LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VOORBEELD AANNEMEN VAN FNV DEMONSTRATIES...

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
johan 1
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 mei 2004 11:53

Re: VOORBEELD AANNEMEN VAN FNV DEMONSTRATIES...

Ongelezen bericht door johan 1 »

Ik ben zaterdag in Amsterdam geweest en had mijn Dexia-demonstatie hesje aan. Ik ben daar toch regelmatig aangesproken door mensen en die hadden na mijn uitleg een andere blik op de zaak als van te vore.
Ik heb ze gewezen op de stichtingen en vereniging die de mensen kan helpen en daar waren sommige erg blij mee "omdat ze het nog niet wisten", nog steeds niet!
We moeten het meer naar buiten dragen en mensen laten zien wat er gedaan kan worden.
Payback heeft een avond gehad waar uitleg werd gegeven door advokaten en Piet van Payback, dit was voor veel mensen weer eens een lichtpuntje in deze sombere tijden.
We hoeven niet altijd bij een club te horen maar door er samen over te praten en elkaar te steunen kunnen kunnen we ons beter voorbereiden op een rechtzaak en werken aan de oplossing van deze Nachtmerrie.

Door samen de straat op te gaan kan je dus best een goed signaal afgeven aan de banken en de politiek geven.
Het zou een goede zaak zijn om dan eens met heel veel mensen te laten zien dat het ons echt slecht gaat en dat we allemaal leiden onder de terreur van de banken.
We hebben het gezien in Amsterdam dat het weldegelijk zoden aan de dijk zet als we met vele zijn, dus als er een demonstratie zou komen gaat u dan ook mee?, of licht het aan een gratis treinkaartje of georganiseerd vervoer?
Laat het eens weten aub.

mvg johan1

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: VOORBEELD AANNEMEN VAN FNV DEMONSTRATIES...

Ongelezen bericht door Joshua »

Door samen de straat op te gaan kan je dus best een goed signaal afgeven aan de banken en de politiek geven.
Het zou een goede zaak zijn om dan eens met heel veel mensen te laten zien dat het ons echt slecht gaat en dat we allemaal leiden onder de terreur van de banken.
We hebben het gezien in Amsterdam dat het weldegelijk zoden aan de dijk zet als we met vele zijn, dus als er een demonstratie zou komen gaat u dan ook mee?, of licht het aan een gratis treinkaartje of georganiseerd vervoer?
Laat het eens weten aub.

mvg johan1
Mijn idee Johan goed bericht laat ons alstublieft geen mooie woorden en belooftjes aanpraten we zullen het op onze eigen kracht moeten doen. Op de advocaten zelf een voorschot geven. Maar al die kosten komen terug.
Ook ik was ik Amsterdam kwam mensen vanuit heel Nerderland tegen die allemaal of zelf of iemand in hun naaste omgeving kennen die door de oplichters voor duizenden euro's benadeeld zijn.
Wij doen mee altijd waar ook. :)
Nogmaals het plan is in elke regio een werkgroep samen te brengen.
Deze kan snel reageren voor vervoer adviezen en echte direct hulp met brieven etc.
Ik stel mij bereid voor Overijsel e.e.a te coordineren. laat mij het weten.

Laten vooral niet vergeten dat 1 op de 16 door
Levob
Nat Nederlanden
AMRO
Fortis
AEGON
Legio
La Bouchere

maar voor de hebberige Dexia gewoon opgelicht zijn.

Meld je aan of stel je bereid iets te organiseren.

LETSDOIT

Gesloten