdat dit way off-topic voor deze thread is hoewel ik me realiseer dat ik het gezeur over dat ikke een collega zou zijn zelf gestart ben
excuses hiervoor
excuses hiervoor
Re: NUON verhoogt mijn maandbedrag net 60%
Ik stop de discussie ook, maar ga niet na 4 weekjes flexxen niet ff wijs zitten wezen...
Re: NUON verhoogt mijn maandbedrag net 60%
lol
heeft iemand mij horen zeggen dat ik wijs ben?
btw, de informatie verstrekt in deze mijn reactie is wel correct
als je daar aan twijfelt, prima, ik zou zeggen klaag nog wat verder over het feit dat nuon nooit een antwoord geeft en flame nog meer mensen die de tijd nemen om een probleem voor je op te lossen.
kijk dan eens in de spiegel en maak jezelf wijs dat het niet je eigen schuld is
ik ga kijken of er misschien mensen zijn die wel een antwoord kunnen gebruiken.
laterz
heeft iemand mij horen zeggen dat ik wijs ben?
btw, de informatie verstrekt in deze mijn reactie is wel correct
als je daar aan twijfelt, prima, ik zou zeggen klaag nog wat verder over het feit dat nuon nooit een antwoord geeft en flame nog meer mensen die de tijd nemen om een probleem voor je op te lossen.
kijk dan eens in de spiegel en maak jezelf wijs dat het niet je eigen schuld is
ik ga kijken of er misschien mensen zijn die wel een antwoord kunnen gebruiken.
laterz
Re: NUON verhoogt mijn maandbedrag net 60%
Al die gasten van de Nuon van 't dak smijten das de oplossing,misschien dat ze daarboven ergens in teamverband kunnen samenwerken!!
Re: NUON verhoogt mijn maandbedrag net 60%
Vreemd hoor... al die reacties op iemand die net bij een bedrijf werkt.
Kijk eens naar je zelf toen je ging werken. Wist je toen zelf na 4 weken al alles? Dat kan je mij niet wijsmaken.
Wat heb je zelf gedaan als je iets niet wist in die periode: onzin verklaren naar klanten toe of navraag doen bij een collega die er al langer werkt. Ik hoop toch echt de tweede optie anders blijft er van het bedrijf niets over!!!
Kijk eens naar je zelf toen je ging werken. Wist je toen zelf na 4 weken al alles? Dat kan je mij niet wijsmaken.
Wat heb je zelf gedaan als je iets niet wist in die periode: onzin verklaren naar klanten toe of navraag doen bij een collega die er al langer werkt. Ik hoop toch echt de tweede optie anders blijft er van het bedrijf niets over!!!
Re: NUON verhoogt mijn maandbedrag net 60%
De betreffende figuur heeft al gemeld dat hij ook navraag doet bij collega's en verder komt er niet veel anders uit als het officieele standpunt van Nuon: een beller is sneller
Dus niet zo zeuren!
Dus niet zo zeuren!