Niet stiekem een of andere franse dweil op lopen hemelen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OPELNEDERLAND
-
Gast
Re: OPELNEDERLAND
He, we zitten hier Opel af te kraken hoor!
-
Tonto
Gast van 22.47 uur.
Aan het Opeltje afkraken doe ik toch mee, En wat die Franse dweil(en) betreft die rijd ik al 16 jaar tot volle tevredenheid.
(3 verschillende 'dweilen')".
Met de 2 Opels die ik daarvoor heb gehad alleen maar problemen, schijnt nog steeds zo te zijn.
O veral
P ech
E n
L eed
Gr.Tonto
Aan het Opeltje afkraken doe ik toch mee, En wat die Franse dweil(en) betreft die rijd ik al 16 jaar tot volle tevredenheid.
(3 verschillende 'dweilen')".
Met de 2 Opels die ik daarvoor heb gehad alleen maar problemen, schijnt nog steeds zo te zijn.
O veral
P ech
E n
L eed
Gr.Tonto
-
Gast
Heb er tussen '91 en 2000 3 opels gehad
1e, een 1,3 E kadett was nog het beste geloof ik
Heb nooit langs de kant van de weg stilgestaan, op een kapotte koelwaterpomp na, maar wel elke beurt extra onderhoud: benzine slangen die na 15.000 al poreus werden, elke 30.000 een nieuwe koelwaterpomp.
Druppel die de emmer deed overlopen was de laatste nieuwe Astra die na 10.000 km al een lekkende koelwaterpomp had (pomp+ distririem vervangen) , na 15.000 de portierrubbers en belettering vergaan - bij het vervangen lak beschadigd - en na 22.000km kwam de afdichting van de versnellingsbak eruit zetten.
Als klap op de vuurpijl vroeg ik het garagepersoneel naar m'n LM siervelgen te kijken waarvan de slotplaten er niet zonder schade afgehaald konden worden; was de reactie: kunnen we niks aan doen, is voor u te hopen dat u niet vaak een lekke band zult hebben.
Was 1 van de best bekend staande Opel garages van de regio!
Volgend Opel garage deed de ene keer veel moeite voor je en de volgende keer werd je bij de balie weggejaagd..druk, druk , druk.
1e, een 1,3 E kadett was nog het beste geloof ik
Heb nooit langs de kant van de weg stilgestaan, op een kapotte koelwaterpomp na, maar wel elke beurt extra onderhoud: benzine slangen die na 15.000 al poreus werden, elke 30.000 een nieuwe koelwaterpomp.
Druppel die de emmer deed overlopen was de laatste nieuwe Astra die na 10.000 km al een lekkende koelwaterpomp had (pomp+ distririem vervangen) , na 15.000 de portierrubbers en belettering vergaan - bij het vervangen lak beschadigd - en na 22.000km kwam de afdichting van de versnellingsbak eruit zetten.
Als klap op de vuurpijl vroeg ik het garagepersoneel naar m'n LM siervelgen te kijken waarvan de slotplaten er niet zonder schade afgehaald konden worden; was de reactie: kunnen we niks aan doen, is voor u te hopen dat u niet vaak een lekke band zult hebben.
Was 1 van de best bekend staande Opel garages van de regio!
Volgend Opel garage deed de ene keer veel moeite voor je en de volgende keer werd je bij de balie weggejaagd..druk, druk , druk.
-
tonto
Van de 100 pechgevallen langs de snleweg, zijn het 90 keer Opels.
Voor niks wil ik ze nog niet hebben.
Kan er gezegd worden dat ze nog steeds het meest worden verkocht (onbegrijpelijk) maar dat is logisch, ze zijn ook eerder verrot, dus worden ze sneller naar de sloop gebracht om te worden vervangen.
O udbollig
P echgevoelig
E n
L ullig
Om de drie maanden komt er een nieuw model of wijzigingen uit,
het eerste wat je hoort van de dealer als je hem inruilt is: ja meneer we kunnen er niet zoveel voor geven bij inruil want het is niet het laatse model.
Iets wat goed is hoef je niet om de drie maanden aan te passen,
allemaal politiek! (oplichterij)
Voor niks wil ik ze nog niet hebben.
Kan er gezegd worden dat ze nog steeds het meest worden verkocht (onbegrijpelijk) maar dat is logisch, ze zijn ook eerder verrot, dus worden ze sneller naar de sloop gebracht om te worden vervangen.
O udbollig
P echgevoelig
E n
L ullig
Om de drie maanden komt er een nieuw model of wijzigingen uit,
het eerste wat je hoort van de dealer als je hem inruilt is: ja meneer we kunnen er niet zoveel voor geven bij inruil want het is niet het laatse model.
Iets wat goed is hoef je niet om de drie maanden aan te passen,
allemaal politiek! (oplichterij)
-
Gast
hier moet ik, ondanks dat ik 27/4 om 11:31 ook niet erg lovend geweest ben over Opel, toch even een opmerking over maken.Iets wat goed is hoef je niet om de drie maanden aan te passen, allemaal politiek! (oplichterij)
De markt - auto pers? - vraagt om continue vernieuwingen en verbeteringen omdat het merk anders als oudbollig en saai neer wordt gezet. Hier kan je Opel dus niet op afrekenen.
Wel op het feit dat hun prijs/kwaliteit verhouding bedroevend laag is.